X
    Categorii: Follow-up întâlniri

Follow-up #96: „Google Analytics”, marți, 20 mai 2014, ora 19:00, Impact Hub Bucharest

Asociația SEMRo v-a invitat pe 20 mai 2014 la Impact Hub Bucharest – Strada Halelor, nr. 5, etaj 2 (foarte aproape de metrou Piata Unirii, vezi harta).

Am vorbit despre Google Analytics, despre indicatori de performanță  și metrici de business, dar totodată  vom primi și hint-uri despre cele mai bune practici în domeniu. alături de invitații acestei ediții: Liviu Taloi – eCommerce Consultant & Community manager la GPeC, Gabi Nistoran – Analytics & PPC Strategist, Conversion Marketing și Alexandru Dragan – PPC Specialist at WebDigital – PPC Marketing Agency.

Mai jos, prezentările + fotografii + video de la eveniment.

Prezentările + înregistrarea video a evenimentului:

(vezi toate prezentările, una după cealaltă Follow-up #96: „Google Analytics”, marți, 20 mai 2014, ora 1 – YouTube)



(descarcă: PDF / PPT)


(descarcă PDF)

Fotografii de la eveniment:

Speakerii de la ediția 96:

Liviu Taloi – eCommerce Consultant & Community manager la GPeC

Consultant eCommerce și Website auditor, Liviu este unul dintre cei mai apreciați speakeri de la conferințele și evenimentele de profil. Editor și analist pentru diferite publicații de profil. Se ocupă, printre altele, de Gala Premiilor e-Commerce (GPeC) și ECOMpedia, publică pe LiviuTaloi.ro, oferă consultanță în audituri site-uri.


Gabi Nistoran – Analytics & PPC Strategist, Conversion Marketing

Gabi este Strategist la Conversion Marketing, una dintre principalele agenții de performance marketing din Romania și blogger la web-analytics.ro. Are o experiență  de peste 6 ani în agenții digitale de top, lucrand pe unele dintre cele mai mari conturi PPC din piata, precum eMAG, Autovit.ro, Flanco, BCR, Visa, Doncafé, L’Oréal, Stilago sau Miniprix.

Alexandru Drăgan – PPC Specialist at WebDigital – PPC Marketing Agency

Alex este specialist în Pay Per Click Marketing la Webdigital, una din top 3 agenții din domeniu. A administrat zeci de campanii Google Adwords și Facebook Ads, dar are campanii active și pe platforme precum LinkedIn Ads și Bing Ads. Având o experiență de peste un an în PPC Marketing, a gestionat bugete de peste 350.000 de euro, iar acum are în portofoliu peste 30 de clienți.

Data: marți, 20 mai 2014.

Interval orar: 19:00-21:00.

Adresa exactă: Impact Hub Bucharest, Strada Halelor, nr.5, etaj 2, foarte aproape de metrou Piata Unirii, vezi harta.

Mulțumim pentru suport partenerilor noștri: IQads, Trafic.ro, Comunicate de presă, 2Parale, WebDigital, SEMdays, SEMRo, Orașul Meu, IMworld, Mready, Impact Hub Bucharest, Newsman, Vinescu, Agile Media, Găzduire.ro.


Urmărește-ne online:
Olivian Breda :Pe plan profesional, mă ocup de audituri de site-uri (uzabilitate - experiența vizitatorilor și SEO - optimizare pentru motoarele de căutare), și adaptez teme pentru WordPress. Cofondator al lumeaseoppc.ro. Pe plan personal, caut să cresc, și o iau pe drumul ăsta pe tot felul de cărări, dar în principal caut în mine. Merg la evenimente, fac sport și trăiesc sănătos, fac voluntariat, citesc.

Comments are closed.

Acest site folosește cookies.