GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai, București: +1000 de participanți unici, +40 speakeri locali și internaționali și 2 masterclass-uri sold out

  • 1000+ participanți
  • 40+ speakeri locali și internaționali
  • 53% dintre români fac cumpărături online cel puțin o dată pe lună
  • 46% dintre români încă nu au încredere în magazinele online

Ediția de 13 ani a GPeC SUMMIT, cel mai important eveniment de e-commerce din Europa Centrală și de Est, a avut loc la București între 29-30-31 mai și a reunit peste 1000 de participanți unici în cele 3 zile de conferință. Brian McBride, Peep Laja și Karl Gilis au fost doar câțiva dintre specialiștii recunoscuți la nivel global care au urcat pe scena evenimentului. În premieră, GPeC & iSense Solutions au prezentat Studiul de Piață E-commerce cuprinzând cele mai noi cifre despre comportamentul consumatorilor online din România, cât cheltuiesc și ce tipuri de produse cumpără cel mai mult.

Mai mult de 40 de speakeri internaționali și români au participat anul acesta la GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce și Marketing Online desfășurat la București, în zilele de 29-30-31 mai 2018.

“Mulțumim tuturor celor peste 1.000 de participanți care ne-au fost alături în cele 3 zile de GPeC SUMMIT și ne bucurăm că am contribuit încă o dată la dezvoltarea afacerilor online prin content de calitate, așa cum facem de 13 ani”, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.

Comerțul electronic pe piața din România: STUDIU GPeC & iSense Solutions

Ca în fiecare an, GPeC și iSense Solution au dezvăluit, în premieră, cele mai noi cifre despre piață, comportamentul consumatorilor online, cât cheltuiesc pe diferite verticale, ce tipuri de produse cumpără cel mai mult, ce își doresc de la magazinele online și care le sunt temerile când vine vorba de e-commerce.

Veștile bune: 53% dintre români fac cumpărături online cel puțin odată pe lună, în creștere față de 44% anul trecut (2017), iar 55% aleg plata online, cu cardul (față de 50% în anul 2017). Produsele de top pe care românii preferă să le achiziționeze online rămân electrocasnicele & electronicele (92%).

Printre categoriile de produse cu cea mai mare creștere față de 2017 se numără îmbrăcămintea (86% în 2018 față de 80% 2017), serviciile de turism și hoteliere (77% față de 70%), bilete la spectacole & teatru (65% față de 58%) și auto & moto (57% față de 50%).

În continuare, neîncrederea în magazinele online și teama de a fi fraudat rămân printre motivele principale pentru care românii nu cumpără online, chiar dacă cifrele sunt în scădere față de anul trecut (46% în 2018 față de 51% în 2017).

În ceea ce privește regulamentul GDPR, cei mai mulți dintre cei chestionați au răspuns că vor avea același comportament ca și până acum.

Peste 40 de speakeri internaționali și români pe scena GPeC SUMMIT mai 2018

Brian McBride, Chairman ASOS, este unul dintre numele grele care au urcat pe scena conferinței. Acesta a vorbit despre evoluția ASOS în fața competitorilor, lecții despre poziționarea corectă în industria de fashion și cum să transformi clienții în adevărați ambasadori ai brandului. Brian a discutat cu audiența și despre leadership și a punctat importanța echipei și a culturii organizaționale în dezvoltarea unui business global, de succes.

Pe scena GPeC SUMMIT a urcat și Peep Laja, Founder & Principal CXL. Pentru prima dată în România, Peep a împărtășit celor din audiență sfaturi practice despre optimizarea conversiilor și creșterea veniturilor din vânzările online.

Pentru a treia oară la GPeC SUMMIT, Karl Gillis – Cofondator AG CONSULT și supranumit și Comediantul Conversiilor – a făcut deliciul publicului cu o prezentare de 45 de minute despre principiile adesea neglijate care pot aduce magazinelor online mai multe vânzări, mai multe venituri și mai mult engagement.

100 de specialiști în E-Commerce & Marketing Online au participat la Masterclass-urile GPeC susținute de Jeff Sauer și Karl Gillis

Cea de-a treia zi a conferinței s-a încheiat cu mult conținut premium, aplicat, dedicat magazinelor online și specialiștilor în marketing digital.

Sold out cu mult înainte de eveniment, Karl Gillis și Jeff Sauer (fondatorul Jeffalytics) au susținut câte un masterclass de 6 ore în care au discutat în profunzime despre optimizarea conversiilor, respectiv Google Analytics.

Alte patru workshop-uri, cu accent pe GDPR, User Experience și Marketing online s-au desfășurat, în paralel, în ultima zi a evenimentului.

În plus, magazinele online au avut ocazia să discute față în față cu principalii furnizori de servicii e-commerce în cadrul GPeC E-Commerce Expo. 22 de expozanți și-au prezentat activitatea și au intrat în contact cu peste 500 de reprezentanți ai magazinelor online pentru a discuta oportunități de colaborare.

Urmează: Școala de vară GPeC și GPeC Summit Noiembrie 2018

A 8-a ediție anuală a Școlii de Vară de E-Commerce GPeC, singura serie de cursuri intensive de Comerț Electronic și Marketing Online din România, va avea loc în perioada 22 – 27 august 2018. În cele 5 zile pe care le vor petrece alături de specialiști din domeniu, participanții vor avea parte de 12 cursuri x 90 minute fiecare, adică 18 ore de conținut intensiv de comerț electronic și marketing online – totul axat pe “tips & tricks” și exemple concrete de la cei mai buni specialiști practicieni din România.

Înainte de desemnarea Câștigătorilor Anului în Comerțul Electronic Românesc din cadrul celei de a 13-a ediții anuale a Galei Premiilor eCommerce, va avea loc și ediția de toamnă a GPeC SUMMIT Noiembrie 2018.

GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier

Gold Partner: VTEX

Brought to you by: Orange

Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour

Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments

Hosting Oficial GPeC: Hosterion

Eveniment susținut de: ALTEX, Bringo, Credius, DHL, DPD România, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GLS, GTS, Mastercard, New Black, RTB House, Sephora

Cu sprijinul: adLemonade, 2Performant, Blugento, Business Club, Canopy,CasaDeTraduceri, ContentSpeed, ECOMpedia, enRose, GoMag, Infinity Trophy,Netlogiq, Omniconvert, Presta.ro, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, Zelist

Epic Comfort by: Mobexpert

Radioul Oficial: Kiss FM

Limousine Service: City Limo

Official car: Alfa Romeo

Parteneri media principali: Business Review, Wall-Street & ecomTEAM

Mândri să fim susținuți de:

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, E-Commerce Poland, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews,Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, SundayPR,TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta

Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin

Partajează pe WhatsApp