X
    Categories: Follow-up întâlniri

Follow-up ediția #106: “Cuvinte cheie (SEO+PPC)”, joi, 30 octombrie 2014, Impact Hub Bucharest

În data de 30 octombrie 2014 a avut loc la Impact Hub Bucharest – Strada Halelor, nr. 5, etaj 2 (foarte aproape de metrou Piata Unirii, vezi harta), ediția cu numărul 106 Lumea SEO PPC. Am discutat despre cuvinte cheie, din perspectiva SEO și PPC. Cum le alegi pe cele mai profitabile, cum ajustezi lista de cuvinte cheie, ce cuvinte să elimini, cum monitorizezi traficul, cum alegii termenii după care să publici conținut în site, cât de mult contează cuvintele cheie în optimizarea unui site, care sunt cuvintele pe care ar trebui să le eviți când faci PPC, ce să faci într-o lume a “Not provided”.

Mai jos, prezentările de la eveniment, înregistrarea video și fotografii de la eveniment.

Vedeți albumul pe Facebook: Lumea SEO PPC #106: “Cuvinte cheie (SEO+PPC)” (2014.10.30)

Olivian Breda – Introducere

Daniel Ene – Keyword Research


(descarcă prezentarea »)

Catalin Macovei – Keywords?


(descarcă prezentarea »)

Robert Trandafir – Strategie SEO: alegere cuvinte cheie pentru conversii eCommerce


(descarcă prezentarea »)

Imagini de la eveniment

Speakerii de la ediția 106

Robert Trandafir, Manager Marketing Online & Cofondator la GreatSEM

Robert Trandafir a inceput sa lucreze pe piata online din Romania in 2008. In cei peste 6 ani petrecuti online a explorat toate canalele de promovare online reusind sa isi construiasca o buna viziune de ansamblu. Acest lucru l-a ajutat sa isi deschida propria agentie in ianuarie 2013.
Desi a contribuit la mai multe tipuri de campanii online, cel mai mult timp si l-a petrecut realizand si implementand cu succes strategii SEO pentru clienti.
Se recomanda ca fiind un bun strateg si considera ca un site bine pus la punct din punct de vedere SEO On-Page este pasul obligatoriu pe care un business owner trebuie sa il faca pentru a putea exista in online.
Cea mai mare provocare pentru Robert este sa lucreze cu startup-uri serioase pe zona Ecommerce pe nise cat mai variate si, prin strategii de pozitionare corecte, sa reuseasca sa ia din cotele de piata ale “greilor” care au acces la bugete imense de marketing.

Daniel EneAgile Media

Daniel Ene este pasionat de tot ceea ce înseamnă SEO (blogging, social, link building, probleme tehnice, strategii de cuvinte, analiza competiției, analytics) și Marketing Online. În prezent este CMO in cadrul agentiei Agile Media.
În opinia lui Daniel, SEO înseamnă: răbdare, determinare, organizare, perseverență și nu în ultimul rând, multă muncă. Din dorința de a schimba modul în care sunt promovate afacerile în online, îsi petrece timpul dezvoltând și implementând strategii de marketing online.

Cătălin MacoveiMoloso

Catalin Macovei este Google Adwords Partner si Analytics Individual Qualified cu experienta in online de 10 ani. Gestioneaza in prezent bugete de peste 100.000 de euro lunar din multe domenii atat din Romania cat si din strainatate folosind foarte mult script-uri pentru automatizari.

Mulțumim pentru suport partenerilor noștri: IQads, Trafic.ro, Comunicate de presă, 2Parale, WebDigital, SEMdays, SEMRo, Orașul Meu, IMworld, Mready, Impact Hub Bucharest, Newsman, Vinescu, Agile Media, Găzduire.ro.

Foto locație:

Vă așteptăm cu drag la eveniment.


Urmărește-ne online:
Olivian Breda :Pe plan profesional, mă ocup de audituri de site-uri (uzabilitate - experiența vizitatorilor și SEO - optimizare pentru motoarele de căutare), și adaptez teme pentru WordPress. Cofondator al lumeaseoppc.ro. Pe plan personal, caut să cresc, și o iau pe drumul ăsta pe tot felul de cărări, dar în principal caut în mine. Merg la evenimente, fac sport și trăiesc sănătos, fac voluntariat, citesc.