X
    Categorii: Follow-up întâlniri

Follow-up ediția #98: „Bugete SEO+PPC” (26 iunie 2014, Impact Hub Bucharest)

În 26 iunie 2014 a avut loc la Impact Hub Bucharest ediția #98: „Bugete SEO+PPC”. Am vorbit despre bugetele alocate în campaniile AdWords, SEO sau alte canale și totodată despre rezultatele obținute, despre conversii și alți parametri care evidențiază eficiența tacticilor folosite, alături de speakerii acestei ediții.

Mai jos, fotografii + prezentările + video de la eveniment.

Clipuri video + prezentări

Marius Lăzărescu – Prezentare studiu SEMRo 2014

target=”_blank”>Olivian_Breda


Download: Marius Lazarescu – Prezentare studiu SEMRo 2014

Marius Lăzărescu – Cum ne alegem bugetele PPC?



Download: Marius Lazarescu – Cum ne alegem bugetele PPC

Elena Dobre – Dezvoltarea activității AdWords și ajustarea corespunzătoare a bugetelor



Download: Elena Dobre – Dezvoltarea activitatii AdWords si ajustarea corespunzatoare a bugetelor

Alexandra Tanasă – Building a Smart SEO Budget



Download: Alexandra Tanasa – Building a Smart SEO Budget

(vezi playlist cu toate clipurile – Follow-up ediția #98: „Bugete SEO+PPC” (26 iunie 2014, Impac – YouTube)

Fotografii de la eveniment:


(Album Facebook – Follow-up ediția #98: „Bugete SEO+PPC” (26 iunie 2014, Impact Hub Bucharest))

Speakerii de la ediția 98:

Elena Dobre – Online Marketing Specialist@Conversion Marketing

Online Marketing Specialist @ Conversion Marketing, Elena are o bogata experienta in marketing online dobandita ca PPC Strategist la Google unde a lucrat cu clienti din Franta, Belgia, Elvetia, Canada, Irlanda si UK. Elena aplica experienta internationala clientilor agentiei Conversion, lucrand cu unii dintre cei mai mari clienti de pe piata – eMag, Flanco, Autovit, Mercador, Oriflame, Ivatherm.  Ca speaker la conferinte Google in Paris, Lille, Bruxelles si Londra, Elena a impartasit expertiza in domeniul PPC, Analytics si website usability.

Marius Lazarescu – General Manager & Senior AdWords Specialist @ Today’s
Marius este pionier în domeniul Online Marketing-ului,  CEO în cadrul agenției Today’s și Președinte și membru fondator SEMro (http://semro.ro). Agenția Today’s, pe care o coordonează cu succes de 8 ani, are în  spate o experiență variată, în diferite domenii, de la Auto-Moto și IT & C până la educație și sănătate, atât startup-uri, cât și multinaționale.

Alexandra Tanasă – Digital PR& Content Marketing at Vertify.ro

Alexandra este specialistul în digital PR din spatele agenției de inbound marketing și SEO Vertify. Alexandra își foloseste background-ul în jurnalism și relații publice în care și-a început cariera în 2007, cu scopul de a realiza campanii de content marketing pentru creșterea vizibilității în search.


Amfitrionul editiei 98:

Diana Bancu – PPC Specialist Okazii.ro

Diana este Specialist Certificat – Google Adwords  și  are peste 8 ani de experiență în SEO și SEM. A lucrat pentru clienti din Franța cât și din România, dar în ultimii 3 ani, și-a focusat atenția asupra pieței autohtone. Este pasionata de Marketing-ul Online și vrea să fie mereu la curent cu  noutățile din domeniu.

Mulțumim pentru suport partenerilor noștri: IQads, Trafic.ro, Comunicate de presă, 2Parale, WebDigital, SEMdays, SEMRo, Orașul Meu, IMworld, Mready, Impact Hub Bucharest, Newsman, Vinescu, Agile Media, Găzduire.ro.

Foto locație:


Urmărește-ne online:
Olivian Breda :Pe plan profesional, mă ocup de audituri de site-uri (uzabilitate - experiența vizitatorilor și SEO - optimizare pentru motoarele de căutare), și adaptez teme pentru WordPress. Cofondator al lumeaseoppc.ro. Pe plan personal, caut să cresc, și o iau pe drumul ăsta pe tot felul de cărări, dar în principal caut în mine. Merg la evenimente, fac sport și trăiesc sănătos, fac voluntariat, citesc.

Comments are closed.

Acest site folosește cookies.