TeCOMM București: 2 zile, 18 ore de conținut premium, 6 săli de conferință

85% din relaționarea cu clientul va fi efectuată fără a interacționa cu niciun om până în 2020, prevede un studiu condus de Gartner. Giganții din eCommerce precum Amazon, Walmart și eBay au abordat acestă tehnologie subtil, îmbunătățind eficacitatea echipelor ce utilizează inteligența artificială.

Tips&tricks în promovarea online – tot ce trebuie să știi despre vizibilitatea digitală

Inteligența artificială este unul dintre subiectele dezbătute la TeCOMM eCommerce Conference&Expo, evenimentul premium în comerțul electronic. TeCOMM include în cele două zile ale evenimentului tematici de discuție precum:

  • Inteligența Artificială și modalitățile prin care magazinele online pot automatiza procesele
  • Marketing în era asistenței, by Google
  • Cum poți să crești rata de conversie atât a vizitatorilor cât și a clienților existenți ai magazinului online
  • Creșterea profitului cât și ROI-ul generat
  • Keynote Tim ASH: Este irațional! De ce vânzarea către partea stângă a creierului nu va funcționa?
  • Eficientizarea operațiunilor financiare pentru magazinele online
  • Cum să te extinzi la nivel internațional și să faci export

TeCOMM în cifre: 2 zile, 18 ore de conținut premium, 6 săli de conferință

Reprezentații eBay, Google, Retargeting.biz, Exponea sau Citi Bank urcă pe scena TeCOMM în 7-8 martie alături de peste 350 proprietari ai magazinelor online din România și profesioniști în eCommerce. Prima zi a evenimentului include prezentările speakerilor internaționali și naționali, iar cea de-a doua zi peste 15 sesiuni de workshopuri în săli paralele.

În premieră anul acesta, Tim ASH, unul dintre pionierii în optimizarea conversiilor încă de la începutul Internetului și declarat de Forbes în top 10 marketeri online din lume va susține în prima zi TeCOMM prezentarea axată pe vânzarea în online. Profesioniștii în marketing online vor participa în exclusivitate și la Masterclass-ul axat pe Conversii în Comerțul electronic susținut de Tim ASH. În cadrul acestuia, participanții învață:

  • Cum să obții feedback în timp real de la vizitatorii magazinului online;
  • Greșeli de evitat în pagina principală a magazinului online: homepage, search results, category, product detail și checkout;
  • Provocările comerțului online pe mobil și cum ar trebui abordate;
  • Cum structurezi categoriile și produsele în magazinul online pentru a maximiza vânzările;
  • Tehnici pentru scăderea ratei de abandon a coșului de cumpărături;
  • Folosirea automatizărilor de marketing pentru a oferi suport clienților în experiența de cumpărare;
  • Personalizarea și oferirea de experiențe adaptate fiecărui client în parte;
  • Tehnici offline și contactare directă pentru amplificarea vânzărilor din online;
  • Cum creezi audiențe similare pe baza clienților existenți;

Speaker principal la numeroase conferințe din întreaga lume, Tim ASH este și autor al bestseller-ului Landing Page Optimization: The Definitive Guide to Testing and Tuning for Conversions.

Eficientizarea operațiunilor financiare pentru magazinele online

Piotr Tyminski – EMEA Digital Head @ Citi Commercial Bank este prezent în cadrul conferinței plenare de la TeCOMM unde va discuta despre Eficientizarea operațiunilor financiare pentru magazinele online. Piotr și-a început activitatea în cadrul Citi în anul 1999, având mai multe funcții în cadrul departamentelor Clienți Instituționali și Persoane Fizice. Citi Bank își propune a fi cea mai bună bancă digitală pentru clienții săi, Piotr venind în completarea acestei aspirații în cadrul funcției de Director pentru Divizia Commercial Bank, departamentul Servicii Digitale pentru EMEA.

Pe scena TeCOMM, pe 7 martie, urcă și Bogdan Colceriu, Founding Manager în cadrul Frisbo. Bogdan are o experiență notabilă în antreprenoriat, punând bazele companiilor de renume Trilulilu – cea mai importantă platformă de videostreaming din România și Okian.

Între 7-8 martie, la Radisson Blu Hotel***** din București, își dau întâlnire peste 350 de proprietari ai magazinelor online și profesioniști în comerțul electronic. În cele două zile, evenimentul include 18 ore de conținut premium în 6 săli de conferință.

Companiile care sprijină și contribuie la industria de eCommerce sunt:

Powered by: Retargeting.biz

Premium Partener: Citi

Gold Partener: Exponea

Official Car: Midocar

Partners: DHL, proClick, ContentSpeed, Moloso, Frisbo, IAgency, Baboon, DWF, Plăți Online, Livrări Online

Recommended Payment Processor: Netopia Mobil Pay

Supported by: Mready, MxHost, Profitshare, Conectoo, Gomag, Online Mastery, Netlogiq, Brand Mentions, Conectiv SEO, Mobila Dalin, Caracteristic, Mindshop

Partajează pe WhatsApp