8 speakeri care nu pot fi ratati la IM World. Afla de ce!

IMWorld aduce în perioada 4-5 octombrie 2017 peste 2.000 de soluții hi-tech pentru peste 8.500 de invitati din toata lumea. România devine astfel pentru 2 zile un hub de tehnologie, unde sunt prezentate soluții digitale pentru cresterea organica a celor mai variate tipuri de business-uri. Pe Main Stage se vor dezbate subiecte precum transformarea digitală a companiilor, biohacking, realitatea virtuală, realitate augmentată și inteligență artificială în afaceri, trenduri în hardware, tehnologii mobile și Internet of Things.  

La eveniment sun asteptati specialisti din cadrul unor branduri precum: Waze, Minolta, Google, Logitech sau Ericsson.

Ce speakeri nu trebuie ratați la IM World 2017?

Nicoletta Iacobacci are experienta in zona de jurnalism VR. A fost sefa strategiei de mass-media din cadrul Uniunii Europene până în noiembrie 2014. In 2015 a obținut un doctorat (summa cum laude) pe domeniul etică și tehnologii emergente.

Nicoleta este un guru BAFTA și Consilier Senior la Universitatea Singularity. Din postura de speaker internațional a organizat cinci ediții TEDxTransmedia și nouă reuniuni la nivel înalt in cadrul unor evenimente in tari membre din Uniunii Europeana.

În septembrie 2017 va găzdui prima ediție a TEDxCarouge. În prezent, investighează robotica și știința afectivă, învață „Emerging Media” la Universitatea Webster din Geneva și este profesoară la Universitatea Jinan din Guangzhou, China, predând despre realitatea virtuală și jurnalismul VR.

Thomas Barta este unul dintre cei mai importanți experți în zona de marketing digital. Thomas a fost consultant peste 20 de ani, în 14 industrii, în 45 de țări. Cercetarea lui Thomas despre industria de marcomm include cel mai mare studiu din lume, cu peste 68.000 de evaluări. Noua sa carte ,,Cele 12 puteri ale unui lider de marketing’’ a fost deja lăudată de Marshall Goldsmith, Seth Godin, Sir Martin Sorrell și mulți alți lideri de afaceri din întreaga lume.

Sergio Spaccavento este director executiv la Conversion in Milano, director de artă, copywriter, scenarist, scriitor de televiziune și radio, profesor de publicitate și membru al Clubului Art Directors Italia. A început cariera să facă publicitate, apoi s-a îndrăgostit de mass-media și de noile tehnologii de comunicare. A lucrat pentru agenții mici, mijlocii și mari pe o varietate de conturi si a interactionata cu o multitudine de tipologii de clienti. A fost jurat la numeroase competiții internaționale, precum Cannes Lions, Festivalurile New York, Epica, Art Directors Club Italia, Mobius, Piața Albă, Red Apple, Premiul Chipshop și multe altele.

Philip Pallen construiește branduri pentru personalități TV, experți și companii. Phil este o figură populară la emisiuni și talk-show-uri online și offline organizate de CNN, Entertainment Tonight, Access Hollywood și Daily Mail și vorbește la conferințe din întreaga lume despre conversia perceptiei in branding.

Milan Lakhani are 19 ani de activitate în marcomm. Milan, în calitate de client senior în cadrul Centrului de Business Inovare din Europa, este responsabil pentru gestionarea și furnizarea unei agende comune de inovare a clienților.

El este de asemenea, un mentor recunoscut în cadrul programului Konica Minolta intrapreneurship și sprijină construirea unei comunități Leading Edge Partners invitând start-up-uri pentru colaborarea pe platforme de creștere.

Înainte de a se alătura companiei Konica Minolta, Milan a petrecut 16 ani cu Electronic Data Systems (EDS) / Hewlett Packard (HP), dintre care în ultimii 7 ani au fost în biroul CEO-ului, creând unul dintre cele mai mari programe globale de inovare a întreprinderilor  din industria serviciilor IT.

Milan locuieste in Londra, detine o diploma in matematica si tehnologia informatiei si, in calitate de asociat al Centrului pentru Tehnologie, Inovare si Angajare la Scoala de Afaceri din Leeds, preda notiuni de inovatie si strategie pentru studentii MBA.

Mark Fidelman este CEO al Fanatics Media, o agenție de marketing digital de servicii complete, cu accent pe marketingul B2B și B2C Influencer. Mark a fost numit în 2016 în Top 20 influencer de către Forbes Magazine. În plus, Mark a fost nominalizat în Top 25 Speaker Keynote Social Media de către revista Inc, și în Top 50 de către Huffington Post.

Alparslan Avci  lucrează pentru Hazelcast ca arhitect de soluții. Este un dezvoltator pasionat de Java și iubește să gândească în mod distribuit și orientat spre obiect. Înainte de a se alătura companiei Hazelcast, Alparslan a lucrat în mai multe proiecte Java, printre care un motor de căutare web și soluții financiare antispam.

El contribuie, de asemenea, la proiecte cu sursă deschisă precum Apache Nutch și în prezent este membru al PMC în Apache Gora. Alparslan deține o licență MS în Software Engineering of Distributed Systems de la Kungliga din Stockholm, Suedia.

Martijn Aslander este un lider de opinie, speaker și partener executiv de sparring. Martin îi ajută pe liderii brandurilor globale să-și protejeze operațiunile în viitor. Prin invatarea lor de a gandi diferit despre vanzari si influenta, Martijn ajuta la pregatirea afacerilor pentru noua economie.

El este, de asemenea, un vorbitor public internațional, cu reputație de audiențe captivante, confuze, distractive, informatoare și de inspirație în Olanda, țara sa de origine și în străinătate.

Pentru el, nu este vorba doar de efectuarea unei schimbări de paradigmă; Este vorba de o lume mai bună. Este coautorul bestseller-ului „Permanent Beta”. A construit cel mai mare dolmen din lume, a co-fondat Lifehacking.nl și Beta Permanent. Atât pe scena, cât și în publicațiile sale, este pasionat de studiul impactului complex al tehnologiei asupra societății.

 

 

 

 

 

Partajează pe WhatsApp