Joi, pe 23 aprilie 2015 avut loc la Impact Hub Bucharest – Strada Halelor, nr. 5, etaj 2 (foarte aproape de stația de metrou Piata Unirii, vezi harta »), ediția cu numărul 118 Lumea SEO PPC.
Am discutat despre Turism, din perspectiva SEO și PPC.
Mai jos, imagini, prezentări și clipuri video de la eveniment.
Robert Trandafir – Clienții SEO în Turism (cum le câstigăm încrederea și la ce ar trebui să fie atenți în 2015 pentru a avea rezultate)
Roxana & Alexandru Farca – Față în Față – Industria de Travel | Blogul de Travel
Dragoș Smeu – Cum să faci mai mulți bani cu mai puțini bani
Andreea Dîscă – Încheiere ed. #118, SEO & PPC în turism
Vezi playlist: Lumea SEO PPC #118: „Turism” (SEO + PPC) (2015.04.23, Impact Hub Bucharest) – YouTube
Fotografii de la eveniment:
[alpine-phototile-for-picasa-and-google-plus src=”user_album” uid=”100050990853086188413″ ualb=”6144233733725747073″ imgl=”fancybox” style=”bookshelf” row=”2″ size=”640″ num=”200″ shadow=”1″ border=”1″ highlight=”1″ align=”center” max=”100″]
Vezi album Picasa: Lumea SEO PPC #118: „Turism” (SEO + PPC) (2015.04.23, Impact Hub Bucharest) – Olivian Breda – Picasa Web Albums
Vezi album Facebook: Lumea SEO PPC #118: „Turism” (SEO + PPC) (2015.04.23, Impact Hub
Speakerii ediției:
Roxana Farca – Blog Lumea Mare
Administratori şi iniţiatori al proiectului LumeaMare.ro, un blog de travel lansat la finalul anului 2009, Roxana, şi Alex Farca alcătuiesc o familie şi o echipă care călătoreşte cât de frecvent poate împreună, alături de fiica lor, acum în vârstă de 11 ani. Roxana a lăsat acum 6 ani o carieră în advertising pentru a-şi dedica timpul lucrurilor care contau cel mai mult în viaţa ei: familia şi călătoriile. Alexandru a îmbrăţişat tainele meseriei de farmacist dar, în timpul liber, se dedică fotografiei sau experienţelor
Robert Trandafir – Manager Marketing Online & Cofondator la GreatSEM
Robert Trandafir a inceput sa lucreze pe piata online din Romania in 2008. In cei peste 6 ani petrecuti online a explorat toate canalele de promovare online reusind sa isi construiasca o buna viziune de ansamblu. Acest lucru l-a ajutat sa isi deschida propria agentie in ianuarie 2013.
Desi a contribuit la mai multe tipuri de campanii online, cel mai mult timp si l-a petrecut realizand si implementand cu succes strategii SEO pentru clienti.
Se recomanda ca fiind un bun strateg si considera ca un site bine pus la punct din punct de vedere SEO On-Page este pasul obligatoriu pe care un business owner trebuie sa il faca pentru a putea exista in online.
Cea mai mare provocare pentru Robert este sa lucreze cu startup-uri serioase pe zona Ecommerce pe nise cat mai variate si, prin strategii de pozitionare corecte, sa reuseasca sa ia din cotele de piata ale „greilor” care au acces la bugete imense de marketing.
Dragoș Smeu – Performance Manager @ Kubis Interactive
5 ani de experiență în marketing online și pay per click marketing. Am investit bugete de peste 1 milion de euro în campanii PPC, pentru aproximativ 150 de clienți din peste 100 de domenii diferite de activitate.
Mulțumim pentru suport partenerilor noștri: Conversion, Mready, Newsman, Vinescu, WebDigital, 2Parale.
Parteneri media: Agile Media, Găzduire.ro, Impact Hub Bucharest, IQads, Orașul Meu, Profitshare, SEMRo, SEOmonitor, Softlead, SpeakersArena, Trusted.ro, Trafic.ro, Creative news.
Partajează pe WhatsApp
Pe plan profesional, mă ocup de audituri de site-uri pe partea de SEO și UX (SEO – optimizare pentru motoarele de căutare / UX – uzabilitate – experiența vizitatorilor), și realizez / mă ocup de mentenanță pentru site-uri pe platforma WordPress. Cofondator al lumeaseoppc.ro și al cetd.ro. Blogger pe olivian.ro.
Pe plan personal, caut să cresc, și pentru asta merg la evenimente, fac sport și încerc să trăiesc sănătos, fac voluntariat, citesc.
Detalii despre mine pe profilul de LinkedIn: linkedin.com/in/olivian/