M-am întâlnit pentru prima dată cu conceptul NFC în urmă cu 9 ani, când Nokia experimenta cu ediții speciale de telefoane mobile. Nokia 6131 NFC promitea să revoluționeze piața de shopping, însă tehnologia avea să se dezvolte mult mai târziu.
Asta nu oprește oamenii de știință să gândească la viitor și să imagineze o societate în care toată lumea va avea un implant NFC/RFID pentru plăți, acces și conectare la diferite servicii.
Pare o idee ce aparține viitorului îndepărtat, însă, la Internet&Mobile World, Doctorul Patrick Kramer, Chief Cyborg Officer Digiwell, va susține o sesiune despre “Internet-of-US”, o idee nouă care presupune că în viitor toate persoanele vor fi conectate prin implanturi de chip-uri în creier. Pentru a demonstra conceptul, speakerul va alege un voluntar din audiență pentru implantarea unui chip NFC/RFID în mână.
Pe 5 și 6 octombrie, România devine un hub de tehnologie, evenimentul Internet&Mobile World, desfășurat la Romexpo, adunând laolaltă 4500 de companii din regiune. Vor fi prezentate soluții digitale prin care afacerile din România se pot dezvolta.
Două dintre cele cinci scene din cadrul Internet&Mobile World vor avea conținut dedicat profesioniștilor de marketing și developerilor. Marketing Innovation Stage va găzdui workshop-uri și studii de caz ale liderilor internaționali cu experiență în lucrul cu branduri precum Aston Martin, John Lewis, Harley Davidson, Burberry, Ferrari, Adidas șs agenții globale de publicitate. O parte din vorbitorii acestei scene sunt Dom Boyd, Head of Strategy & Planning la ADAM&EVE DDB, Deidre McGlashan, Global Chief Digital Officer la MEDIACOM, John Vary, Innovation Manager la John Lewis și mulți alții. Dr. Jilian Ney, Digital Behavioural Scientist și primul doctor în social media din Marea Britanie va susține și un workshop despre crearea unui conținut de marketing persuasiv.
Pe Dev Stage vor urca profesioniști din domeniile JavaScript (5 octombrie) și Java (6 octombrie). Aceștia vor susține workshop-uri și prezentări, bazate pe experiența lor în companii precum Google, Oracle, Nike, Unilever și Dyson. Speakerii sunt Geertjan Wielenga, Principal Product Manager la ORACLE, Rowan Merewood, Developer Advocate la GOOGLE, Sven Ruppert, Fellow (Head of R&D) la reply și mulți alții.
Participarea pentru cele 2 zile se face pe baza biletelor achiziționate în prealabil. Accesul în spațiul expozițional este gratuit, pe baza de preinregistrare, invitația putând fi accesata prin completarea unui chestionar pe site-ul www.imworld.ro. Pachetele speciale de acces pe scene sunt insa limitate, rezervările putând fi făcute tot pe site-ul evenimentului in baza achizitionarii unor pachete speciale.
Partajează pe WhatsApp