Comertul online din Romania este estimat in anul 2018 la peste 3 miliarde de euro, cu 30% mai mult decat anul precedent, afirma eCommerce Foundation. O piata care trece zilnic prin schimbari care au la baza comportamentul consumatorului, dar si automatizari care permit o mai mare eficientizare a procesului de cumparare. Zilnic, proprietarii de magazine online se lovesc de provocari si situatii care le arata cat e de important sa fie la curent cu toate tool-urile, informatiile reale din industrie si mijloacele care sa-i ajute sa-si dezvolte afacerea.
In eCommerce, se mizeaza pe tehnologii avansate, capabile sa personalizeze experienta fiecarui client in parte, astfel magazinele online trebuie sa tina pasul cu cele mai noi tehnologii de optimizare.
Lansare produs unic in Romania pentru magazine online, bazat pe Inteligenta Artificiala de catre Retargeting.Biz
Prezenta si stabila in ultimii ani in toate industriile, inteligenta artificiala redefineste procesul de eCommerce. Marketingul bazat pe analiza datelor de catre algoritmii deep learning poate estima valoarea cosului de cumparaturi si nu numai.
„Matricea de Inteligenta Artificiala Cognitiva creata de Retargeting.biz ne permite analiza comportamentului colectiv, crearea unor ipoteze privind produsele recomandate si validarea sau invalidarea ipotezelor respective. Practic, atingem aspectul esential pentru orice proprietar de magazine online: directionarea clientilor spre finalizarea mai multor tranzactii si personalizarea site-ului nu doar item to item (la nivel de produse) cat si item to user (la nivel de produse si de profil al clientului). Mai multe detalii despre avantajele unui astfel de tool si cum poate fi el implementat vom afla in cadrul TeCOMM Bucuresti”, declara CEO-ul Retargeting.Biz, Rares Banescu.
Lansarea oficiala a produsului Retargeting.Biz are lor in cadrul evenimentului premium de eCommerce TeCOMM, in 7 martie la Bucuresti.
Ce aduce nou acest tool si la ce ajuta magazinele online?
„Suntem prima companie din Romania ce implementeaza Inteligenta Artificiala congitiva pentru recomandarea de produse, care ne permite sa identificam cu o acuratete de peste 80% care sunt produsele pe care un vizitator le va cumpara (in mai putin de 5 clickuri pe site). Implementam atat Google cat si Facebook pe API pentru reclame create dinamic si personalizat si avem acces la cateva features noi, cum ar fi optimizarea in timp real a reclamelor dupa parametri precum ROI sau CPA. Ne referim atat la Remarketing/Retargeting cat si la Lookalike Audience.” completeaza Rares.
Reprezentant Google pe scena TeCOMM
Marcin Misztal, Head of Channel Partnerships Development CEE @ Google Marketing Solutions, prezent in cadrul evenimentului TeCOMM, vorbeste despre marketing in era asistentei. Marcin ajuta partenerii Google sa dezvolte solutii de afacere unice si accesibile in digital advertising prin integrarea AdWords in ofertele lor de produs.
TeCOMM, evenimentul premium de eCommerce
In cadrul evenimentului TeCOMM proprietarii de magazinele online afla cum pot creste rata de conversie a vizitatorilor si a clientilor existenti ai magazinului astfel incat sa isi creasca atat veniturile cat si ROI-ul generat, alaturi de Marcin Kiril Dinov, Chief Business Development Officer la Retargeting.Biz.
In ultimii 6 ani, Kiril a detinut rolul de Marketing si Country Manager pe varii proiecte pentru regiunea CEE cum ar fi Stilago by Studio Moderna, FashionGroup, Click4Fashion by Massimo Plus, Tempo Stores si multe altele. Din 2016, Kiril activeaza ca International Business Developer pentru Retargeting.Biz.
Printre profesionistii eCommerce care au confirmat prezenta in cadrul noii editii a evenimentului TeCOMM se afla reprezentanti eBay, Google, CitiBank, Exponea precum si reprezentanti a celor mai importante magazine online din Romania.
Industria de comert electronic are un urias potential de crestere, atat din perspectiva pietei, cat si a resursei umane ce se formeaza in domeniu, iar cifrele confirma acest lucru. TeCOMM eCommerce Conference&Expo a reunit in ultimii 7 ani peste 2500 de participanti si a inclus peste 300 de prezentari, workshop-uri si dezbateri sustinute de peste 350 de speakeri nationali si internationali.
Cea de-a 11-a editie TeCOMM eCommerce Conference & Expo powered by Retargeting..Biz are loc in 7-8 martie la Radisson Blu Hotel***** din Bucuresti.
Proiectul Retargeting.Biz a fost lansat in 2013 avand sedii in Los Angeles si Bucuresti si este un software care ajuta magazinele online sa comunice in mod automat cu fiecare client al lor. Software-ul invata din actiunile vizitatorilor si trimite mesaje personalizate pe baza calatoriei lor in magazinul online, oferind astfel motivatia sa finalizeze tranzactia.
Inscrierile au inceput pe website-ul oficial al evenimentului: bucharest.tecomm.ro.
Companiile care sprijina si contribuie la industria de eCommerce sunt: Retargeting.biz, CitiBank, Exponea, Netopia MobilPay, proClick, ContentSpeed, MReady, Mxhost, CustomSoft.
Persoana de contact:
Persida Deac, Junior Project Manager Libero Events
Email: persida@liberoevents.ro
Partajează pe WhatsAppPe plan profesional, mă ocup de audituri de site-uri pe partea de SEO și UX (SEO – optimizare pentru motoarele de căutare / UX – uzabilitate – experiența vizitatorilor), și realizez / mă ocup de mentenanță pentru site-uri pe platforma WordPress. Cofondator al lumeaseoppc.ro și al cetd.ro. Blogger pe olivian.ro.
Pe plan personal, caut să cresc, și pentru asta merg la evenimente, fac sport și încerc să trăiesc sănătos, fac voluntariat, citesc.
Detalii despre mine pe profilul de LinkedIn: linkedin.com/in/olivian/