One-on-one networking: Viitorul business-ului în eCommerce

Piața de eCommerce nu a fost nicicând mai dinamică și mai capricioasă în materie de preferințe ale consumatorului, climat social sau economic, trenduri pornite din nevoi sau contra curentului. La nivel internațional, se pune accent pe dezvoltare, pe extindere către piețe emergente și flexibilitate în abordarea clienților diferiți cultural.

Mediul digital ne-a schimbat percepția asupra realității și, de multe ori, preferăm să luăm decizii de business printr-un simplu click. Dincolo de scopul comun pe care îl ai cu interlocutorul, e plăcută experiența de a afla noutăți din industrie sau oportunități pe care poate le-ai neglijat până atunci.

În goana după cifre și profit, niciun grafic de Facebook sau AdWords nu va putea depăși vreodată interacțiunea umană atunci când discutăm despre networking și parteneriate care să dezvolte industrii, idei performante și dezvoltare în comerț electronic., declară organizatorii evenimentului de comerț electronic TeCOMM.

Beneficiile networking-ului în mediul de eCommerce

TeCOMM (10 aprilie, Marriot JW Grand Hotel*****) este evenimentul care ajută profesioniștii în eCommerce să se mențină up-to-date cu tot ce se schimbă în industrie, să învețe din greșelile celorlalți, să-și pitch-uiască brandul unui investitor sau de ce nu, să se partenerieze cu start-up-uri despre care cred că au potențial de dezvoltare.

Deopotrivă artă și știință, networking-ul 1-1 ajută antreprenorii să crească credibilitatea brandului, îi implică în discuții cu leaderii industriei și creează un mediu de dezvoltare pentru profesioniștii nou intrați pe această piață.

În final, relațiile de business nu se bazează doar pe schimbul de mail-uri dintr-o zi de miercuri, ci pe conexiunea umană și pe capacitatea de a găsi soluții pentru scop comun: creșterea unei industrii, educarea unui public devenit client și alinierea pieței relativ tinere la standarde internaționale. Leaderii de la vârful industriei știu că cel mai eficient mod de a dezvolta relații e să se comporte cu fiecare client în parte ca și cum s-ar adresa întregii industrii.

Brella – interacțiune umană cu obiective clare

TeCOMM implementează în premieră pentru România – Brella, platforma intuitivă de networking. Dacă te-ai înscris la TeCOMM, te invităm să:

  • Te logezi de pe desktop sau downloadezi aplicația de pe App/Play Store
  • Introduci codul tecomm2019
  • Îți setezi interesele
  • Stabilești cel puțin 5 întâlniri cu cei mai importanți jucători din industrie
  • Happy networking!

Înscrierile continuă pe site-ul oficial al evenimentului: http://bit.ly/eCommercemadepersonal

TeCOMM – eveniment marca Libero Events, contribuie anual la dezvoltarea industriei de comerț electronic și reunește proprietarii de magazine online și furnizorii de servicii din Europa de Est. Accentul cade mereu pe noutate și pe inovație, pe găsirea de soluții personalizate, pe crearea și consolidarea relațiilor de business. Partenerii care susțin împreună cu TeCOMM industria de comerț electronic sunt: Retargeting.biz, Netopia, BCR, Noah, Twispay, Planable, Canopy, DWF, TeamDeals, Samdam, Increase Media, Woobble, ContentSpeed, Moloso.

Partajează pe WhatsApp