Echipa Gomag începe anul cu o nouă oportunitate pentru oamenii de afaceri care nu dețin încă un magazin online. Business Makeover reprezintă un format nou pentru organizatori, fiind o emisiune-concurs online în 4 etape: Preselecții, Bootcamp, Confruntări și Marea Finală.
Gomag pune la bătaie un premiu în valoare totală de 8650 de euro, constând în 5000 euro cash, plus un abonament Gomag Enterprise și Academia Plus anual. În ultimele două etape ale concursului, participanții vor fi jurizați de 3 experți în business și eCommerce, care vor evalua performanțele și implicarea lor în cadrul probelor propuse de organizatori.
Preselecțiile tocmai au început cu înscrieri gratuite pe site-ul Gomag, urmate de un proces de triere realizat de specialiștii platformei.
Preselecțiile se încheie pe 6 februarie 2023, urmând ca pe 10 februarie să fie anunțați oficial cei 20 de participanți ce intră în etapa următoare.
Pentru cine este emisiunea concurs Business Makeover
Cei care doresc să se înscrie la emisiunea Business Makeover au nevoie să respecte două condiții principale: trebuie să aibă deja o formă juridică pentru a face comerț cu produse (indiferent că momentan vând offline sau pe un marketplace / social media), FĂRĂ a avea un magazin online propriu sau a fi acționari într-unul.
De asemenea, cea de-a doua condiție e să fie dispuși și implicați pentru a-și transforma afacerile cu ajutorul online-ului, pe baza probelor și a mentoratului primit în cadrul emisiunii.
După finalizarea preselecțiilor, cei 20 de participanți intră în Bootcamp pentru 2 săptămâni, din 13 până în 26 februarie, timp în care își vor realiza site-ul magazinului lor online propriu.
În această etapă au acces la o sesiune dedicată de mentorat, primesc consultanță și sunt susținuți de echipa de suport Gomag pentru a duce proba la bun sfârșit.
La finalul etapei au loc înregistrarile video pentru etapa Confruntărilor. Cei 20 de participanți sunt împărțiti în grupe a câte 5, în mod aleatoriu, urmând să își prezinte proiectele și activitatea din Bootcamp în fața a 3 jurați, experți în marketing și eCommerce: Călin Iepure (CEO Bizz.club România), Raluca Radu (Founder MTH Digital) și Cosmin Dărăban (CEO Gomag).
Fiecare confruntare se încheie cu un singur finalist. Cei 4 antreprenori intră într-un program accelerat de consultanță și mentorat, astfel încât să formeze și să aplice o strategie viabilă de dezvoltare rapidă a magazinului lor.
Cei 4 intră în Marea Finală, unde vor fi jurizați din nou, de data aceasta și de invitați surpriză. Vor fi evoluate eforturile pentru dezvoltarea magazinului timp de 1 lună după Confruntări până la Finală, dar și planul de creștere pe care îl fac pentru următorii 2 ani.
Finala se încheie cu anunțarea marelui câștigător al premiului pus în joc, în valoare de 8650 de euro – 5000 euro bani cash și abonamentul Enterprise + Academia Plus anual.
Ceilalți 3 finaliști vor avea și ei parte de beneficii și premii surpriză, așa că merită să te străduiești pentru a ajunge în finală.
Programul de difuzare Business Makeover
Difuzarea emisiunii online Business Makeover se face pe canalele de comunicare Gomag, pe pagina de Facebook și canalul de YouTube.
Programul de difuzare începe duminică, 12 martie, cu prima Confruntare în premieră și continuă în următoarele 3 săptămâni, până când aflăm cine sunt cei 4 finaliști. Confruntările sunt pre-înregistrate, astfel încât finaliștii să aibă timp să implementeze o strategie de lansare și dezvoltare a cărei rezultate vor fi jurizate în Finală.
Marea Finală este difuzată pe 6 aprilie, în cadrul unei sesiuni online LIVE, unde comentariile și intervenția publicului sunt luate în considerare la acordarea punctajului final.
Premiul în bani cash și servicii, în valoare totală de 8650 de euro, merge către marele câștigător, iar ceilalți finaliști au și ei parte de beneficii pentru evoluția lor în cadrul emisiunii.
Pentru a participa la emisiunea Business Makeover trebuie să ai deja 18 ani împliniți. Întregul regulament poate fi consultat pe site-ul Gomag, unde înscrierile sunt deschise deja, până pe 6 februarie 2023.
Despre Organizatori
Gomag este una dintre cele mai populare platforme eCommerce din România, platformă pe care vând peste 3000 de magazine online din toate industriile. Printre clienții acesteia se numără BeautyBee, SuperMercato, PersonallyME, Aqualine, VanillaDays, SportPartner, Boromir Market, E-acumulatori, Photosetup, Buy4Baby și mulți alții.
Platforma se diferențiază de concurență prin funcționalități native exclusive pentru piața românească, precum modulul de creare landing page & blog direct în platformă, pop-up-uri, GoBots (automatizare), CRM, servicii exclusive de plăți online și livrare, configurator temă și 160+ de aplicații presetate.
Platforma Gomag este proiectul lui Cosmin Dărăban (CEO Gomag) și Aurelian Motica (CTO Gomag), în spatele căreia lucrează o echipă de 40+ de oameni.
Partajează pe WhatsApp
Pe plan profesional, mă ocup de audituri de site-uri pe partea de SEO și UX (SEO – optimizare pentru motoarele de căutare / UX – uzabilitate – experiența vizitatorilor), și realizez / mă ocup de mentenanță pentru site-uri pe platforma WordPress. Cofondator al lumeaseoppc.ro și al cetd.ro. Blogger pe olivian.ro.
Pe plan personal, caut să cresc, și pentru asta merg la evenimente, fac sport și încerc să trăiesc sănătos, fac voluntariat, citesc.
Detalii despre mine pe profilul de LinkedIn: linkedin.com/in/olivian/