Email Marketing – unul din cel mai apreciate canale de comunicare

Înscriere gratuită în serviciuil Newsman aici »

De la clienți, la marketeri și business-uri îl iubim cu toții. Email-ul este simplu, rapid, personal și are cost mic. Ce moment mai bun să evidențiem de ce email marketing-ul continuă să fie cel mai iubit canal de comunicare, promovare și conversie de peste 20 de ani decât în luna iubirii? Potrivit studiilor, email marketing-ul e canalul #1 de comunicare preferat de toată lumea și este cea mai eficientă metodă de menținere a relației cu prospecții (lead nurturing) și de transformare a acestora în clienți (conversie).

Când trimiți un e-mail, acesta ajunge direct în căsuța de e-mail a destinatarului și este considerat unul dintre cele mai personale mijloace de comunicare digitală. Fiecare e-mail poate fi personalizat cu numele destinatarului și alte informații specifice, ceea ce îi face pe abonați să se simtă apreciați și conectați la afacerea ta. În plus, cu ajutorul email marketingului, poți crea mesaje segmentate și personalizate în funcție de interesele și comportamentul destinatarilor. Acestea sporesc relevanța și eficacitatea campaniilor de e-mail, ducând la mai mulți clienți mulțumiți și la mai multe conversii.

Un alt avantaj al email marketing-ului este că este un canal cu costuri reduse, în special în comparație cu alte instrumente de marketing, cum ar fi publicitatea plătită. În plus, email marketing-ul are unul dintre cele mai ridicate rate de returnare a investiției (ROI), cu un raport mediu de 42:1. Acest lucru înseamnă că pentru fiecare dolar investit în campaniile de email marketing, poți obține un profit de 42 de dolari. În timp ce aceste cifre variază în funcție de industrie și de alte factori, este clar că email marketing-ul oferă unul dintre cele mai bune rapoarte calitate-preț disponibile pe piață.

Un alt motiv pentru care email marketing-ul este preferat de multe business-uri este faptul că este ușor de măsurat și de îmbunătățit. Spre exemplu, datorită rapoartelor de analiză a performanței campaniilor disponibile în majoritatea platformelor de email marketing, poți vedea cu ușurință câți oameni au deschis newsletterele tale, câți au dat click pe link-urile din email și câți s-au dezabonat. Aceste informații îți permit să-ți optimizezi campaniile de email marketing, astfel încât să crești eficacitatea și să minimizezi numărul de dezabonări.

Sursa și mai multe detalii »

Puteți încerca serviciul de email marketing al Newsman aici »

Grafic:

Sursa: https://contentmarketinginstitute.com/articles/success-differentiators-b2b-research/
Partajează pe WhatsApp