Echipa Gomag, una dintre cele mai populare soluții eCommerce de pe piața românească, lansează în premieră un nou serviciu în platformă, menit să maximizeze performanța campaniilor de promovare realizate de magazinele online din portofoliu.
Aplicația Gomag Campanii este un nou instrument accesibil în platformă ce automatizează și accelerează realizarea campaniilor de tip Product Listing Ads, în motorul de căutare Google.
Noua funcționalitate îți permite control și transparența asupra performanței campaniilor tale, în timp ce gestionezi totul dintr-un singur loc.
Bonus: Echipa Gomag îți oferă prima ta campanie prin intermediul aplicației cu 0% comision! Consultă regulamentul și T&C pentru detalii.
Ce este și la ce îți folosește aplicația Gomag Campanii Google Ads?
Un instrument de automatizare a reclamelor de tip Shopping și derivate, aplicația Gomag Campanii îți oferă o metodă accesibilă prin care să simplifici modul de rulare a campaniilor tale.
În mod specific, e vorba de reclamele tip Product Listing care apar în pagina returnată la o căutare Google, în tab-ul Shopping din Google Search și Google Imagini. De asemenea, acestea sunt afișate și ca bannere grafice în Google Display Network, inclusiv YouTube.
Gomag Campanii Google Ads are rolul să asigure expunere pentru produsele comercializate în magazinul tău online, afișându-le în fața unor potențiali clienți cu un grad ridicat de interes – pentru că aceștia caută produse specifice, folosind expresii cu intenție tranzacțională.
Diferența față de campaniile clasice Google Ads, o face partea avansată de automatizare pe care o câștigi cu această aplicație.
Tot ce trebuie să faci este, în primul rând, să te asiguri că ai un magazin online optimizat pentru conversii și să stabilești setările inițiale ale campaniei: selectare produse dorite a fi promovate și stabilire buget.
Odată ce campania pornește, aceasta va rula automat până la consumarea bugetului setat, fără să fie nevoie să intervii, să faci analize de cuvinte cheie sau creative vizuale.
Practic, Gomag Campanii Google Ads îți oferă atuuri prețioase pentru că vei economisi timp și resurse valoroase, vei obține rezultate în mod pasiv, fără să fie nevoie să intervii manual în reclame și eviți potențiale greșeli care ar duce la întârzieri sau pierderi, față de scenariul în care activezi manual acest tip de campanii.
Primele rezultate după +30 de zile de testare beta în cadrul clienților Gomag au adus medii ROAS pozitive, printre care se numără următoarele cifre: Obiecte și instalații sanitare: ROAS 12.8x, Cărți (librărie): ROAS 12.5x, Scule și unelte: ROAS 11.8x, Auto & Moto: ROAS 11.7x, Petshop: ROAS 11.6x, Ambalaje: ROAS 12.1x, IT & Electrocasnice: ROAS 10.5x.
Cum începi să folosești Gomag Campanii?
Pentru a începe să utilizezi aplicația Gomag Campanii Google Ads trebuie să urmărești doar 4 pași simpli.
În primul rând, activezi campania, direct din platformă. Echipa Gomag îți oferă consultanță și răspunsuri în acest pas, pentru a te asigura că pornești cu dreptul.
În al doilea rând, stabilești bugetul alocat și, dacă e cazul, produsele pe care vrei să le promovezi în campania respectivă (poți trimite toate produsele sau cele pe baza condițiilor setate). Pentru a te decide în privința bugetului, ia în considerare media nișei în care vinzi, precum și tiparul de comportament al audienței tale, astfel încât să te asiguri că ai suficientă vizibilitate.
Ulterior, campania ta va porni în cel mult 5 zile lucrătoare. Când faci prima campanie, ți se creează automat un cont Google Ads, pentru verificarea căruia este necesar acest interval de timp. Asta se întâmplă doar la prima campanie, următoarele pornesc automat după ce ai finalizat setările de la pasul 2.
Așa cum s-a menționat mai sus, campania va continua să ruleze până la consumarea bugetului sau până când dorești tu – deoarece ai posibilitatea să suplimentezi bugetul recurent, pentru cât timp vrei.
Ultimul pas ține de monitorizarea rezultatelor campaniei. Vei avea direct în platformă rapoarte dedicate prin intermediul cărora să urmărești performanța reclamelor și să iei decizii strategice pentru optimizarea planului de vânzări în magazin (strategii de prețuri, CRO etc.).
Aplicația Gomag Campanii este una contra-cost, cu un mod de facturare bazat pe 10% comision din bugetul alocat per campanie si un procent variabil, in funcție de ROAS-ul acesteia. Bugetul minim recomandat este de 199 € + TVA / campanie, astfel încât magazinul tău să aibă șanse reale să obțină rezultate performante.
Ai un magazin Gomag și vrei să îți automatizezi campaniile Google Ads de tip Product Listing?
Cere chiar acum consultanță gratuită! Echipa Gomag îți oferă BONUS prima ta campanie prin intermediul aplicației, cu 0% comision din buget!
Despre Gomag
Gomag este una dintre cele mai populare platforme eCommerce autohtone, pe care vând peste 4000 de magazine online din toate industriile. Printre clienții acesteia se numără MindBlower, Supermercato, Sanco Grup, AFiSport, DualStore, Sportselect, Aqualine, Boromir Market, Photosetup, E-acumulatori și mulți alții.
Platforma se diferențiază de concurență prin funcționalități native exclusive pentru piața românească, precum servicii dedicate de plată și livrare prin GPayments și GShipments, modulul de creare landing page & blog direct în platformă, pop-up-uri, GoBots (automatizare), CRM, configurator temă și 170+ de aplicații presetate.
Descoperă detalii aici https://gomag.ro/campanii-marketing
Partajează pe WhatsApp
Pe plan profesional, mă ocup de audituri de site-uri pe partea de SEO și UX (SEO – optimizare pentru motoarele de căutare / UX – uzabilitate – experiența vizitatorilor), și realizez / mă ocup de mentenanță pentru site-uri pe platforma WordPress. Cofondator al lumeaseoppc.ro și al cetd.ro. Blogger pe olivian.ro.
Pe plan personal, caut să cresc, și pentru asta merg la evenimente, fac sport și încerc să trăiesc sănătos, fac voluntariat, citesc.
Detalii despre mine pe profilul de LinkedIn: linkedin.com/in/olivian/