„Instagram Marketing în 2024” este tema ediției 64 a SocialPedia. Evenimentul powered by Lidl România este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și se va organiza pe 15 octombrie 2024, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București.
Speakerii acestei ediții sunt: Cristina Stroiu – Influencer Marketing Manager @ Golin, Adrian Anghel – Head of Digital Content @ Golin, Alina Greavu – Content Creator Activist și Florin Grozea – Fondator @ MOCAPP.
Ultimele date arată că există 2 miliarde de utilizatori lunari activi pe Instagram. Cel mai activ grup de vârstă este 18-24, urmat de 25-34.
În plus, 70% dintre utilizatorii de Instagram folosesc platforma pentru a distribui fotografii sau clipuri video, conform unui raport lansat de Kepios. Conform aceluiași raport, utilizatorii caută aici conținut de tip entertainment.
Cu toate acestea, brandurile de top au doar 1% rată de conversie în medie. Prin urmare, cum reușesc să fie vizibile și să ajungă mai eficient la publicul lor țintă? Și cum pot influencerii să aibă un cuvânt de spus în această ecuație?
La SocialPedia 64 dezbatem toate aceste lucruri, descoperim trucuri pentru Instagram, învățăm cum să construim comunități puternice și aflăm cum trebuie să arate o colaborare de succes între un brand și un influencer.
Vom aborda toate aceste subiecte alături de speakeri la SocialPedia 64:
- Cum faci o strategie de Instagram Marketing și o incluzi în strategia generală de comunicare?
- Ce înseamnă să faci conținut bun pe Instagram?
- Ce tipuri de postări funcționează cel mai bine pe Instagram?
- Tips & Tricks pentru Instagram Reels.
- Care sunt trendurile pentru 2025 pe Instagram?
- Cum colaborezi cu brandurile pe Instagram?
- Cum își aleg brandurile influencerii cu care colaborează pe Instagram?
- Cum faci să ajungi în atenția brandurilor pe Instagram?
- Ce înseamnă să fii creator de conținut pentru Instagram?
- Ce înseamnă să fii influencer de bine pe Instagram și cum poți să îți faci vocea auzită?
- Cum construiești o comunitate unită pe Instagram care să te susțină?
“Ne aflăm în post Millenial marketing era. Asta înseamnă attention span de doar 8 secunde, conținut eclectic, neliniar. Vedem the death of aestethics, less storytelling și un feed bazat pe interese, cu un add-on de sugestie de la algoritm. Asta mai înseamnă că noi consumăm haotic conținut branded sau non-branded. Într-un singur minut, poți vizualiza un meme, o comunicare de brand, un trend în creștere sau un manifesto de climate change. Care subiect te face să te oprești din scroll? Ne vedem din nou pe scena SocialPedia, unde vom discuta despre cum un brand are în spate o poveste, o misiune și o identitate, iar toate acestea trebuie să se reflecte în comunicarea pe Social Media și inclusiv în colaborările cu influencerii”. – Cristina Stroiu, Influencer Marketing Manager Golin România
„Instagram pare să își schimbe algoritmul în mod constant în ultimul an. În plus, adaugă noi funcționalități de la lună la lună, iar acest lucru devine dificil pentru branduri și pentru creatorii de conținut care încearcă să identifice ce tip de conținut funcționează mai bine pe platformă. Comunitățile cresc încet, iar atragerea urmăritorilor care împărtășesc aceleași valori necesită un efort susținut. De aceea, la SocialPedia 64, dezbatem toate aceste subiecte și primim sfaturi valoroase de la specialiști. Este o ediție de neratat pentru orice pasionat de social media și, mai ales, de Instagram.”, declară organizatoarele evenimentului.
Înscrierile gratuite se fac aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-64/
Despre Speakeri
Cristina Stroiu, Influencer Marketing Manager @ Golin
Cristina Stroiu este în prezent Influencer Marketing Manager la Golin, cu o experiență de aproape 10 ani în industria de Marketing & PR. A implementat zeci de campanii digitale, a manageriat sute de colaborări cu influenceri și, mai mult decât atât, și-a dedicat mii de ore de learning în domeniu pentru a se dezvolta constant în carieră.
Adrian Anghel, Head of Digital Content @ Golin
Cu o experiență de peste 11 ani în comunicare digitală, Adrian este Head of Digital Content la Golin, unde aduce un mix unic de creativitate și expertiză tehnică, navigând cu abilitate prin peisajul digital mereu în schimbare. Colaborând cu clienți din diverse industrii, acesta dezvoltă strategii personalizate și inovatoare pentru a-și ajuta clienții să-și crească prezența online și să atingă obiectivele de business.
Alina Greavu – Content Creator Activist, fondatoarea Asociației ALUZIVA
Alina Greavu (Aluziva) este fost jurnalist, actual activist pentru mediu și drepturile omului, în general, fondatoarea Asociației ALUZIVA, fundraiser independent, mamă de trei şi creator de conținut axat pe educaţie şi activism social.
Cu studii în comunicare, a început să scrie pe blog la 19 ani și la 20 de ani a avut și primul job în presă. Se implică deseori în campanii caritabile, este o portavoce pentru cei care o urmăresc și atinge fără rețineri subiecte grele precum exploatarea la serviciu, depresia, drepturile minorităților, abuzurile sexuale, situația învățământului românesc, comunitatea LGBT etc.
Florin Grozea, Fondator @ MOCAPP
Cu experiență de peste 25 de ani în Media, Showbiz și Publicitate, Florin se află mereu la intersecția dintre creativitate și tehnologie. În 2007 a fondat eOK.ro (platformă online de streaming muzical), în 2013 agenția de talente HIT iar în 2019 startup-ul martech MOCAPP – care a servit peste 130 de clienți din 6 țări.
Powered by Lidl România
Partener media: Kiss FM
Parteneri media: Editura Litera, Zile şi Nopti, IQAds, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC, PRIME Romania, VIP Romania, Zelist Monitor, Content Marketing Romania, Spotmedia.ro, Ecompedia, Skeels, Olivian.ro, Lumea SEO PPC, VSFA
Locație: Restaurant Monarh, Calea Plevnei 44 – 46, București
Despre SocialPedia
SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de digital din țară.
Despre organizatori
Sabina Cornovac
De 16 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe https://www.sabinacornovac.ro/ și este creatoarea comunității #SocialPedia.
Despre Iulia Stănescu
Iulia Stănescu este Co-Organizator SocialPedia, Digital Communications Consultant și trainer de educație digitală și antreprenorială pentru copii și adolescenți. Cu peste 17 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De șapte ani lucrează ca freelancer și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie, iar din 2023 conduce și departamentul de social media al agenției de comunicare DiFine PR, DiFine Social.
Partajează pe WhatsApp
Pe plan profesional, mă ocup de audituri de site-uri pe partea de SEO și UX (SEO – optimizare pentru motoarele de căutare / UX – uzabilitate – experiența vizitatorilor), și realizez / mă ocup de mentenanță pentru site-uri pe platforma WordPress. Cofondator al lumeaseoppc.ro și al cetd.ro. Blogger pe olivian.ro.
Pe plan personal, caut să cresc, și pentru asta merg la evenimente, fac sport și încerc să trăiesc sănătos, fac voluntariat, citesc.
Detalii despre mine pe profilul de LinkedIn: linkedin.com/in/olivian/