Twitter, Microsoft, iNostix by Deloitte și Air France KLM trimit lideri internaționali la Bucharest Technology Week 2018

Bucharest Technology Week anunță primii speakeri pentru cea de-a treia ediție, programată între 14-20 mai, în Capitală.

Twitter, Microsoft, iNostix by Deloitte, Air France KLM sunt primele companii ai căror lideri au confirmat prezența la summiturile de business din cadrul Bucharest Technology Week 2018.

În 4 zile din săptămâna tehnologiei, între 15-18 mai, la Athénée Palace Hilton, sunt așteptați peste 50 de speakeri internaționali și locali, iar primii confirmații sunt:

Business Summiturile propun topicuri dintre cele mai actuale și mai dezbătute în marile comunități de specialiști din domenii precum HR, Fintech, Java și .NET.

„Prioritățile noastre în privința summiturilor de business sunt să selectăm cele mai hot topicuri în materie de tehnologie în business și să găsim cei mai buni speakeri care să le expună într-o manieră interactivă, dar mai ales practică. Credem foarte mult în puterea feedbackului și ne-am dorit să punem în aplicare tot ceea ce participanții primelor ediții ne-au sugerat. Astfel că am urmărit să găsim o serie de profesioniști de top, care să fie dispuși să primească informații valide despre mediul de business din România și să le transmită participanților nevoia imediată de a implementa noile tehnologii.

Asadar, un important aspect în organizarea conferințelor de business este să le oferim speakerilor un nivel înalt de înțelegere a provocărilor pe care le întampină profesionistii români. Adăugând factorul-cheie și anume vasta lor experiență în companii internaționale de renume, reușim să le aducem participanților la conferințe informații extrem de valoroase, relevante și specifice pentru tipul lor de activitate”, a explicat Cătălina Manea, project manager Bucharest Technology Week.

Astfel, întâlniri interesante se anunță la: „Experiența Angajaților”, sesiune susținută de Ben Whitter, cunoscut drept World’s „Mr Employee Experience”™, dar și „Inteligență Artificială și Machine Learning”, cu Dmitry Soshnikov, Microsoft Evangelist cu o solidă reputație internațională. De asemenea, Dierk Koenig, profesor de informatică la Universitatea de Științe Aplicate și Arte din Elveția, dar și fellow @Canoo, a cărei misiune este să „să-i facă fericiți pe utilizatori”, va vorbi despre „Polyglott Java, o platformă pentru multe paradigme”.

Accesul la conferințe se face prin înregistrarea online, pe www.techweek.ro. Până în 3 aprilie, biletele sunt în perioada Early Bird, care oferă o reducere de 80 euro față de prețul final.

Pentru informații suplimentare, urmăriți platformele oficiale de comunicare:

Raiffeisen Bank este partenerul principal Bucharest Technology Week 2018

Summiturile de business din cadrul Bucharest Technology Week sunt susținute de:

IQOS – Innovation Summit Partner

UiPath – .Net Summit Partner

Sponsorii evenimentului sunt: Deloitte România, AirMotion, Admiral Markets, Luxoft, Crossover Romania, InCrys

Networking & Coffee Partner: L’OR

Partenerul digital al evenimentului este Bright Agency

Despre Bucharest Technology Week

Concept propriu al companiei Universum Events, festivalul Bucharest Technology Week reunește, pentru al treilea an consecutiv, comunitatea tech din Capitală.

Evenimentul se desfășoară pe parcursul unei săptămâni, fiind împărțit în trei componente:

  1. Business Summits de la Athénée Palace Hilton, între 15-18 mai, unde are loc și o expoziție indoor cu soluții dedicate profesioniștilor.
  2. Expoziția din outdoor, Piața Universității, din 18-20 mai, cu intrare liberă pentru toți vizitatorii care s-au înscris online pe techweek.ro
  3. Evenimentele partenere, în zeci de locații din oraș, pe parcursul întregii săptămâni, 14-20 mai.

 

Despre Universum Events

De peste 10 ani în industria evenimentelor, UNIVERSUM Events are ca fundament arhitectura de evenimente corporate.

Sub umbrela UNIVERSUM au luat formă conceptele proprii și o divizie de evenimente personalizate: MICE (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions), axată pe evenimente de amploare pentru clienți.

Concepte proprii:

IMWorld – cea mai prestigioasă marcă a companiei, fiind în același timp și cea mai amplă expo-conferință B2B dedicată soluțiilor IT și digitale din regiune;

Festivalul Bucharest Technology Week, ajuns la a treia ediție, care mobilizează comunitatea tech din Capitală;

My Conector, o platformă online dedicată evenimentelor, care operează accesul la evenimente, de la înregistrarea online până la intrare.

Compania este reprezentatul unic în România al celei mai mari licențe de teambuilding din lume, Catalyst Teambuilding Global, deținând un portofoliu de peste 150 de concepte personalizabile pentru clienții săi.

Despre Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank are peste 20 de ani de activitate pe piața bancară din România, susține peste 100.000 de companii să-și dezvolte afacerile și este banca pe care au ales-o peste 2 milioane de clienți persoane fizice. Prin platformele digitale, 470.000 dintre clienții Raiffeisen Bank fac, anual, milioane de tranzacții în țară și în lume.

Partajează pe WhatsApp