Cartum.io este o nouă soluție pentru antreprenorii români care intenționează să înceapă o afacere de comerț online sau care au deja un magazin online și doresc să își îmbunătățească site-ul. Cartum a fost lansat de creatorii Horoshop, una dintre cele mai populare platforme de comerț electronic din Ucraina, folosită de peste 10.000 de magazine online locale.
Cum funcționează Cartum și pentru cine este destinat
Cartum este o platformă pentru magazine online dezvoltată conform principiului constructorului. Vânzătorul primește un site gata făcut și îl adaptează la afacerea sa folosind instrumentele din panoul de administrare. Dezvoltatorii Cartum au luat în considerare nevoile companiilor de diferite direcții și scări. Nu există aproape nicio restricție privind nișele, dimensiunea sortimentului și specificul vânzărilor. Următoarele companii pot vinde pe Cartum:
- producători de orice produs — de la produse cosmetice la echipamente de dimensiuni mari;
- companii en-gros;
- magazine online cu amănuntul cu un număr diferit de produse — de la câteva zeci până la 250 de mii de articole;
- creatori de produse electronice — designeri, scriitori, profesori și oricine care dezvoltă conținut digital și caută să își monetizeze activitățile.
Platforma este concepută în așa fel încât, odată cu dezvoltarea afacerii, de exemplu, atunci când se lansează noi direcții sau se extinde gama de produse, site-ul nu trebuie să fie schimbat sau reproiectat. Este suficient doar să faceți îmbunătățiri minime prin conectarea de noi funcții și integrări deja implementate în panoul de administrare, și, dacă este necesar, să treceți la un alt plan tarifar.
Funcții și opțiuni de personalizare
Nu sunt necesare abilități de programare sau cunoștințe tehnice specifice pentru a crea un magazin pe Cartum. Pentru a obține acces la versiunea de bază a unui site web gata făcut, trebuie să trimiteți o cerere pe Cartum, după care veți primi 7 zile de testare gratuită a platformei. Acest timp este suficient pentru a alegerea și personalizarea stilului vizual al site-ului, conectarea funcțiilor și integrărilor necesare. Utilizatorii platformei primesc:
- o versiune mobilă a site-ului web;
- export și import convenabil de produse;
- integrări implementate cu servicii locale, cum ar fi FAN Courier, NETOPIA Payments, sisteme internaționale de plată și servicii de livrare, instrumente de analiză și alte servicii pentru funcționarea eficientă a unui magazin online;
- acces la o galerie cu peste 200 de șabloane de design pentru diferite nișe, precum și un editor de design convenabil care vă permite să adaptați site-ul web la identitatea corporativă a mărcii;
- cu excepția limbii române, suport pentru mai multe limbi străine, posibilitatea de a crea noi versiuni lingvistice ale site-ului pentru nevoile individuale;
- instrumente integrate pentru optimizarea simplificată a motoarelor de căutare, lansarea campaniilor publicitare, analiză etc;
- funcții separate pentru companii B2B, vânzători de produse digitale și magazine de dropshipping.
Dezvoltatorii Cartum s-au asigurat că înființarea unui magazin online este cât se poate de ușoară și convenabilă. Utilizatorii au acces la un panou de administrare cu o interfață simplă și intuitivă. În cazul oricăror dificultăți, proprietarii site-ului Cartum pot contacta specialiștii de asistență tehnică. Nu există nicio taxă suplimentară pentru asistența specialiștilor. Aceasta este inclusă în tarif și este furnizată din momentul activării versiunii de test și pe întreaga perioadă de funcționare a magazinului pe Cartum.
Costul de utilizare a platformei depinde de mărimea întreprinderii și începe de la 9 euro pe lună. În plus față de oportunitățile menționate mai sus pentru vânzători, tariful include, de asemenea, servicii de găzduire, actualizări regulate, monitorizarea 24 de ore a securității și a funcționării corecte a site-ului. Datorită acestei abordări, antreprenorii se pot concentra pe deplin asupra dezvoltării afacerii, fără a fi necesară aprofundarea nuanțelor tehnice și alocarea de timp proceselor de rutină — de acest lucru se ocupă reprezentanții platformei.
Partajează pe WhatsApp
Pe plan profesional, mă ocup de audituri de site-uri pe partea de SEO și UX (SEO – optimizare pentru motoarele de căutare / UX – uzabilitate – experiența vizitatorilor), și realizez / mă ocup de mentenanță pentru site-uri pe platforma WordPress. Cofondator al lumeaseoppc.ro și al cetd.ro. Blogger pe olivian.ro.
Pe plan personal, caut să cresc, și pentru asta merg la evenimente, fac sport și încerc să trăiesc sănătos, fac voluntariat, citesc.
Detalii despre mine pe profilul de LinkedIn: linkedin.com/in/olivian/