Lumea SEO PPC

Ca între prieteni și profesioniști

  • Acasă
  • Despre
  • Unde înveți SEO și PPC?
  • Follow-up
  • Contact

Ecompedia.ro a lansat „Tot ce trebuie să știi despre un magazin online – Ghidul Începătorului”

22 iulie 2019 by Olivian Breda

În 2018, valoarea cumpărăturilor online autohtone a fost de peste 3,5 miliarde € (+30% mai mult decât în anul anterior) și se estimează că piața e-commerce din România va depăși valoarea de 4,5 miliarde € în 2019. Pentru orice antreprenor aflat la început de drum în domeniu, care vrea să devină unul dintre cei peste 15.000 de comercianți online din România, ECOMpedia.ro a pus la punct un material educațional, cu sfaturi practice și utile: „Tot ce trebuie să știi despre un magazin online – Ghidul începătorului”.

Ghidul, care poate fi citit sau descărcat gratuit de aici, cuprinde 11 capitole care conțin informațiile de bază din domeniile conexe pe care orice nou antreprenor trebuie să le cunoască.

Cele 11 module au fost compuse împreună cu 9 specialiști în domeniu (cunoscuți la nivel național, grație experienței și rezultatelor semnificative): Cristiana Deca,  Bogdan Manolea, Liviu Taloi, Marian Seitan, Adriana Manu, Horia Grozea, Cosmin Daraban, Roxana Olaru și Ionuț Munteanu. În plus, în ghid oferă sfaturi și 3 magazine online de succes din țară noastră (eMAG.ro, Libris.ro si BestKids.ro), pentru a-i face pe viitorii antreprenori să conștientizeze ce înseamnă să ai un magazin online.

Ce poți învăța din „Ghidul începătorului”:

  • Ce este un magazin online?
  • Cum deschidem o societate comercială?
  • Cum respectăm legislația e-commerce?
  • Cum alegem nișa unui magazin online?
  • Ce este și cum facem dropshipping?
  • Ce trebuie să știm despre curieri?
  • Ce sunt și cum ne ajută procesatorii de plăți?
  • Cum să alegem platforma e-commerce potrivită?
  • Crearea propriu-zisă a magazinului online
  • Cum facem marketing online?
  • De ce să alegem servicii de consultanță?

„Așa cum am spus-o în nenumărate rânduri, obiectivul ECOMpedia este acela de a ajuta 15.000 de magazine online. Vrem să ne punem amprenta în educarea generaței e-commerce de mâine, pentru că încă există loc destul în această industrie! Ghidul l-am conceput în nici mai mult, nici mai puțin de 6 luni. Ne-am dorit să fie un set de informații esențiale pentru orice viitor deținător de magazin online. Vrem să credem că ghidul acesta este piatra de temelie pentru orice magazin online de succes, cel puțin la nivel teoretic, informațiile respective find suficiente unui start de excepție”, explică Marian Tcaciuc (Project Manager ECOMpedia.ro și coordonatorul proiectului).

„Atunci când ești la început de drum, ai face orice să afli pașii corecți când îți lansezi un magazin online. Am vorbit cu mulți antreprenori aflați în situația disperată de a nu ști cui să ceară ajutor, din cauza informațiilor de calitate slabă existente pe Internet și a promisiunilor neonorate ale multora dintre furnizorii de servicii din industrie. Era nevoie de o informație simplă, clară și aplicabilă imediat, astfel încât să ajutăm – așa cum ne-am propus – industria e-commerce din România. A fost un efort de echipă, pentru care mulțumesc agențiilor partenere ECOMpedia și specialiștilor care ne-au ajutat. Mai este nevoie că antreprenorul aflat la început de drum să alfe că există acest ghid și aici avem nevoie de ajutorul mass-media, pentru a comunica în piață o informație de foarte bună calitate”, completează Liviu Taloi (Fondator ECOMpedia.ro și Senior Expert in e-commerce).

Despre ECOMpedia.ro

ECOMpedia.ro este un site care oferă știri, interviuri și răspunsuri la întrebări diverse din domeniul comețului electronic, pentru a ajuta orice proprietar de magazin online din România să se descurce pe piața pe care activează. Pe www.ecompedia.ro aceștia găsesc informații despre Mediu & Piață (răspunsuri despre piața e-commerce autohtonă), Business (discuții despre deschiderea unei firme, alegerea nișei), Marketing & Comunicare (utilitatea fiecărui canal de marketing), Tehnic (realizarea propriu-zisă a magazinului online și alegerea platformei e-commerce potrivite), Usability & Optimizarea conversiilor (tips & tricks despre creșterea vânzărilor magazinului online).

Filed Under: Special

About Olivian Breda

Pe plan profesional, mă ocup de audituri de site-uri pe partea de SEO și UX (SEO - optimizare pentru motoarele de căutare / UX - uzabilitate - experiența vizitatorilor), și realizez / mă ocup de mentenanță pentru site-uri pe platforma WordPress. Cofondator al lumeaseoppc.ro și al cetd.ro. Blogger pe olivian.ro.

Pe plan personal, caut să cresc, și pentru asta merg la evenimente, fac sport și încerc să trăiesc sănătos, fac voluntariat, citesc.

Detalii despre mine pe profilul de LinkedIn: linkedin.com/in/olivian/

Vezi reguli pentru comentarii »

Pagina de Facebook »

Grup Facebook: Lumea SEO PPC »

Grup Google » dedicat pentru a citi știri SEO mai rapid.

Întâlnirile Lumea SEO PPC se încheie

Categorii

Articole recente

  • Numărul de locuri de muncă remote scade abrupt pentru prima oară în ultimii trei ani. Aplicările au ajuns, însă, la cel mai ridicat nivel din 2020 și până acum
  • Biz prezintă cel mai important eveniment dedicat inovației: BIZ INNOVATION FORUM
  • Tendințe și sfaturi în Content Marketing în 2023

Parteneri

Campanii email marketing, trimitere newsletter - Newsman

Newsletter


Click pentru newsletter »

Feed RSS general Lumea SEO PPC »

Feed RSS știri SEO/PPC »

Feed RSS știri evenimente speciale »

Termeni și condiții. Confidențialitate. Probleme cu diacriticele?

Conținutul se poate prelua cu precizarea sursei.
Site-ul folosește cookies.

Creative Commons License