- Românii păstrează tradițiile și obiceiurile de Paște și pun pe lista de cumpărături haine, accesorii textile de bucătărie, produse de curățenie și jucării, dar și electrocasnice inteligente
- Clienții alocă, în medie, aproximativ 170 de lei pentru haine și 240 de lei pentru încălțăminte
București, 12 aprilie 2023. Clienții eMAG încep pregătirile pentru Paște cu aproximativ două săptămâni înainte și pun în coșul de cumpărături haine, electrocasnice mici, pachete cadou și jucării. În medie, ei alocă aproximativ 170 de lei pentru haine și 240 de lei pentru încălțăminte.
Astfel, în această perioadă, comenzile de articole vestimentare pentru copii cresc cu 20% față de o perioadă obișnuită. Totodată, clienții comandă cu 42% mai multe jucării înainte de Paște față de o perioadă obișnuită din an și adaugă în coș, în special, păpuși și accesorii, iepurași de pluș sau mașinuțe cu telecomandă. De asemenea, clienții care vor să fie siguri că aleg cadoul potrivit optează pentru „Cardul cu milioane de idei”.
„Fie că planifică să petreacă Paștele în familie sau pleacă în vacanță, românii își pot dedica timpul celor dragi, cumpărând online și evitând astfel statul în trafic și drumurile la magazin. Pe lângă produse pentru curățenia casei sau haine și jucării pentru copii, ei caută soluții și produse inteligente de curățenie sau pentru pregătirea mesei, care să îi ajute ca, pe lângă timpul câștigat alături de cei dragi, să facă și economii, profitând de ofertele foarte bune,” a spus Irina Pencea, general manager eMAG România. „Și de Paște, clienții Genius beneficiază de livrare gratuită și oferte speciale în patru platforme de ecommerce- eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful – și pot invita, gratuit, un alt membru al familiei cu care să împartă beneficiile contului, fără costuri suplimentare. De asemenea, pentru a resimți cât mai puțin impactul cheltuielilor din această perioadă asupra bugetului familiei, clienții pot achita comenzile în tranșe, direct din contul eMAG/ My Wallet”.
Pe lângă articole vestimentare, clienții eMAG au salvat în listele de Favorite și accesorii precum șepci, pălării, rucsacuri și genți, care beneficiază de oferte speciale în această perioadă în care mulți oameni pleacă în vacanță sau se pregătesc pentru sezonul cald. Clienții eMAG au pus la Favorite înainte de Paște și electrocasnice mici – feliatoare, mașini de tocat carne și roboți de bucătărie, cuptoare electrice, mixere, fiare de călcat și aparate de cafea, aspiratoare robot sau aspiratoare de curățat geamurile, necesare pentru curățenia tradițională de primăvară și pentru mesele pregătite acasă, pentru a sărbători alături de familie.
Despre eMAG
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc și prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De peste 20 de ani, compania investește constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani, și a creat un ecosistem regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum livrarea la easybox și livrarea rapidă prin tazz by eMAG, serviciul Genius pentru abonați, 30 de zile drept de retur, returnarea rapidă a banilor prin Instant Money Back, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, finanțare în rate prin eCredit sau servicii de eșalonare a plății precum Buy now, pay later sau Slice it, și aplicația de mobil. Pentru mai multe informații despre eMAG, accesați about.emag.ro.
Partajează pe WhatsApp
Pe plan profesional, mă ocup de audituri de site-uri pe partea de SEO și UX (SEO – optimizare pentru motoarele de căutare / UX – uzabilitate – experiența vizitatorilor), și realizez / mă ocup de mentenanță pentru site-uri pe platforma WordPress. Cofondator al lumeaseoppc.ro și al cetd.ro. Blogger pe olivian.ro.
Pe plan personal, caut să cresc, și pentru asta merg la evenimente, fac sport și încerc să trăiesc sănătos, fac voluntariat, citesc.
Detalii despre mine pe profilul de LinkedIn: linkedin.com/in/olivian/