Follow-up ediția #108: „Conversii și uzabilitate (SEO+PPC)”, 24 noiembrie 2014, Impact Hub Bucharest

Luni, pe 24 noiembrie 2014, a avut loc la Impact Hub Bucharest ediția cu numărul 108 Lumea SEO PPC.

Am discutat despre conversii și uzabilitate, din perspectiva SEO și PPC. Cum convertești vizitatorii în clienți, cum faci ca o personă, odată intrată pe site, să devină client fidel, cum asiguri vizitatorilor o experiență plăcută pe site, cum te asiguri că ai un site bine realizat din perspectiva vizitatorilor tăi, ce impact au toate acestea pentru SEO și PPC.

cover

Vedeți albumul pe Facebook: Lumea SEO PPC #108: „Conversii și uzabilitate” (2014.11.24)

Mai jos, prezentările de la eveniment, înregistrarea video a evenimentului și fotografii.

Ionuț Munteanu – Introducere

Cristian Ignat & Bogdan Aron: Demystifying 5 myths of performance marketing for managers


Download.

Liviu Taloi: Are you ready for ecommerce? 5 tips & tricks for growing online sales!


Liviu Taloi: sursa noii imagini personale a lui Liviu (mustață / joben)

Ioana Barbu: Website 3D

Download.

Site-ul foarte încărcat de care s-a vorbit în timpul prezentării: lingscars.com.
„if you don’t know already Ling shifts quite a few cars over the course of the year: £35m in 2010 in fact.” (Lings Cars and the art of persuading visitors to buy | Econsultancy)

Tool de verificare a relevanței statistice, menționat în timpul prezentării: A/B Significance Test.

Vezi playlist cu toate clipurile, rulează unul după celălalt: Lumea SEO PPC #108: „Conversii și uzabilitate” (2014.11.24, Impact Hub Bucharest) – YouTube.

Fotografii de la eveniment:

[alpine-phototile-for-picasa-and-google-plus src=”user_album” uid=”100050990853086188413″ ualb=”6087393520446896241″ imgl=”fancybox” style=”windows” shape=”rectangle” size=”640″ num=”300″ shadow=”1″ border=”1″ highlight=”1″ align=”center” max=”100″]
Speakerii de la ediția 106:

ioana Ioana Barbu – Conversion Optimization Manager at Bitdefender

Ioana lucreaza in domeniul optimizarii conversiei de mai bine de 3 ani si jumatate unde imbina experiente diverse de grafica, programare si seo. Este pasionata de tehnici de optimizare, psihologia cumparatorului si ecommerce in general.

ignat Cristian Ignat Pay Per Click Manager, 2Parale

Cu o experienta de peste 7 ani in marketingul online, este singurul absolvent din Romania al masterului Pay Per Click de la Market Motive si contribuie activ la popularizarea domeniului pe piata romaneasca, fiind printre primii traineri din Romania certificati in Google AdWords. Este recunoscut pentru prezentarile aplicate sustinute la evenimente de top, atat din Romania, cat si internationate. Impreuna cu echipa sa dezvolta strategii si administreaza conturi precum Arabesque, Credit Europe Bank, Provident si Miniprix.

liviutaloi.ro Liviu Taloi Co Founder at ECOMpedia, Community Manager at GPeC

Liviu Taloi este unul din cele mai grele nume din ecommerce-ul romanesc. A inceput printre primii in Romania sa lucreze in online, la inceputul anilor 90, cand internetul era o miscare underground la care avea acces putina lume si a fost PR Manager la cel mai mare magazin online regional: emag.ro, in primii ani de viata (2004-2006). Este cofondator la ECOMpedia – cea mai mare resursa de informatii gratuite despre ecommerce-ul romanesc si Community Manager la GPeC, Gala Premiilor E-Commerce, unde a contribuit la dezvoltarea metodologiei de evaluare a magazinelor online romanesti care participa la competitie si a realizat primele teste de usability din Romania. A consiliat peste 100 de magazine online, cele mai multe din ele devenind lider pe nisele unde activeaza.

Mulțumim pentru suport partenerilor noștri: IQads, ProfitshareConversion, Trafic.ro, Comunicate de presă, 2Parale, WebDigital, SEMdays, SEMRo, Orașul Meu, IMworld, Mready, Impact Hub Bucharest, Newsman, Vinescu, Agile Media, Găzduire.ro.

Foto locație:
the hub

Vă așteptăm cu drag la eveniment.

Partajează pe WhatsApp