Follow-up ediția #149: Social Media – mix sau rețetă simplă? (2016.09.29, Impact HUB București)

Ai fi crezut în urmă cu 10 ani că Social Media ar ajunge la nivelul de astăzi? În 2006, LinkedIn împlinea 4 ani, Facebook avea doar 2 ani, Youtube numai unul, iar Twitter abia se lansase pe piață. Instagram, Snapchat și Pinterest nu existau, iar Google nu luase în seamă intrarea în domeniul rețelelor sociale.

Rețele cunoscute precum MySpace au intrat în istorie, iar alte nume precum Periscope, Meerkat, Flickr și Foursquare dau semne evidente de oboseală. Dovedindu-se un domeniu foarte dinamic, este firească întrebarea: Social Media – mix sau rețetă simplă?

Mai jos, fotografii de la eveniment.

Selecție foto pe Facebook »

Album foto integral pe Google Photos »

Speakerii ediției au fost:

alex_negrea_septembrie_2016

Alexandru Negrea

Alex este unul dintre cei mai cunoscuți consultanți de social media din România si unul dintre pionierii fenomenului local de “personal blogging”. A început să scrie pe un blog personal în 2006, când fenomenul nu era încă foarte cunoscut și de atunci păstrează această pasiune.

Cun un traseu interesant între antreprenoriat, corporație și agenție, în 2010 s-a angajat la Banca Comerciala Română, ca Social Media Manager, iar în martie 2013 a început să coordoneze departamentul de Facebook Marketing în cadrul agentiei Spada.

Din 2012 organizează cursuri de marketing şi comunicare în social media, cursuri pe care le-au absolvit, în ultimii trei ani, peste 300 de companii din România şi care sunt recunoscute în toată ţara.

Din martie 2015, Alex a ales să se ocupe exclusiv de aceste cursuri, iar în august 2015, înfiinţează Social Smarts, o companie de cursuri intensive pentru dezvoltarea abilităţilor sociale.

marian_ionescu_septembrie_2016

Marian Ionescu

Vlogger, blogger și Head of Social Media @ GMP PR, Marian este daily-vlogger de peste 250 de episoade, blogger generalist de 7 ani și om de agenție de 5 ani, unde a dezvoltat și implementat strategii de social media pentru companii de top din România.

liviu_taloi_septembrie_2016

Liviu Taloi

Liviu este Co-Fondator al proiectului ECOMpedia.ro și Community Manager GPeC (Gala Premiilor e-Commerce). Are peste 15 ani de experiență în online marketing și 10 ani de experiență în e-commerce. A fost, printre altele, PR Manager la eMag. În 2005, a fondat Web Audit, compania de consultanță web, specializată în e-commerce și evaluare a website-urilor. De asemenea, Liviu este speaker la conferințe și seminarii, în special la cele dedicate comerțului electronic și este autor de articole de analiză a pieței.

andrei_basoc_septembrie_2016

Ediția a fost moderată de Andrei Basoc:

Andrei Basoc este un specialist digital cu competenţe în social media şi background în eCommerce. În prezent coordonează implementarea strategiei de social media & digital pentru partenerii agenţiei Wunderman.

Crede în puterea reţelelor de socializare ca diferenţiator în mixul de comunicare.

 

Partajează pe WhatsApp