Follow-up: ediția #154: Fashion & Cosmetics (2017.03.29, Impact Hub București)

Venirea primăverii a adus unele dintre cele mai dinamice și complexe industrii de comerț online din România: Fashion & Cosmetics! Miercuri, 29 martie 2017, la Impact Hub București (hartă), începând cu ora 18:30, participanții au putut afla cele mai noi și performante metode de promovare online pentru brand-urile ce activează în industriile omonime titlului.

Care sunt provocările celor două industrii în promovarea online? Ce loc ocupă conținutul video și cum putem îmbunătăți experiența digitală dintre client și produsul pe care și-l dorește? Care sunt cele mai noi tendințe SEO și PPC pentru brand-urile Fashion & Cosmetics?

Aceste teme, plus multe altele au fost discutate în cadrul ediției #154 Lumea SEO PPC, din 29 martie 2017.

Speakeri: Florin Pețu, Managing Partner Admarks, Sorin Drăghici, Managing Partner DWF, Mihai Vînătoru, Cofounder DWF.

Mai jos, fotografii și înregistrarea video a evenimentului.

Înregistrarea video a evenimentului (clipurile rulează unul după celălalt):

Vezi lista cu toate clipurile »

Selecție foto pe Facebook »

Album foto integral pe Google Photos »

Speakerii ediției sunt:

Florin Pețu, Managing Partner Admarks

Florin este un marketer cu sute de campanii digitale la activ și o experiență vastă în dezvoltarea strategiilor de marketing. El este conștient de linia fină dintre rațiune și emoție și știe că diferența dintre o strategie bună și o strategie excepțională își are rădăcinile adâncite în mintea consumatorului.

Agenția de marketing online pe care Florin o conduce, AdMarks Media, se bazează pe un parteneriat strâns cu clienții ei și pe campanii curate și de impact. El le oferă partenerilor, atat campanii online personalizate pe nevoile lor, cat si strategii de marketing bine structurate de oamenii cu experiența cu care lucrează.

De-a lungul carierei sale de antreprenor, a pus umărul la crearea si dezvoltarea unor business-uri de succes în domenii precum fashion, IT&C, farmaceutice, banking, casă și grădină sau produse pentru copii.

Sorin Drăghici, Managing Partner DWF

Antreprenor în serie, cu peste 10 ani experiență în online este managing partner la agenția specializată în marketing digital și soluții de crowdsourcing, DWF.

Domeniile principale de expertiză sunt: business & product development, digital marketing, search engine optimization, online reputation management, e-commerce, crowdsourcing și inbound marketing.

Mihai Vînătoru, Cofounder DWF

Online de când Google avea abia 3 ani, iar Wikipedia era încă un website cu câteva sute de pagini (anul 2001), Mihai a furnizat servicii de SEO către companii locale și internaționale, cu focus pe obiective de business, precum atragerea unor volume de trafic relevant sau vizibilitatea SEO la nivelul industriei în care activează clientul

În 2013 devine co-fondator DWF.ro – prima agenție de SEO din România care atrage atenția asupra unor importanți factori de ranking, ignorați în prealabil.

În prezent, în expertiza specialiștilor SEO din cadrul DWF au încredere 60+ clienți, pentru care se derulează campanii SEO orientate către performanță, prin utilizarea celor mai bune instrumente SEO disponibile în piață.

Poți achiziționa biletul direct la eveniment, la pretul de 30 de lei, iar dacă vrei să ni te alături și la evenimentele din viitor, îți recomandăm să optezi pentru una dintre următoarele variante:

  • 150 lei / 6 intrări (25 lei / eveniment)
  • 250 lei / 12 intrări (20 lei / eveniment)

Nu poți ajunge la această ediție? Abonează-te la notificări și fii primul care află de următoarele evenimente. Confirmă participarea pe pagina evenimentului.

 

Partajează pe WhatsApp