În 26 iunie 2014 a avut loc la Impact Hub Bucharest ediția #98: „Bugete SEO+PPC”. Am vorbit despre bugetele alocate în campaniile AdWords, SEO sau alte canale și totodată despre rezultatele obținute, despre conversii și alți parametri care evidențiază eficiența tacticilor folosite, alături de speakerii acestei ediții.
Mai jos, fotografii + prezentările + video de la eveniment.
Clipuri video + prezentări
Marius Lăzărescu – Prezentare studiu SEMRo 2014
target=”_blank”>Olivian_Breda
Download: Marius Lazarescu – Prezentare studiu SEMRo 2014
Marius Lăzărescu – Cum ne alegem bugetele PPC?
Download: Marius Lazarescu – Cum ne alegem bugetele PPC
Elena Dobre – Dezvoltarea activității AdWords și ajustarea corespunzătoare a bugetelor
Download: Elena Dobre – Dezvoltarea activitatii AdWords si ajustarea corespunzatoare a bugetelor
Alexandra Tanasă – Building a Smart SEO Budget
Download: Alexandra Tanasa – Building a Smart SEO Budget
(vezi playlist cu toate clipurile – Follow-up ediția #98: „Bugete SEO+PPC” (26 iunie 2014, Impac – YouTube)
Fotografii de la eveniment:
[alpine-phototile-for-picasa-and-google-plus src=”user_album” uid=”100050990853086188413″ ualb=”6031426229050035697″ imgl=”fancybox” shape=”rectangle” size=”640″ num=”300″ shadow=”1″ border=”1″ highlight=”1″ align=”center” max=”100″]
(Album Facebook – Follow-up ediția #98: „Bugete SEO+PPC” (26 iunie 2014, Impact Hub Bucharest))
Speakerii de la ediția 98:
Elena Dobre – Online Marketing Specialist@Conversion Marketing
Online Marketing Specialist @ Conversion Marketing, Elena are o bogata experienta in marketing online dobandita ca PPC Strategist la Google unde a lucrat cu clienti din Franta, Belgia, Elvetia, Canada, Irlanda si UK. Elena aplica experienta internationala clientilor agentiei Conversion, lucrand cu unii dintre cei mai mari clienti de pe piata – eMag, Flanco, Autovit, Mercador, Oriflame, Ivatherm. Ca speaker la conferinte Google in Paris, Lille, Bruxelles si Londra, Elena a impartasit expertiza in domeniul PPC, Analytics si website usability.
Marius Lazarescu – General Manager & Senior AdWords Specialist @ Today’s
Marius este pionier în domeniul Online Marketing-ului, CEO în cadrul agenției Today’s și Președinte și membru fondator SEMro (http://semro.ro). Agenția Today’s, pe care o coordonează cu succes de 8 ani, are în spate o experiență variată, în diferite domenii, de la Auto-Moto și IT & C până la educație și sănătate, atât startup-uri, cât și multinaționale.
Alexandra Tanasă – Digital PR& Content Marketing at Vertify.ro
Alexandra este specialistul în digital PR din spatele agenției de inbound marketing și SEO Vertify. Alexandra își foloseste background-ul în jurnalism și relații publice în care și-a început cariera în 2007, cu scopul de a realiza campanii de content marketing pentru creșterea vizibilității în search.
Amfitrionul editiei 98:
Diana Bancu – PPC Specialist Okazii.ro
Diana este Specialist Certificat – Google Adwords și are peste 8 ani de experiență în SEO și SEM. A lucrat pentru clienti din Franța cât și din România, dar în ultimii 3 ani, și-a focusat atenția asupra pieței autohtone. Este pasionata de Marketing-ul Online și vrea să fie mereu la curent cu noutățile din domeniu.
Mulțumim pentru suport partenerilor noștri: IQads, Trafic.ro, Comunicate de presă, 2Parale, WebDigital, SEMdays, SEMRo, Orașul Meu, IMworld, Mready, Impact Hub Bucharest, Newsman, Vinescu, Agile Media, Găzduire.ro.
Foto locație:
Pe plan profesional, mă ocup de audituri de site-uri pe partea de SEO și UX (SEO – optimizare pentru motoarele de căutare / UX – uzabilitate – experiența vizitatorilor), și realizez / mă ocup de mentenanță pentru site-uri pe platforma WordPress. Cofondator al lumeaseoppc.ro și al cetd.ro. Blogger pe olivian.ro.
Pe plan personal, caut să cresc, și pentru asta merg la evenimente, fac sport și încerc să trăiesc sănătos, fac voluntariat, citesc.
Detalii despre mine pe profilul de LinkedIn: linkedin.com/in/olivian/