- Investiții de peste 3 milioane de euro în ultimul an în tehnologie în programul Fulfilment by eMAG (FBE)
- Sellerii din programul FBE cross-border nu plătesc costuri suplimentare pentru livrările în Ungaria și Bulgaria
- Începând cu luna mai, clienții care comandă produse din programul FBE din depozitul eMAG vor primi comanda într-un singur colet, indiferent că este plasată la eMAG sau la un seller FBE
București, 23 martie 2023. eMAG anunță lansarea programului Fulfilment by eMAG (FBE) cross-border, prin care va livra comenzile sellerilor din eMAG Marketplace și pe piețele din Ungaria și Bulgaria, fără ca aceștia să suporte costuri suplimentare, începând din luna mai a acestui an. Astfel antreprenorii români au posibilitatea de a ajunge mai ușor pe cele două piețe vecine și de le pune la dispoziție celor peste 9 milioane de clienți eMAG din cele trei țări produsele lor. Totodată clienții care primesc produsele livrate din depozitul din România înscrise în programul FBE vor primi comanda într-un singur colet, indiferent că este plasată de la eMAG sau de la un seller FBE.
FBE este un serviciu integrat care îi degrevează pe antreprenori de întreaga logistică a procesului de vânzare, permițându-le să se concentreze pe creșterea afacerii. eMAG preia întregul proces, de la recepție, depozitare, picking, împachetare, livrare, relații cu clienții sau retur prin intermediul serviciului FBE.
„Chiar și în perioade marcate de provocări precum cea pe care o traversăm există soluții de creștere, iar FBE este o astfel de soluție pentru toți antreprenorii aflați în căutarea de noi oportunități. Prin extinderea programului FBE și dincolo de granițele țării, le oferim antreprenorilor români de pe platforma eMAG Marketplace posibilitatea de a ajunge la clienții de pe piețele din Ungaria și Bulgaria mult mai rapid și mai simplu, fără investiții suplimentare în logistică. Venim după o perioadă în care am investit foarte mult în tehnologie și logistică pentru FBE, astfel încât să le putem oferi sellerilor o soluție simplă și fără costuri suplimentare de a vinde în afara granițelor. Totodată, răspundem dorinței clienților de a își primi comanda într-o singură livrare, indiferent că produsele sunt vândute de un seller FBE sau de către eMAG,” a declarat Stejara Pircan, Senior VP eMAG.
Programul FBE face parte dintr-un plan amplu de investiții în logistică și tehnologie, care se ridică la peste 100 de milioane de euro. În comuna Joița, județul Giurgiu, eMAG operează două hub-uri logistice care se întind pe o suprafață totală de 250.000 de mp, având o capacitate de depozitare de 15 milioane de produse. Anul trecut, eMAG a investit 43 de milioane de euro în tehnologie și roboți de ultimă generație care permit o capacitate de procesare de patru ori mai mare a comenzilor. Investițiile în tehnologie pentru FBE s-au ridicat doar anul trecut la 3 milioane de euro.
Numărul de produse incluse în programul FBE a crescut în ultimul an cu peste 45%, iar articolele eligibile sunt incluse și în programul Genius cu livrare rapidă și oferte exclusive. Toate comenzile Genius plasate până la ora 23:00 beneficiază de livrare a doua zi, iar 95% dintre comenzile Genius sunt ridicate din depozit în aceeași zi în care a fost plasată comanda.
În prezent, ecosistemul eMAG numără 54.000 de comercianți în România, Ungaria și Bulgaria, față de 42.000 câți număra anul trecut.
Despre eMAG
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc și prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De peste 20 de ani, compania investește constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani, și a creat un ecosistem regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum livrarea la easybox și livrarea rapidă prin tazz by eMAG, serviciul Genius pentru abonați, 30 de zile drept de retur, returnarea rapidă a banilor prin Instant Money Back, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, finanțare în rate prin eCredit sau servicii de eșalonare a plății precum Buy now, pay later sau Slice it, și aplicația de mobil. Pentru mai multe informații despre eMAG, accesați about.emag.ro.
Partajează pe WhatsApp
Pe plan profesional, mă ocup de audituri de site-uri pe partea de SEO și UX (SEO – optimizare pentru motoarele de căutare / UX – uzabilitate – experiența vizitatorilor), și realizez / mă ocup de mentenanță pentru site-uri pe platforma WordPress. Cofondator al lumeaseoppc.ro și al cetd.ro. Blogger pe olivian.ro.
Pe plan personal, caut să cresc, și pentru asta merg la evenimente, fac sport și încerc să trăiesc sănătos, fac voluntariat, citesc.
Detalii despre mine pe profilul de LinkedIn: linkedin.com/in/olivian/