Lumea SEO PPC

Ca între prieteni și profesioniști

  • Acasă
  • Despre
  • Unde înveți SEO și PPC?
  • Follow-up
  • Contact

Agentia WebDigital – Finalista cu 3 proiecte la Global Digital Excellence Awards

19 iunie 2020 by Olivian Breda

Dupa nominalizarile in finalele competitiilor Google Premier Partner Awards de la finalul lui 2019 la categoria Search Excellence si European Search Awards din aprilie 2020 la categoria Best Low Budget Campaign, echipa WebDigital a fost nominalizata cu 3 proiecte in finala Global Digital Excellence Awards alaturi de proiecte ale agentiilor internationale precum Bluerank, iProspect, MediaCom sau Kenshoo.

Lista finalistilor se poate gasi aici: https://globaldigitalexcellenceawards.com/2020-shortlist/

Cele 3 proiecte gestionate de echipa WebDigital care au ajuns in finala sunt urmatoarele:

GLOBAL BEST LOW BUDGET CAMPAIGN

WebDigital & Utilul – David beats Goliath with over 4000% ROAS

La categoria “Cea mai buna campanie globala cu buget mic” am fost nominalizati cu un proiect cu care ne-am calificat si in finala European Search Awards, tot la categoria Best Low Budget Campaign, utilul.ro, proiect pentru care am reusit sa generam un ROAS (return on ad spend) de 4000%, conform google analytics, combinand Google Shopping Ads cu Google Search (Dynamic Search Ads si Keyword Based Ads) depasind cu mult obiectivul stabilit cu clientul, adica acela de a ne incadra intr-un ROAS de 1000%.

GLOBAL ROI CAMPAIGN OF THE YEAR

WebDigital & DualStore – Bringing technology to people’s homes with 3527% ROAS

Proiectul calificat la categoria “Campania globala cu cel mai bun ROI a anului” este un proiect care a intrat in portofoliul WebDigital in plina pandemie de SARS-CoV-2. Proiectul a venit cu niste obiective indraznete de crestere a vanzarilor si de rentabilitate, obiectivele fiind de a tripla veniturile din campaniile de performance marketing si in acelasi timp de a mentine un ROAS de 2000%. Rezultatele au depasit atat asteptarile noastre cat si ale clientului nostru, reusind sa crestem de mai bine de 4 ori veniturile magazinului mentinand un ROAS excelent de 3527% prin combinarea mai multor tipuri de tactici, de la Google Shopping Ads, la Google Search (DSA, SKAGS si Keyword Based Ads) si Google Display Ads (Dynamic, Smart & Classic).

GLOBAL PPC AGENCY OF THE YEAR – SMALL

WebDigital – Elevated Performance

Cea de-a treia nominalizare este una de care suntem foarte atasati deoarece este proiectul agentiei WebDigital, unde am nuantat metodologiile de lucru, sistemele de monitorizare ale activitatii agentiei si proiectelor, rezultatele agentiei, ritmurile de crestere, proiectiile si initiativele. Dupa aproape 9 ani de activitate si un rebranding la inceputul lui 2020, WebDigital tinteste sa dubleze cifra de afaceri in 2020 fata de 2019 avand in continuare focus pe formarea de specialisti si consultanti in Performance Marketing, pe automatizari ale proceselor non-brain si pe a livra rezultate spectaculoase clientilor din portofoliu.

“Ne bucuram ca avem ocazia sa inscriem proiecte la competitii internationale, iar proiectele noastre, ajunse in finala, alaturi de cele ale agentiilor internationale stabilesc un reper in WebDigital pentru ceea ce inseamna abordare, executie si rezultate, iar in plus ne ajuta sa rafinam si sa calibram si mai bine modalitatea de lucru, asigurarea calitatii si mai ales asteptarile.” a adaugat Mihai Andrei, Managing Partner al WebDigital.

Global Digital Excellence Awards este o competitie virtuala creata pentru a sarbatori si recompensa campanii digitale, business-uri si talente exceptionale, in ciuda perioadelor inedite si provocatoare. Premiile Globale de Excelenta Digitala vor sarbatori campanii, echipe, agentii, companii si persoane care si-au depasit asteptarile la 64 de categorii de excelenta in digital marketing.

WebDigital este una din primele agentii din Romania specializate in performance marketing avand ca principal obiectiv maximizarea obiectivelor clientilor si partenerilor indiferent ca vorbim de cresterea vanzarilor, optimizarea performantelor sau cresterea vizibilitatii proiectelor pentru care desfasuram campanii de promovare.

Filed Under: Special

About Olivian Breda

Pe plan profesional, mă ocup de audituri de site-uri pe partea de SEO și UX (SEO - optimizare pentru motoarele de căutare / UX - uzabilitate - experiența vizitatorilor), și realizez / mă ocup de mentenanță pentru site-uri pe platforma WordPress. Cofondator al lumeaseoppc.ro și al cetd.ro. Blogger pe olivian.ro.

Pe plan personal, caut să cresc, și pentru asta merg la evenimente, fac sport și încerc să trăiesc sănătos, fac voluntariat, citesc.

Detalii despre mine pe profilul de LinkedIn: linkedin.com/in/olivian/

Vezi reguli pentru comentarii »

Pagina de Facebook »

Grup Facebook: Lumea SEO PPC »

Grup Google » dedicat pentru a citi știri SEO mai rapid.

Întâlnirile Lumea SEO PPC se încheie

Categorii

Articole recente

  • Numărul de locuri de muncă remote scade abrupt pentru prima oară în ultimii trei ani. Aplicările au ajuns, însă, la cel mai ridicat nivel din 2020 și până acum
  • Biz prezintă cel mai important eveniment dedicat inovației: BIZ INNOVATION FORUM
  • Tendințe și sfaturi în Content Marketing în 2023

Parteneri

Campanii email marketing, trimitere newsletter - Newsman

Newsletter


Click pentru newsletter »

Feed RSS general Lumea SEO PPC »

Feed RSS știri SEO/PPC »

Feed RSS știri evenimente speciale »

Termeni și condiții. Confidențialitate. Probleme cu diacriticele?

Conținutul se poate prelua cu precizarea sursei.
Site-ul folosește cookies.

Creative Commons License