Gomag a înregistrat în 2024 o cifră de afaceri 3.6 milioane euro și a generat vânzări de peste 2.2 miliarde lei pentru comercianții prezenți pe platformă

În 2024, cifra de afaceri a companiei românești Gomag a depășit 3.6 milioane euro, un rezultat influențat de multiple mișcări de expansiune și scalare, realizate în mod strategic. În acest context, vânzările generate de comercianții prezenți pe platformă au fost de peste 2.2 miliarde lei, adică o creștere de +38% comparativ cu 2023. În prezent, peste 4.200 de comercianți folosesc platforma eCommerce Gomag pentru a vinde online cu succes.

“Tot în 2024 am demarat programul Gomag Partner, ce constă în crearea unei rețele validate de parteneriate cu multiple soluții din piața de eCommerce, de la instrumente specializate, la agenții cu servicii dedicate comerțului electronic.

Un moment cheie al anului a fost și lansarea Gomag Campanii Google Ads, serviciu de marketing ce automatizează reclamele de tip Product Listing pe Google pentru clienții noștri.

Numărul magazinelor Gomag care au folosit până acum acest serviciu se apropie de 500, iar mediile ROAS includ numere precum 11.8x pe nișa Scule și unelte, 12.5x pe nișa Librărie, 11.7x pe nișa Auto & Moto sau 8.4x, pe Health & Beauty”, spun Cosmin Dărăban și Aurelian Motica, co-fondatorii Gomag.

Nu în ultimul rând, în 2024 echipa Gomag a realizat oficial lansarea platformei în Republica Moldova, atât prin integrări dedicate pieței, cât și primul eveniment Gomag MeetUp Chișinău.

 În ceea ce privește începutul anului 2025, acesta a fost unul promițător pentru Gomag, cu o creștere de +28% YoY, deși 2024 a fost un an dificil pentru comercianți.

“Factori precum implementarea E-Factura, contextul economic și politic instabil sau agresivitatea marketplace-urilor din Asia, s-au aflat în top-ul preocupărilor pentru antreprenorii români, inclusiv pentru clienții noștri. Interesul acestora de a crește în online rămâne, însă, la cote înalte. De exemplu, noi am observat o activitate semnificativă până acum față de anul trecut, o creștere de +28% YoY”, menționează Cosmin Dărăban și Aurelian Motica.

 Pentru 2025, Gomag și-a stabilit 3 obiective de top în care prioritizează investirea resurselor și a energiei echipei.

“Ne dorim să continuăm atragerea în ecosistemul Gomag a noi parteneri de tehnologie și agenții specializate – practic, să avansăm cu programul Gomag Partner. În acest fel, vrem să asigurăm pentru comercianții care ne aleg acces la și mai multe beneficii, ba chiar soluții exclusive, ce le vor simplifica munca.

 În același timp, accelerăm dezvoltările pentru comercianții din Republica Moldova. Am început deja lucrul pentru lansarea unor servicii specifice, dedicate jucătorilor din această zonă.

 O altă prioritate principală este investiția în dezvoltarea continuă a platformei; avem în plan lansarea unei noi suite de functionalități care să permită comercianților și partenerilor Gomag să lucreze mai bine împreună”, spun Cosmin Dărăban și Aurelian Motica, co-fondatorii Gomag.

În privința pieței de business online din acest an, cei doi fondatori ai platformei românești Gomag consideră că datorită situației economice și politice actuale, cu siguranță vor fi provocări serioase și în 2025 pentru antreprenori.

“Pentru noi, însă, rămâne important să ne concentrăm asupra aspectelor pe care putem să le influențăm: să aducem mai multă valoare comercianților noștri prin produsele și serviciile pe care le oferim, dar și prin construirea de parteneriate care să extindă ecosistemul Gomag”, completează Cosmin Dărăban și Aurelian Motica.

Echipa Gomag pregătește noua ediție Gomag SUMMIT & eCommerce Fest 2025, ce a devenit un eveniment de referință pentru industrie și se anunță a fi un eveniment transformațional pentru cei 500 de participanți așteptați pe 27 martie, atât antreprenori, cât și specialiști, furnizori de produse și servicii, dar și echipe de business.

“Ediția de anul acesta pune accentul pe crearea unui ecosistem antreprenorial colaborativ, în care schimbul de experiență și parteneriatele strategice pot duce la creșterea întregii piețe, nu doar a jucătorilor individuali. Evenimentul nostru va aduce împreună experți consacrați cu prezentări epice pe scena conferinței, precum și o experiență axată pe interacțiune și networking funcțional în zona de festival. Suntem pregătiți să ducem totul la nivelul următor”, spun Cosmin Dărăban și Aurelian Motica, co-fondatorii Gomag.

Co-fondatorii business-ului Gomag încurajează românii să lanseze afaceri online pentru că acum este mai simplu ca oricând, întrucât au la dispoziție o suită de instrumente digitale care simplifică procesul de lucru.

“Pentru cei care fac primii pași în eCommerce, ceea ce trebuie să știe e că este mai simplu ca niciodată să înceapă. Dacă ai o idee, acum chiar poți să o validezi extrem de rapid, cu investiții minime. La fel de important e să găsești elementele ce te fac unic și să le promovezi eficient, pentru a nu ajunge să concurezi în prețuri cu alte companii.

Pentru cei care activează deja în piață, cu siguranță există o presiune asupra costurilor operaționale. De aceea vedem un interes mai mare de migrare înspre SaaS – în cursul anului trecut am avut o creștere cu 35% a migrărilor dinspre alte platforme”, spun Cosmin Dărăban și Aurelian Motica, co-fondatorii Gomag.

Cosmin Daraban si Aurelian Motica - Gomag

Partajează pe WhatsApp

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »