Astăzi, 19 Martie, ia startul a 10-a ediție anuală a GPeC (Gala Premiilor eCommerce) – cel mai important eveniment de comerț electronic din România. Potrivit organizatorilor, urmează o ediție memorabilă, care marchează primul deceniu de existență printr-o suită de evenimente premium ce se vor desfăşura în următoarele 8 luni sub egida GPeC 2015.
Competiția Magazinelor Online GPeC 2015
De astăzi până pe 27 Aprilie, magazinele online se pot înscrie la cea de a 10-a ediție a Competiției GPeC, „cea mai complexă de până acum” – potrivit lui Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.
„Spre deosebire de edițiile precedente, numărul criteriilor de jurizare a crescut de la aprox. 90 la peste 120, am introdus în evaluare criterii specifice zonei de mobile, am actualizat o parte din criterii la nivelul anului 2015 ținând cont de tendințele globale în e-commerce şi am introdus încă o etapă de discuții asupra rapoartelor de auditare între magazine şi jurați”, spune Andrei Radu.
Pentru a fi acceptate în Competiția GPeC, magazinele online trebuie să îndeplinească, mai întâi, criteriile de preselecție care presupun respectarea legislației europene în domeniu şi a bunelor practici în comerțul electronic, precum: publicarea tuturor informațiilor de contact; respectarea politicii de returnare a produselor în 14 zile calendaristice fără invocarea niciunui motiv din partea clienților; informarea corectă a utilizatorilor cu privire la prețul final al produselor, modalitățile de plată acceptate, modalitățile de livrare, condițiile de garanție şi service etc.
Odată ce au fost îndeplinite integral criteriile de preselecție, magazinele sunt atestate drept „Magazin Online de Incredere”, primind sigla Trusted.ro – Programul National pentru Certificarea Magazinelor Online inițiat de GPeC împreună cu Legi-Internet.ro şi Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România. De asemenea, doar după respectarea criteriilor de preselecție, magazinele sunt acceptate în Competiția GPeC.
Ȋn cadrul Competiției, magazinele vor fi evaluate de peste 20 de specialişti in e-commerce (membri in Juriul GPeC), ținând cont de cele peste 120 de criterii de jurizare esentiale pentru orice afacere online. Jurații vor analiza şi nota fiecare crietriu în parte, oferind şi scurte explicații/recomandări acolo unde este cazul, în aşa fel incât magazinele să ştie unde greşesc şi, mai ales, cum pot remedia problemele pentru a vinde mai mult.
De asemenea, evaluarea magazinelor are loc în doua etape (în primăvară şi în toamnă) pentru a putea observa evoluția lor pe parcursul anului. In etapa finală de jurizare din toamnă, specialiştii din juriu vor face şi mystery shopping, adica vor plasa comenzi reale pentru a nota profesionalismul şi serviciile magazinelor înscrise în competiție.
„Deş se numeşte Competiția Magazinelor Online, suntem mult mai mult decât o competiție pentru ca GPeC le oferă magazinelor sansa de a primi un audit profesionist, facut de specialisti cu ani de experiența in e-commerce şi ținând cont de peste 120 de elemente esentiale pentru orice business online. Un astfel de audit le poate ajuta enorm să identifice problemele pe care le au si cum le pot soluționa, iar asta se traduce în optimizarea conversiilor şi în creşterea vânzărilor„, spune Andrei Radu.
„Mai mult decât atât, la GPeC magazinele au ocazia sa se perfectioneze chiar in timpul competitiei pentru ca toate primesc rapoartele de evaluare si le discuta impreuna cu juratii, avand la dispozitie timp dedicat pentru a remedia problemele semnalate de acestia. Cel mai mare castig la GPeC este dat de rapoartele de audit si de consultanta primita pentru ca indiferent daca vor fi desemnate castigatoare sau nu, toate magazinele online primesc rapoartele de evaluare„, adauga Radu.
Taxa de participare în Competiția GPeC 2015 porneşte de la 250 de euro, dar magazinele online primesc beneficii în valoare de minimum 2.800 de euro. Lista completă de avantaje poate fi consultata pe website-ul GPeC la: www.gpec.ro/avantajele-participarii/
Inscrierile se fac completând formularul de pe website-ul GPeC (www.gpec.ro/inscriere-competitia-magazinelor-online-2015/) pana cel tarziu pe 27 Aprilie 2015. Organizatorii au pregatit, insa, si o oferta Early-Bird valabilă până pe data de 10 Aprilie care aduce discount-uri semnificative magazinelor online doritoare sa participe în Competiția GPeC.
GPeC Summit, 11-12-13 Mai 2015
Pe langa Competitia Magazinelor Online, au pornit inscrierile si la GPeC Summit – evenimentul de referinta in comertul electronic cu unii dintre cei mai buni speakeri din toate colturile lumii, evenimentul care ofera participantilor infinite posibilitati de networking, multiple oportunitati de afaceri, schimb de experienta si, mai ales, continut premium.
Acesta va avea loc timp de 3 zile in Bucuresti, pe 11-12-13 Mai 2015, iar organizatorii au anuntat deja 6 speakeri de renume mondial, specialisti ale caror carti sunt best-sellers, majoritatea venind pentru prima oara in Romania la GPeC:
- Neil Patel, Co-founder CrazyEgg, HelloBar & KissMetrics (un adevarat geniu in marketing online la nivel mondial plasat de Presedintele SUA, Barack Obama, in top 100 antreprenori sub 30 de ani);
- Chris Goward, Presedinte & CEO Wider Funnel, autor al cartii „You Should Test That!„, pentru a doua oara in Romania la GPeC Summit;
- Matthew Woodward, Guru in SEO si Marketing Afiliat
- Craig Sullivan, Expert in Analytics, Split Testing, Optimizarea Conversiilor, User Experience si Voice of Customer;
- Simo Ahava, Head of Analytics Netbooster;
- Ivan Mazour, CEO & Founder Ometria.
Potrivit organizatorilor, cele 3 zile de GPeC Summit le vor aduce participantilor:
- o zi intreaga de conferinta, plina de keynote-uri si panel-uri de dezbatere cu speakeri de top, internationali si romani;
- doua zile de workshopuri tematice x 90 minute fiecare + 1 workshop special de o zi intreaga sustinut de Craig Sullivan;
- GPeC E-Commerce Expo (expozitie B2B intre principalele companii furnizoare de solutii si servicii e-commerce si magazinele online);
- modulul de „Investment in E-Commerce”, in premiera la GPeC – dedicat oricarui business online (magazin, tool, aplicatie, serviciu e-commerce etc.) care cauta investitor sau vrea sa vanda afacerea;
- GPeC E-Commerce Party – petrecere in cadru informal alaturi de elita comertului online romanesc (networking).
Subiectele dezbatute in cadrul GPeC Summit sunt de maxim interes pentru toti cei care activeaza in piata de e-commerce sau au de gand sa lanseze o afacere online: Cifre si Studii de Piata, Tendinte, Marketing Online, Optimizarea Conversiilor; Web Analytics; Google Tag Manager, SEO & SEM; Personalization; Usability; Social Media; Team Management; Loializarea Clientilor; A/B testing; E-Mail Marketing; Diferentiere & Value Proposition etc.
Biletele pentru GPeC Summit au fost puse in vanzare, existand si o Oferta Early-Bird, valabila pana pe 10 Aprilie 2015, inclusiv, potrivit careia un bilet pentru toate cele 3 zile de eveniment costa doar 147 euro (TVA inclus).
Mai multe detalii despre politica de preturi, avantajele participarii, speakerii confirmati pana in prezent si inscriere, regasiti pe website-ul GPeC: www.gpec.ro/gpec-summit-11-12-13-mai-2015/
8 luni de evenimente premium marca GPeC, editia de 10 ani
De astazi, 19 Martie, a luat startul cea de a 10-a editie anuala a GPeC – cel mai important eveniment de comert electronic din Romania.
Pe langa lansarea inscrierilor in Competitia Magazinelor Online si la GPeC Summit 11-12-13 Mai 2015, urmeaza 8 luni de evenimente care vor aduce participantilor continut premium si consultanta avizata de la unii dintre cei mai buni specialisti romani si internationali: Intalnirile Consultative GPeC; Scoala de Vara de E-Commerce GPeC; GPeC Summit (editia de toamna – Noiembrie 2015) si Festivitatea de Decernare a Premiilor in Comertul Electronic Romanesc, Gala Premiilor eCommerce (Noiembrie 2015).
Informatii detaliate despre toate actiunile GPeC regasiti pe website-ul evenimentului la www.GPeC.ro.
–––––––––––––––––
GPeC 2015 este un eveniment powered by FAN Courier
Sustinut de: ContentSpeed, DPD Romania, Garanti Bank, Microsoft Romania, New Black, NewsMAN, Orange Romania, Retargeting, SameDay Courier, Visa Romania, Zitec
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Recommended Travel Partner: Paravion.ro
Cu sprijinul: 2Parale, AgileMedia, Alin Dobrin Photo Graphics, EasyHost, Ecompedia, enRose, Euroweb, Marketizator, Saveur, TeaForte, Trusted, WebDigital, ZeList Monitor
Parteneri Media: (AD)Hugger, Agora, Akcees, ANIS, ARIES, Business Days, Business Review, Business Woman, Business24, Cariere, ComunicateDeAfaceri, ComunicateDePresa.ro, Femei in Afaceri, IQads, Lumea SEO PPC, Romania Pozitiva, ShopMania, Smark, SoftBinator, SoftLead, Startups.ro, TechCafe, Ziare.com
Bloggeri parteneri GPeC: Anca Duma / Andra Zaharia / Auras Mihai Geambasu / Blogatu.ro / Carmen Albisteanu / Chinezu / Elena Ciric / George Hari Popescu / iYli / Lavinia Biberi / Madalin Blidaru / Olivian Breda / Raluca Popa / Sabina Cornovac / Sorin Rusi
GPeC 2015 – De 10 ani scriem impreuna Istoria Comertului Electronic Romanesc
––––
Contacte presa:
Andrei RADU
CEO & Founder GPeC
andrei.radu@linkmagazine.ro
+40 729 269 718
Raluca Georgescu
Co-Organiser GPeC
raluca.georgescu@gpec.ro
+40 722 664 301
Partajează pe WhatsApp
Pe plan profesional, mă ocup de audituri de site-uri pe partea de SEO și UX (SEO – optimizare pentru motoarele de căutare / UX – uzabilitate – experiența vizitatorilor), și realizez / mă ocup de mentenanță pentru site-uri pe platforma WordPress. Cofondator al lumeaseoppc.ro și al cetd.ro. Blogger pe olivian.ro.
Pe plan personal, caut să cresc, și pentru asta merg la evenimente, fac sport și încerc să trăiesc sănătos, fac voluntariat, citesc.
Detalii despre mine pe profilul de LinkedIn: linkedin.com/in/olivian/