GPeC Summit 12 – 3 speakeri cheie care nu trebuie rataţi

GPeC Summit a ajuns la cea de-a 12-a ediție. Anul acesta, conferințele despre ultimele trend-uri din industria de e-commerce, PPC Marketing și SEO vor avea loc în zilele de 16-17-18 mai 2017 la Crystal Palace Ballrooms, București.

Dincolo de contextul global, context în care Google anunță că va intra și pe TV cu add-uri prin funcția DoubleClick Bid Manager, iar Facebook crește de la lună la lună datorită inovațiilor în zona de video sharing prin intermediul WhatsAPP stories, Messenger stories și Instagram stories, GPeC Summit aduce în România trei dintre cei mai în vogă analiști din segmentul de e-commerce.

1. Rob Siefker – “Delivering Happiness”, elementul cheie din “World of Mouth Marketing”

Rob Siefker, director of Customer Loyalty în cadrul ZAPPOS (fashion retailer), coordonează în prezent o echipă de peste 500 de oameni. Rob este un ambasador al crezului “Delivering Happiness“, iar scopul său în cadrul companiei este de a asigura cel mai înalt nivel de customer service clienților Zappos.

Rob crede în conceptul de word of mouth marketing, motiv care a determinat ca brandul Zappos să fie achiziționat de către Amazon în 2009 cu peste un miliard de dolari.

Zappos este unul dintre cei mai mari retaileri online de fashion la nivel global, înființat în 1999 sub numele de ShoeSite.com. Compania este, de asemenea, în primele poziții din clasamentul Fortune al celor mai bune companii pentru care merită să lucrezi.

Rob Siefker va vorbi în cadrul GPeC pe data de 16 Mai 2017 pe tema – Creating Customer Experiences and Satisfaction that will ensure Word of Mouth Marketing.

2. Tom Ahonen – Expertul Numarul 1 în industria de Mobile

Tomi Ahonen este considerat de prestigioasa publicație Forbes drept “Expertul numărul 1 în Mobile la nivel mondial“, fiind autorul a nu mai puțin de 12 cărți – toate best-seller și deținătorul recordului absolut în industria telecom pentru cea mai rapid vândută carte din istorie – ,,Communities Dominate Brands”.

Tomi este citat în peste 170 de cărți de specialitate și a vorbit la peste 350 de conferințe în mai mult de 100 de orase din peste 60 de țări. În plus, în ultimii ani, opiniile sale cu privire la industria de Mobile au fost publicate în peste 500 de articole în ziare și reviste precum: Wall Street Journal, Business Week, The Economist și Financial Times.

Tomi a făcut parte din top management-ul Nokia, iar în prezent este unul dintre cei mai cunoscuți consultanți din industria telecom la nivel internațional A făcut consultanță pentru mulți clienți importanti precum: Axiata, Bank of America, BBC, BNP Paribas, China Mobile, Ericsson, Google, Hewlett-Packard, HSBC, IBM, Intel, LG, MTN, MTS, MTV, Nokia, NTT DoCoMo, Ogilvy, Orange, Saatchi, Sanoma, Singtel, Telefonica, Telegraaf, Telenor, TiGo și Vodafone.

Tomi va vorbi tot pe 16 mai la GPeC Summit despre ultimele tendințe din zona de mobile. Prezentarea lui va gravita în jurul temei – Mobile Commerce: The Rapidly Changing Nature of Mobile Commerce: When Mobile Money Meets Augmented Reality.

3. Karl Gilis – co-fondator AGConsult, una dintre cele mai bune agenții de Usability

Karl Gilis este co-fondator al AGConsult, una dintre cele mai cunoscute agenții de Usability și Optimizarea Conversiilor din Belgia. Karl a devenit obsedat de A/B Testing și face optimizări de site-uri bazându-se doar pe cercetări și pe rezultate măsurabile, mai ales ca testele îi permit să vadă concret impactul soluțiilor propuse.

Cunoscut drept “The Conversion Comedian”, Karl face un adevărat spectacol pe fiecare scenă pe care urca pentru ca știe să combine know how-ul premium cu analogii amuzante din viața reală.

Karl va vorbi pe 16 mai la GPec Summit în cadrul unui moment cu tema: How to seduce your visitors to buy (more)?

GPeC Summit – Experiența ta completă în zona de e-commerce, SEO și PPC Marketing

În cadrul ediției cu numărul 12 a GPeC Summit, magazinele online pot solicita cel mai recent audit updatat la ultimele tendințe din zona de e-commerce. Cu o rezervare prealabilă, peste 20 de specialiști din domeniu vor verifica site-urile de vânzări din următoarele perspective: Customer Satisfaction, Optimizarea Conversiilor, Mobile, Usability, Web Analytics, Split Testing, Marketing Online, SEO, PPC, Social Media, Curierat sau Management. În plus, cei interesați să acumuleze informații practice vor avea acces la peste 12 workshopuri, fiecare cu o durată medie de 90 de minute. Locurile sunt limitate, prin urmare, dacă vrei să nu ratezi informații de neratat pentru business-ul tău, acceseaza acest link.

Partajează pe WhatsApp