Cyrus Shepard ajunge pe 14-15 noiembrie la GPeC Summit în cel mai tare line-up din ultimii 12 ani

Ne va vorbi Cyrus Shepard, specialistul internaţional SEO? E cazul să ne grăbim! Oferta Early Bird ţine până la 31 octombrie, aşadar până marţi seară la 23:59. Organizatorii GPeC au sperat ani de-a rândul să aibă parte de Cyrus Shepard (ex-MOZ) şi să ni-l ofere ca speaker. Iată că această dorinţă, spre bucuria noastră, a tuturor marketerilor şi celor din e-commerce, s-a împlinit.

La GPeC Summit-ul din noiembrie, Cyrus Shepard are calitatea de Owner la Fazilion Media, iar printre ceilalţi speakeri internaționali de referință se numără Neil Patel (Co-fondator Crazy Egg, Hello Bar și Kiss Metrics), Oli Gardner (Co-fondator Unbounce), Sam Mallikarjunan (Executive Strategist HubSpot) şi Amy Harrison (Fondator Write With Influence).

Pentru o idee de ansamblu, precizăm că mai mult de 30 de speakeri internaționali și români sunt anunțați anul acesta la GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce și Marketing Online care se va desfășura la București, în zilele de 14 și 15 noiembrie 2017.

GPeC SUMMIT Ziua 1, 14 Noiembrie:

Conferință, Expo și Networking cu top management e-commerce

Prima zi de GPeC SUMMIT aduce keynote-uri de neratat pentru oricine activează în e-commerce și marketing online. Printre acestea se numără:

  • 7 secrete pentru dublarea ratei de conversie în e-commerce;
  • perfecționarea experiențelor de digital marketing;
  • cum să scrii descrierea produselor și serviciilor.

Ulterior, discuţiile speakerilor români se vor axa pe următoarele aspecte:

  • creșterea vânzărilor online;
  • greșelile care ar trebui evitate de către comercianți;
  • situația la zi a pieței;
  • problemele de logistică și curierat;
  • strategiile de marketing care întorc rezultate;
  • tendințele și predicțiile pentru 2018 și viitorul apropiat.

GPeC SUMMIT Ziua 2, 15 Noiembrie:

GPeC Special Day, Expo și Gala Premiilor eCommerce cu elita industriei și câștigătorii anului

A doua zi de GPeC SUMMIT este dedicată evenimentului GPeC Special Day, care aduce 4 speakeri excepționali pe scenă. Fiecare speaker va susține o prezentare interactivă de 90 de minute, plină de studii de caz și exemple concrete, iar audiența va fi direct implicată prin exerciții practice și sesiuni de întrebări și răspunsuri.

  • cum să faci SEO fără să cheltuiești niciun ban, dar să depășești companiile cu bugete uriașe;
  • cum să vinzi mai bine decât Amazon;
  • cel mai bun conținut în propriul website.

Seara de 15 noiembrie se încheie cu Gala Premiilor eCommerce, cea de a XII-a ediție anuală a festivității de decernare a premiilor în comerțul electronic românesc. Vor fi desemnate cele mai bune magazine online ale anului din cele 100 înscrise în Competiția GPeC și răsplătite performanțele celor mai bune companii din domeniu – totul alături de elita industriei, într-o atmosferă de spectacol găzduită de Andi Moisescu, bine cunoscuta vedetă Pro TV.

De menţionat: în paralel cu GPeC SUMMIT, se desfășoară GPeC E-Commerce Expo în cadrul căreia furnizorii de servicii e-commerce își prezintă oferta și interacționează direct cu publicul lor țintă: magazinele online. 22 de expozanți și 800+ reprezentanți ai companiilor e-commerce sunt așteptați la GPeC SUMMIT pe 14 și 15 noiembrie.

Înscrieri şi credite

Înscrierile la GPeC SUMMIT se încheie pe 10 noiembrie, dar până pe 31 octombrie organizatorii au pregătit o ofertă specială de preț în campania Early-Bird de doar 109 euro + TVA pentru ambele zile de eveniment. Detalii și înscrieri pe website-ul organizatorilor la http://www.gpec.ro/gpec-summit-noiembrie/

GPeC 2017, ediția de 12 ani, este un eveniment powered by FAN Courier.

Partenerul Competiției Magazinelor Online GPeC este Carrefour România

Official Radio: Kiss FM

Parteneri media principali: Wall-Street & ecomTEAM

Partajează pe WhatsApp