- Românii, bulgarii și ungurii au preferințe de lectură similare: cărțile de beletristică, pentru copii și de dezvoltare personală sunt în topul preferințelor
- Creșterea vânzărilor de carte este de aproximativ 20% de la an la an în România, 70% în Bulgaria și de 40% în Ungaria
București, 9 august 2023. Clienții eMAG au plasat mai multe comenzi de carte în prima jumătate a anului în cele trei țări unde compania este prezentă – România, Bulgaria, Ungaria. Astfel creșterea este de aproximativ 20% de la an la an în România, 70% în Bulgaria și de 40% în Ungaria.
Cu o ofertă de carte în continuă evoluție, care numără peste 550.000 de titluri disponibile pe platformă în cele trei țări, clienții eMAG au la îndemână una dintre cele mai mari librării de pe piață. Varietatea mare de titluri este susținută și de către sellerii care vând prin intermediul Marketplace, care au înregistrat vânzări de carte cu peste 40% mai mari de la an la an. În topul celor mai vândute categorii de cărți comandate de către clienții români, bulgari și unguri ai platformei se regăsesc cărțile de beletristică, urmate de cărțile pentru copii, cele de dezvoltare personală, spiritualitate și psihologie sau biografii și memorii.
„Gama extinsă cu ajutorul sellerilor din Marketplace a atras tot mai mulți clienți pe platforma eMAG, care găsesc aici una dintre cele mai mari librării online din regiune. Vedem multe similitudini între clienții din cele trei țări atât la nivel de sezonalitate cât și în ce privește categoriile din care comandă, ceea ce ne ajută foarte mult în a structura oferte cât mai bune, pe baza preferințelor lor,” a declarat Stejara Pircan, senior VP eMAG.
Publicul cu cel mai mare consum de carte de pe platforma eMAG este preponderent feminin (60%), iar categoria de vârstă care consumă cel mai mult cartea din online de pe eMAG este cuprinsă în intervalul 35-44 ani. Cumpărătorul de carte eMAG are preponderent studii superioare (47%) și venituri cuprinse între 3.500 – 5.000 lei. Plata cu cardul este preferată de 50% dintre clienții din Ungaria, de 60% în Bulgaria, iar în România se apropie de 70%.
Top vânzări de carte pe eMAG România în 2022
- Banii în mișcare. Prosperitatea în 10 pași, Iancu Guda
- Țigan țăndări, Valeriu Nicolae
- Inocenții, Ioana Pârvulescu
- Arta de a te iubi, Cristian Stan
- Dumbrava minunată, Mihail Sadoveanu
- Te iubesc, orice-ai face!, Ioana Chicet-Macoveiciuc “Prințesa Urbană”
- Sănătatea creierului pe înțelesul tuturor, Dr Alexandru Ciurea
- Putea să fie altcumva, Daniel Morar
- Inteligența materiei, ediție aniversară, Dumitru Constantin Dulcan
- Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război, Camil Petrescu
Despre eMAG
Înființată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care a dezvoltat un ecosistem regional bazat pe tehnologie, în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde. Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și aplicația de mobil. Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: eMAG Ads, cross-border, Fulfilment, aplicația mobilă sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea. Pentru mai multe informații despre eMAG. accesați about.emag.ro.
Partajează pe WhatsApp
Pe plan profesional, mă ocup de audituri de site-uri pe partea de SEO și UX (SEO – optimizare pentru motoarele de căutare / UX – uzabilitate – experiența vizitatorilor), și realizez / mă ocup de mentenanță pentru site-uri pe platforma WordPress. Cofondator al lumeaseoppc.ro și al cetd.ro. Blogger pe olivian.ro.
Pe plan personal, caut să cresc, și pentru asta merg la evenimente, fac sport și încerc să trăiesc sănătos, fac voluntariat, citesc.
Detalii despre mine pe profilul de LinkedIn: linkedin.com/in/olivian/