Despre newslettere de impact cu NewsMAN

Platforma Email Marketing si Trimitere Newsletter – NewsMAN »

Cele mai bune campanii de email newsletters sunt cele care bifează obiectivele de marketing fără ca audiența să se simtă agasată din punct de vedere advertising sau comercial. Practic e marketing, fără să se simtă că e marketing. Aceste campanii ies în evidență prin tonalitatea autentică a brandului, informațiile utile pentru abonați și coerența mesajului.

Primul lucru care atrage la un newsletter este mesajul, exprimat prin text, foto sau video. Bine ar fi să nu pui un amalgam de cuvinte descriptive ale campaniei, fade și lipsite de viață. Întotdeauna când scrii, imaginează-ți că ești față în față cu potențialul client. Nu scrie fraze lungi plictisitoare, iar tonul folosit să fie mai degrabă ușor conversațional, decât clasica relatare.

În primul rând, un bun titlu de newsletter este acela care face ce trebuie să facă și anume să informeze abonatul cu privire la oferta principală a campaniei. Asigură-te că nu pui titluri care nu corespund cu ofertele din mail, pentru că abonații nu vor merge mai departe în procesul de cumpărare dacă observă că subiectul e doar momeală pentru click.

În al doilea rând, o bună recomandare e să pui în titlu o ofertă sau un material unic pe care abonații nu îl pot obține de la alt brand și să te asiguri că e evidențiat acest lucru. Vor aprecia cu siguranță și vor acționa mai rapid.

Structura de conținut al unui newsletter de impact este simplă: hero banner, paragraf și buton CTA (call to action). Cele mai performante newslettere pun accent pe claritate și sunt concepute pentru a încuraja o singură acțiune din partea abonatului.

Detalii »

Platforma Email Marketing si Trimitere Newsletter – NewsMAN »

Cum să creezi un newsletter de impact, care convertește?
Cum să creezi un newsletter de impact, care convertește?
Partajează pe WhatsApp