GPeC 2019 a luat startul: magazinele online se pot înscrie în Competiția GPeC, iar GPeC SUMMIT „se joacă” pe scena Sălii Mari a Teatrului Național București

Cu o tradiție de 14 ani, GPeC este considerată cea mai importantă serie de evenimente de E-Commerce și Digital Marketing din România și CEE. Astăzi a luat startul ediția 2019 cu primele informații și lansarea înscrierilor la două din evenimentele majore din portofoliul GPeC: Competiția Magazinelor Online și GPeC SUMMIT – evenimentul de referință din domeniu care va avea loc …

Detalii

One-on-one networking: Viitorul business-ului în eCommerce

Piața de eCommerce nu a fost nicicând mai dinamică și mai capricioasă în materie de preferințe ale consumatorului, climat social sau economic, trenduri pornite din nevoi sau contra curentului. La nivel internațional, se pune accent pe dezvoltare, pe extindere către piețe emergente și flexibilitate în abordarea clienților diferiți cultural. Mediul digital ne-a schimbat percepția asupra realității și, de multe ori, …

Detalii

De ce să faci #eCommerce în România: 3 avantaje majore

Automatizarea, personalizarea experienței utilizatorului și implementarea tehnologiei ca suport pentru dezvoltare, rămân și în anul 2019 priorități pentru strategia de business a magazinelor online. România este încă o piață tânără în ceea ce privește eCommerce-ul, cu multe posibilități de dezvoltare și acces relativ ieftin la canalele de promovare online. Țara noastra devine însă din ce în ce mai tentantă pentru …

Detalii

Studiu: Clienții români consideră că Black Friday 2018 a fost un succes, dar au fost nemulțumiți de nivelul prețurilor

Varietatea produselor, cuantumul reducerilor, viteza de încărcare a site-urilor și livrarea din ce în ce mai bună: acestea au fost elementele care au constituit succesul campaniei online Black Friday 2018, în pofida insatisfacției cauzate de nivelul prețurilor, reiese dintr-un studiu realizat de TRUSTED.RO și Eureka Insights. Nouă din 10 respondenți intenționează să participe și în 2019 la Black Friday.

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce (sursele sunt menționate la finalul raportului), valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro. Potrivit lui Andrei Radu, CEO & Founder GPeC, „creșterea de aproape 30 …

Detalii

Predicții de viitor și conținut relevant la TeCOMM Cluj 2018. Încep pregătirile pentru 2019!

În 9 și 10 noiembrie, Cluj-Napoca s-a transformat în hub de antreprenoriat eCommerce în cadrul TeCOMM eCommerce Conference&Expo. Evenimentul s-a desfășurat la BT Arena și a reunit peste 300 de participanți, expozanți, profesioniști și speakeri ale uneia dintre cele mai provocatoare industrii din era new media. Patru companii cu capital românesc au dezvoltat soluții noi pentru evitarea greșelilor comune din …

Detalii

Cele mai importante premii în comerțul electronic românesc au fost decernate la Gala Premiilor eCommerce, ediția a XIII-a

București, 14 noiembrie 2018. Performanța în e-commerce-ul românesc a fost recompensată pentru al 13-lea an consecutiv la Gala Premiilor eCommerce 2018. 95 de magazine online înscrise anul acesta în Competiția GPeC s-au luptat timp de șase luni pentru cele mai prestigioase premii de excelență în comerțul electronic, trofeele GPeC. De asemenea, au fost răsplătite performanțele și contribuția adusă pieței de …

Detalii

Roboți humanoizi și produse din viitorul comerțului online, la TeCOMM Cluj 2018

Eye-tracking, primul bot din România, soluții digitale de finanțare și metoda inovativă de plată biometrică – patru lansări de produse ale unor companii cu capital 100% românesc din industria eCommerce vor avea loc în premieră luna aceasta, la Cluj-Napoca. Toate cele patru vin ca soluții la evitarea greșelilor comune din lumea comerțului online așa cum se va arăta ea în …

Detalii

25+ Speakeri Excepționali urcă pe scena GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie 2018

GPeC SUMMIT – Evenimentul Anului în E-Commerce și Marketing Online – se va desfășura la București, în zilele de 12 și 13 noiembrie 2018. Peste 25 de speakeri vor urca anul acesta pe scena GPeC SUMMIT. Șase dintre ei sunt speakeri internaționali renumiți și capul de afiș al principalelor conferințe de profil din întreaga lume, majoritatea fiind prezenți pentru prima …

Detalii

Studiu GPeC & Eureka Insights: 7 din 10 români economisesc bani, așteptând reducerile de Black Friday și de Sărbători pentru a face cumpărături. Cele mai ridicate bugete sunt destinate categoriilor IT&C și Travel

Potrivit studiului realizat de GPeC împreună cu Eureka Insights, 7 din 10 români din mediul urban și cu acces la internet așteaptă în mod deosebit campaniile de reduceri de Black Friday și Crăciun pentru a achiziționa produse în perioada următoare. Doar 3 din 10 respondenți s-au arătat neinteresați de campaniile de discount, făcând cumpărături în mod uzual în perioada anterioară …

Detalii

Megahack cu premii de 5.000 de euro, expo, conferințe și sesiuni de tip TechJam cu vorbitori locali și internaționali la a treia ediție a TechFest connected by Vodafone din Cluj

Cluj-Napoca, 30.10.2018 MegaHack cu premii totale de 5.000 de euro oferite de Vodafone România pentru cele mai inovatoare soluții Sesiuni de tip TechJam despre Smart City, Java, Android, Artificial Intelligence și Machine Learning susținute de vorbitori locali și internaționali Digital Venture Lab reunește, față în față, start-up-uri și potențiali investitori Eveniment-satelit Science Summit și expoziție tech Parteneriat cu Târgul de …

Detalii