Lumea SEO PPC #154: Fashion & Cosmetics (2017.03.29, Impact Hub București)

Venirea primăverii aduce unele dintre cele mai dinamice și complexe industrii de comerț online din România: Fashion & Cosmetics! Te invităm miercuri, 29 martie 2017, la Impact Hub București (hartă), începând cu ora 18:30, pentru a afla cele mai noi și performante metode de promovare online pentru brand-urile ce activează în industriile omonime titlului. Care sunt provocările celor două industrii …

Detalii

Richard Prenderville, la TeCOMM București

Aproximativ 2/3 din utilizatorii de Internet au realizat cumpărături online în 2016 la nivel european, conform datelor furnizate de Eurostat, iar cumpătăturile online continuă să crească printre utilizatorii cu vârste cuprinse între 16-24 de ani și 25-54 de ani. În România, însă, creșterile vânzărilor sunt slab reprezentante cu doar 18% dintre români realizând cumpărturi online în 2016, în comparație cu …

Detalii

Comerțul electronic este în creștere: 6,8 milioane de români şi-au făcut cumpărăturile online în 2016

Cu vânzări de sute de milioane de euro, piaţa de eCommerce este din ce în ce mai profitabilă şi deschisă oricui. Atât în Europa, cât şi în România, vânzările explodează an de an. Principalele produse cumpărate de români în 2016 sunt cele din domeniile electronic, fashion, home&deco şi articolele pentru copii. Sell them your story! este şi tema evenimentului premium …

Detalii

Follow-up ediția #153: Mobile First! (2017.02.23, Impact Hub București)

Anul trecut, ediția din februarie a purtat numele “Mobile, Second Screen”. Cum mobilul a întrecut desktop-ul din punct de vedere al traficului, este mai mult decât oportun să ne gândim la platformele mobile ca primă opțiune de promovare. Participanții au putut afla mai multe despre “Mobile First” la ediția #153 Lumea SEO PPC, din 23 februarie 2017. Aceasta a avut …

Detalii

Lumea SEO PPC #153: Mobile First! (2017.02.23, Impact Hub București)

Anul trecut, ediția din februarie a purtat numele “Mobile, Second Screen”. Cum mobilul a întrecut desktop-ul din punct de vedere al traficului, este mai mult decât oportun să ne gândim la platformele mobile ca primă opțiune de promovare. Te invităm să afli mai multe despre “Mobile First” la următoarea ediție Lumea SEO PPC, din 23 februarie 2017. Aceasta va avea …

Detalii

Editie istorica ecomTEAM: GM-ul regional al eBay, in Romania

Ilya Kretov, general manager eBay pentru Rusia si tarile emergente ale Europei, va fi prezent pentru prima oara in Romania, la unul dintre cele mai importante evenimente regionale de eCommerce din regiune, ecomTEAM. Ilya va fi prezent in zilele 22 si 23 martie, la Brasov, in cadrul conferintei ecomTEAM. Aceasta este prima prezenta a unui top manager eBay in Romania, …

Detalii

TeCOMM București și dinamica industriei eCommerce

53% dintre utilizatorii globali de Internet au realizat o achiziție online în anul 2016, conform US Government, industria comerțului electronic fiind într-o continuă dezvoltare. Potrivit Salesforce Research, 61% din marketerii performanți se concentrează pe dezvoltarea experienței consumatorilor, fiind unul dintre cele mai importante elemente în eCommerce. Creativul din spatele aurului de la Cannes, prezent la București  Richard Prenderville, fondatorul Peloton …

Detalii

Follow-up ediția #152: Previziuni (2017.01.26, Impact Hub București)

Lumea SEO PPC a împlinit 7 ani de evenimente dedicate pasionaților și profesioniștilor în SEO și PPC. Ediția de pe 26 ianuarie 2017 a privit către viitor și a tratat principalele tendințe în digital marketing. La Impact Hub București, începând cu ora 18:30, am putut afla de la profesioniști de ce elemente trebuie să ții cont în anul care tocmai …

Detalii

Ediția #152: Previziuni (2017.01.26, Impact Hub București)

Lumea SEO PPC împlinește în această lună 7 ani de evenimente dedicate pasionaților și profesioniștilor în SEO și PPC. De aceea, ediția de pe 26 ianuarie privește către viitor și va trata principalele tendințe în digital marketing. Te invităm la Impact Hub București, începând cu ora 18:30, să afli de la profesioniști de ce elemente trebuie să ții cont în …

Detalii

Follow-up ediția #151: Google Analytics (24 noiembrie 2016, Impact Hub București)

Știm că febra Black Friday a cuprins pe toată lumea și, dacă am vorbit despre acest subiect în ediția anterioară, joi, 24 noiembrie, am fost la Impact Hub București ca să analizăm ceea ce s-a întâmplat cu ocazia celui mai important eveniment comercial din an. Am discutat mai multe cum ne poate ajuta Google Analytics în interpretarea datelor și în …

Detalii

Lumea SEO PPC ediția #151: Google Analytics (24 noiembrie 2016, Impact Hub București)

Știm că febra Black Friday a cuprins pe toată lumea și, dacă am vorbit despre acest subiect în ediția anterioară, joi, 24 noiembrie, te invităm la Impact Hub București, să analizăm ceea ce s-a întâmplat cu ocazia celui mai important eveniment comercial din an. Hai să discutăm mai multe cum ne poate ajuta Google Analytics în interpretarea datelor și în …

Detalii

Creșteri cu aproape 60% ale plăților online prin card în primele trei trimestre ale anului 2016

Conform cifrelor furnizate de RomCard, în premieră pentru GPeC, valoarea plăților online prin card în sistemul 3D Secure la magazinele online românești a înregistrat o creștere de 59% în primele trei trimestre ale anului 2016, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. La finalul lunii septembrie 2016 se procesaseră plăți online în valoare de peste 434,2 milioane de euro, față …

Detalii