Bună,
Te așteptăm vineri, 29 iunie 2012, de la ora 18:30 la o ediție lejeră, despre business-uri sezoniere.
Data: vineri, 29 iunie 2012;
Interval orar: 18:30-20:40;
Adresa exactă: Orange Concept Store, Calea Victoriei, nr. 41 (lângă magazinul Muzica din Bucureşti, la câteva minute de mers pe jos de la Piața Universității). Vedeți harta Orange Concept Store.
Program:
18:30-19:00 Prezentare: Marius LĂZĂRESCU (Twitter) – “Sezonalitatea campaniilor in cadrul magazinelor online B2C” Întrebări și răspunsuri.
19:00-19:45 Prezentare: Dorian BĂNUȚOIU (Twitter) – SEO Specialist (SEO Monitor) „SEO pentru cuvinte cheie sezoniere”. Întrebări și răspunsuri.
19:55-20:40 Prezentare: Dragoş SMEU (Twitter) – „Cum promovezi un magazin online cu haine de sezon? Do’s and don’ts”. Întrebări și răspunsuri.
Marius LĂZĂRESCU – Owner Todays.ro. Online marketer seeking to help increase client acquisition and retention rates for my clients. Specialties: Key account management/relationship management.
Dorian BĂNUȚOIU – Specialist SEO la BUNT Studio. Specialties: SEO (Search Engine Optimization), Web developer.
Dragoş SMEU – Specialties: Search Engine Optimization, Search Engine Marketing, Community Management on social networks, web page audit.
Avem un scurt preview pentru voi:
Notă: pentru a afla despre evenimentele viitoare, vă invităm să vă abonați la notificări pentru evenimentele viitoare;
Intrarea liberă.
Înscrieri: puteți participa la întâlniri și fără înscriere pe site, însă nouă ne este util să știm numărul participanților la o întâlnire, înainte de întâlnirea efectivă. Dacă completați toate datele și participați la întâlnire, vă vom pune pe site la lista participanților. Formular de înscriere.
Observaţii:
- Nu puteți veni să vedeți evenimentul? Vedeți soluții alternative de a vedea evenimentul;
- În general, există conexiune la Internet wireless în cadrul Orange Concept Store.
- Pentru parcare vedeţi Hotelul Novotel şi harta.
- Profilul participanţilor – la întâlniri participă în special începători SEO și PPC, dar și profesioniști.
- În cadrul locaţiei nu se fumează.
- Nu asigurăm servicii de catering.
Mulțumim pentru suport 2Parale, Digital IQads, Trafic.ro, SIGMANET, SEO monitor și Orange Concept Store.
Vă așteptăm cu drag la eveniment.
Sursa foto și licență.
Partajează pe WhatsAppPe plan profesional, mă ocup de audituri de site-uri pe partea de SEO și UX (SEO – optimizare pentru motoarele de căutare / UX – uzabilitate – experiența vizitatorilor), și realizez / mă ocup de mentenanță pentru site-uri pe platforma WordPress. Cofondator al lumeaseoppc.ro și al cetd.ro. Blogger pe olivian.ro.
Pe plan personal, caut să cresc, și pentru asta merg la evenimente, fac sport și încerc să trăiesc sănătos, fac voluntariat, citesc.
Detalii despre mine pe profilul de LinkedIn: linkedin.com/in/olivian/
Nebunuleeeee :)))))
M-ar interesa sa particip si mi-ar placea sa aflu ce trebuie sa fac in acest sens :)
Banuiesc ca ati fost nevoiti sa taiati foarte mult la montaj, imposibil sa fi vorbit Ionut atat de putin :)).
Bună Mădălina, o să revenim cu anunțul complet.
@Diana. :P
ok, eu particip :-p
Super. :)
Eu nu sunt in Buc dar daca pot o sa vin!
Sfat pentru editiile viitoare incearca sa anunti cu 2 saptamani inainte daca se poate.
Bafta
Bună Cosmin,
Am pus anunțul cu 11 zile înainte, vom încerca să punem și mai devreme.
Ca idee, de obicei e în ultima vineri a lunii.
Mersi.
Aham perfect o sa retin si desi nu stau in buc momentan o sa iincep sa vin pentru ca e clar ca e un eveniment ce nu tre ratat …
Super.
E ok daca deabia maine ma decid ca ma misc si vin sa asist ? adica sa completez formularu undeva pe la 14-15 ? Multumesc
Bună Cosmin,
Nu este obligatorie înscrierea. Poți veni și sta 10 minute, poți să te înscrii și să nu vii, poți să vii fără să te înscrii.
Ne bucurăm să vii, indiferent dacă te-ai înscris, dacă stai doar 10 minute, dacă pleci la jumătatea întâlnirii sau dacă vii la sfârșit.
Pe curând. :)
Anticipand editia de diseara, postez cateva resurse
1. Un calendar de sezonalitate realizat de Andrew Shotland:
http://is.gd/seocalendar
2. Un exemplu ilustrativ pentru Google Insights: [mamaia] vs [revelion] pentru sezonalitate si [dragobete] vs [valentine’s] pentru evolutia trend-ului.
http://is.gd/lspinsights
Mulțumim frumos Horia, o să fie bine. :)