SocialPedia 72: Despre puterea comunităților în 2025 cu Roxana Domnica, Diana Mihailă și Alexandra Bogdan

Înscrierile gratuite se fac aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-72/

The Power of Communities” este tema ediției 72 a SocialPedia. Evenimentul este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și se va organiza pe 16 septembrie 2025, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București.

Speakerii acestei ediții sunt: Roxana Domnica – Fondator MORE Networking, Diana Mihailă – Antreprenor media & fondator comunitate „Idei de organizare” și Alexandra Bogdan – Strateg de business & Customer Experience.

Într-o lume de business în care conexiunile autentice fac diferența, comunitățile, fie ele online sau offline, devin pilonii care susțin dezvoltarea antreprenorilor.

Un raport recent arată că 8 din 10 antreprenori consideră apartenența la o comunitate profesională drept esențială pentru succesul pe termen lung, în timp ce 70% dintre manageri declară că primele colaborări de business au venit prin recomandări și conexiuni din comunități.

În România, grupurile de antreprenori și rețelele de networking cresc constant, iar interacțiunea directă între specialiști, manageri și freelanceri devine un factor-cheie pentru dezvoltarea afacerilor.

Dar cum construim o comunitate solidă? Cum îi păstrăm pe oameni implicați și cum transformăm conexiunile în colaborări reale?

La SocialPedia 72 discutăm despre toate aceste lucruri.

Vom aborda toate aceste subiecte:

  • Cum construiești experiențe care să pună clientul în centrul comunității tale și de ce acest lucru devine fundația unui business sustenabil.
  • Cum creezi și menții comunități online active? Dar offline?
  • Cum transformi networking-ul într-un instrument real de business și ce rol joacă comunitățile de antreprenori în crearea de parteneriate valoroase.
  • Cum găsești echilibrul între comunitățile online și offline și care sunt avantajele fiecăreia pentru antreprenori.
  • De ce este esențial pentru antreprenori să se expună în comunități online și offline?
  • Cum ne prezentăm eficient, ca antreprenori, în astfel de comunități?

„Comunitățile au devenit, dincolo de grupuri, spații în care ne putem valida ideile, în care putem încheia colaborări și în care putem crește împreună. La SocialPedia 72 ne dorim să arătăm cât de important este pentru antreprenori, freelanceri sau specialiști să facă parte dintr-o comunitate relevantă pentru ei, pentru că acolo găsesc inspirație, resurse și oportunități. Comunitățile, online sau offline, rămân fundația pe care se construiește încrederea și succesul pe termen lung.”, declară organizatoarele evenimentului.

Înscrierile gratuite se fac aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-72/

Despre Speakeri

Roxana Domnica – Fondator MORE Networking

Roxana Domnica este fondator al comunității MORE Networking, o platformă de business dedicată antreprenorilor, managerilor și freelancerilor care își doresc să își dezvolte afacerile prin conexiuni autentice și parteneriate durabile.

Cu peste 13 ani experiență în organizarea de conferințe, tabere și evenimente de networking, Roxana a creat un cadru în care oamenii potriviți se întâlnesc la momentul potrivit, iar contactele se transformă în colaborări și oportunități reale de business.

Crede cu tărie că relațiile construite din timp sunt cheia succesului și are misiunea de a inspira și ghida comunitatea să valorifice puterea networking-ului.

Diana Mihailă – Antreprenor media & fondator comunitate „Idei de organizare”

Diana Mihailã este antreprenor media și primul specialist în soluții de organizare din România.

Cu peste 15 ani experiență ca jurnalist de tv și business, realizează rubrica Marea Organizare Matinală la Super Neața cu Răzvan și Dani. În plus, a fost grupul de Facebook „Idei de organizare” cu peste 35.000 de membri.

Alexandra Bogdan – Strateg de business & Customer Experience

În peste 15 ani de strategie și marketing cu focus pe client, Alexandra Bogdan a explorat experiența clientului din două perspective: corporația și antreprenoriatul.

Astăzi îmbină aceste două lumi și ajută specialiști, antreprenori, manageri și organizații să înțeleagă că a pune clientul în centrul proceselor și al strategiei nu e doar un avantaj competitiv, ci fundația unui business sustenabil.

Partener de gustare: Freshful

Partener: IDuFashion by Ioana Dumitrache

Partener media: Kiss FM

Parteneri media: Zile şi Nopti, IQAds, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC, PRIME Romania, VIP Romania, Zelist Monitor, Content Marketing Romania, Spotmedia.ro, Ecompedia, Skeels, Olivian.ro, Lumea SEO PPC

Locație: Restaurant Monarh, Calea Plevnei 44 – 46, Bucuresti

Despre SocialPedia

SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de digital din țară.

Despre organizatori

Sabina Cornovac

De 18 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe https://www.sabinacornovac.ro/ și este fondatoarea comunităților #SocialPedia și #Moms4Moms.

Despre Iulia Stănescu

Iulia Stănescu este digital communications consultant. Are un puternic background în jurnalism online și PR. Cu peste 18 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De nouă ani de zile a început să lucreze pe cont propriu și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie, iar din 2025 este fondatoarea agenției de digital marketing Echipa de Digital.

Partajează pe WhatsApp

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »