Acestea sunt tool-urile de care mă folosesc, mai mult sau mai puțin, când fac un audit. Nu de toate, de majoritatea, în funcție de proiect.
Ce am observat? Dacă folosești bine tool-urile gratuite, dacă variezi tool-urile cu demo version, aproape nu există avantaj semnificativ pentru a face un audit bun de site, la varianta premium.
Da, merită să cumperi varianta premium dacă ești de partea client-side, ai un singur site, foarte mare, și ai nevoie, periodic, să scanezi site-ul și să vezi ce schimbări au apărut.
Dacă ești agency-side, ai de făcut un audit, varianta demo + varianta free îți semnalează enorma majoritate a problemelor unui site fără să plătești.
Merită să plătești pentru:
- Ușurința în utilizare.
- Cuprinderea întinsă, poți scana multe pagini.
- Reluarea scanării (în varianta demo scanezi o singură dată).
Și dacă plătești, nu există tool-ul ideal, ai nevoie de o combinație de tool-uri (sunt tool-uri specializate pe diferite lucruri, trebuie testate, numărul funcționalităților pentru fiecare din ele e ridicat)
Tool-uri gratuite:
- (crawler offline) http://home.snafu.de/tilman/
xenulink.html - (online, official) https://www.bing.com/
webmaster/ - (online, official) https://www.google.com/
webmasters/tools/
Tool-uri cu demo version:
- (crawler offline) https://www.screamingfrog.co.
uk/ - (crawler online) http://www.mondovo.com/
- (crawler online) https://online.webceo.com/
- (crawler online) https://app.oncrawl.com/
- (crawler online) https://en.onpage.org/
Tool-uri premium:
- (crawler offline) http://www.link-assistant.com/
- (crawler online) https://www.deepcrawl.com/
- (crawler online) https://moz.com/researchtools/
crawl-test - (crawler online) https://www.semrush.com/
features/site-audit/
… multe altele, e plină piața de tool-uri de SEO pentru on-page.
