Lumea SEO PPC

Ca între prieteni și profesioniști

  • Acasă
  • Despre
  • Unde înveți SEO și PPC?
  • Follow-up
  • Contact

NETOPIA Payments: Tranzacțiile online cu cardul de Black Friday 2022 au crescut cu aproximativ 27% față de ediția anterioară

7 decembrie 2022 by Olivian Breda Leave a Comment

  • Doi din trei români au ales dispozitivele mobile pentru a efectua tranzacții cu cardul de Black Friday 
  • În medie, românii au cheltuit online aproximativ 322 lei cu ocazia Black Friday 2022

Potrivit NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți online  din România, în ziua de 11 noiembrie 2022, când majoritatea comercianților parteneri au desfășurat campania de  Black Friday, numărul tranzacțiilor online cu cardul a crescut cu aprox. 27% comparativ cu ediția precedentă. Suma medie cheltuită în ediția din acest an a evenimentului a fost de 322 lei, în ușoară scădere față de 2021, când s-a situat la circa 370 lei. 

Din datele NETOPIA Payments, s-au procesat, în medie, 80 de tranzacții pe minut anul acesta de Black Friday, vârful de tranzacții s-a înregistrat la ora 14:15, iar cea mai mare sumă raportată în perioada de referință s-a ridicat la peste 35.000 lei, pentru un echipament de supraveghere.

În ceea ce privește categoriile de produse preferate de români cu ocazia Black Friday 2022, în topul achizițiilor online s-au aflat: încălțămintea, retailul generalist, suplimentele alimentare și cosmeticele, urmate de aparatura foto și cărți.

„Am  înregistrat o creștere importantă a tranzacțiilor online, ceea ce arată că românii sunt receptivi la ofertele optimizate la maxim de partenerii noștri din e-tailul autohton. Noi ne-am asigurat, ca de fiecare dată, că punem la dispoziția comercianților cele mai bune servicii de procesare, care să-i ajute să vândă fără sincope și în siguranță. Ne bucură faptul că apetența românilor pentru achiziții de pe dispozitive mobile este tot pe un trend ascendent, fapt care demonstrează o dată în plus eficiența acestei metode de plată”, a declarat Horia Grozea, Director Vânzări, NETOPIA Payments.

Mai mult de două treimi (68,5%) din totalul comenzilor procesate de Black Friday 2022 au fost realizate de pe dispozitive mobile, cei mai mulți dintre utilizatori preferând această variantă în detrimentul desktop-ului (31%). De asemenea, într-un procent mai mic au fost înregistrate achiziții realizate de pe dispozitive de tip smart tv.

Datele demografice de anul acesta ale procesatorului mai arată că majoritatea achizițiilor online au fost realizate de femei, în proporție de 54,1%, în timp ce ponderea bărbaților a fost de 45,9%.

De asemenea, grupa de vârstă cu cele mai multe achiziții a fost de 35-44 ani (25,72%), urmată îndeaproape de 25-34 ani (23,69%), 45-54 ani (21,24%), 18-24 ani (12,77%), 55-64 ani (9,74%) și 65+ ani (6,83%).

NETOPIA Payments: Tranzacțiile online cu cardul de Black Friday 2022 au crescut cu aproximativ 27% față de ediția anterioară

Sursa »

Filed Under: Special

About Olivian Breda

Pe plan profesional, mă ocup de audituri de site-uri pe partea de SEO și UX (SEO - optimizare pentru motoarele de căutare / UX - uzabilitate - experiența vizitatorilor), și realizez / mă ocup de mentenanță pentru site-uri pe platforma WordPress. Cofondator al lumeaseoppc.ro și al cetd.ro. Blogger pe olivian.ro.

Pe plan personal, caut să cresc, și pentru asta merg la evenimente, fac sport și încerc să trăiesc sănătos, fac voluntariat, citesc.

Detalii despre mine pe profilul de LinkedIn: linkedin.com/in/olivian/

Vezi reguli pentru comentarii »

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Pagina de Facebook »

Grup Facebook: Lumea SEO PPC »

Grup Google » dedicat pentru a citi știri SEO mai rapid.

Întâlnirile Lumea SEO PPC se încheie

Categorii

Articole recente

  • S-au deschis înscrierile pentru a doua ediție a Content Marketing PRO – singura conferință din România de content marketing 100% online, dedicată specialiștilor în comunicare digitală
  • Webinar: Cum să accesăm și să implementăm cu succes proiectele pe digitalizare-PNRR-346 milioane euro disponibili (2023.01.19)
  • Lansarea The Master Plan a început în Academia de eCommerce by Gomag. Ce trebuie să știe antreprenorii

Parteneri

Campanii email marketing, trimitere newsletter - Newsman

Newsletter


Click pentru newsletter »

Feed RSS general Lumea SEO PPC »

Feed RSS știri SEO/PPC »

Feed RSS știri evenimente speciale »

Termeni și condiții. Confidențialitate. Probleme cu diacriticele?

Conținutul se poate prelua cu precizarea sursei.
Site-ul folosește cookies.

Creative Commons License