Ediția #138: „Mobile marketing”, 25 februarie 2016, la Impact Hub

Te invităm joi, pe 25 februarie 2016 la Impact Hub Bucharest – Strada Halelor, nr. 5, etaj 2 (foarte aproape de stația de metrou Piata Unirii, vezi harta »), la ediția cu numărul 138 Lumea SEO PPC.

Intervalul orar al întâlnirii este de la ora 18:45 la 21 (vino mai devreme, la 18:30, pentru înregistrare și networking la fața locului, evenimentul va începe la 18:45).

Biletul îl poți achiziționa la intrare, cu 30 de lei sau poți opta pentru varianta abonamentelor de 6 intrări (25 lei/eveniment sau 149 lei) sau 12 intrări (20 lei/eveniment sau 250 lei).

Toți specialiștii în digital marketing numesc mobile marketing printre principalele trend-uri ale noului an. Aflăm ce strategii putem aplica în performance marketing și mobile de la invitații noștri.

Nu poți veni la eveniment? Vom publica follow-up cu foto + video + prezentări PPT de la eveniment, dar vei pierde partea de networking și atmosfera din sală. Vezi aici lista de evenimente viitoare (te poți abona și în Google Calendar) »

Teaser:

Asociaţia Specialiştilor în Search Engine Marketing din România te invită joi, 25 februarie 2016, de la ora 18:30, în Impact Hub Bucharest, la Lumea SEO PPC.

Data: Joi, 25 februarie 2016.

Interval orar: 18:30-21:00.

Adresa exactă: Impact Hub Bucharest, Strada Halelor, nr. 5, etaj 2 (foarte aproape de stația de metrou Piata Unirii, vezi harta »)

Sesiunea aceasta va fi moderată de către Andrei Costescu, Fondator MReady.

Îl avem ca invitat special pe Andrei Garici, Online Brand Manager Tonica Group a cărui intervenție va fi o noutate în desfășurarea întâlnirilor noastre.

Spune despre el că este:

Un personaj „discret” care stă în spatele majorității campaniilor online și tv, desfășurate de cel mai mare lanț de farmacii din România. A luat contact cu media prin 2002, perioadă în care, la fel ca toată lumea credea că televiziunea este „centrul universului”. Prin 2009, după o serie de proiecte desfășurate pentru diferite posturi, a căzut în patima online-ului și acolo a rămas.
Dacă îl întrebi ce omoară cel mai des o afacere sau un proiect, o să-ți enumere 3 cauze: prețul mic, lipsa viziunii și a capacității de a improviza, lipsa umorului.
2015---600x315---Prezentare-Speaker-LSP
Speakerii acestei ediții vor fi:

Cristi Ignat – Chief Canopyst @Canopy

Trăiește și respiră online marketing în general și PPC în particular. Are mai bine de 10 ani de experiență în această zonă. Și-a propus să contribuie activ la popularizarea domeniului, fiind printre primii traineri din România certificați în Google AdWords.

A participat ca speaker, jurat sau moderator la peste 100 de evenimente din Europa Centrală și de Est. Focusul lui sunt studiile de caz și discuțiile aplicate care îl și recomandă, reușind astfel să devină primul român invitat ca speaker @Hero Conf, cel mai mare eveniment de PPC din lume.

Linkedin
Twitter

2015---600x315---Prezentare-Speaker-LSP (1)

Alexandra Zaharia – Head of PPC @Today’s

Alexandra este Head of PPC și specialist certificat Google AdWords în cadrul agenției Today’s. În total a configurat și optimizat peste 80 de conturi din peste 15 de industrii, iar în prezent gestionează lunar bugete media de peste 40.000 euro în campanii de performance marketing.

2015---600x315---Prezentare-Speaker-LSP

Mădălin Crăciun – User Experience Designer @mReady

De când am început facultatea și până acum, profesori, colegi și clienți m-au învățat să întreb de ce – să identific, să exprim și să rezolv probleme. Tot cu ajutorul lor am învățat importanța formei și când sau dacă e preferabil ca forma să urmeze funcția unui proiect.

În 2012 am luat masterul în arhitectura, iar cu un an mai devreme, în 2011, am început să lucrez cu echipa mReady. Am avut placerea și ocazional frustrarea de a lucra la peste 50 de aplicații mobile, majoritatea pe 2 platforme relativ diferite – Android și iOS.

Un termen ce a crescut în popularitate în ultima vreme cu care mă pot identifica este „user experience designer”, dar mai clar ce fac este că rezolv probleme prin comunicare și design, deci sunt un designer.

2015---600x315---Prezentare-Speaker-LSP (2)

 

Cost:

Pentru evenimentul Lumea SEO PPC se percepe o taxă de intrare. Se poate plăti la fața locului, cu un bilet de 30 lei. Studenții / masteranzii sunt scutiți de taxa de intrare. Este necesar să prezentați carnetul de student pe anul în curs.

Pentru entitățile juridice (PFA, SRL, SA), putem face un contract, emitem factură și se plătește un abonament: 6 intrări (149 de RON + TVA,) sau 12 intrări (249 de RON nenominal + TVA ).

Nu este necesară achiziționarea biletului dinainte, îl poți achiziționa direct la intrare.

Profilul participanţilor: la întâlniri participă profesioniști în SEO și PPC (pentru networking și cunoștințe noi), alături de persoane interesate de domeniu (vor să învețe lucruri noi), clienți (vor să înțeleagă mai bine procesul de SEO/PPC, networking).

Vom filma, vom face fotografii și vom publica materialele, inclusiv prezentările pe SlideShare.

Dacă vrei să afli despre evenimente viitoare, abonează-te la notificări ».

De ce să vii la eveniment? 

Pentru că, deși poți găsi înregistrarea pe Internet, deși poți vedea poze online, evenimentul nu se va repeta vreodată, identic. Nu vor fi niciodată aceiași oameni, nu va fi niciodată fix aceeași situație ca la ediția pe care o anunțăm acum. Vii acum, și înveți / faci networking / aplici, sau amâni și nu vei mai avea ocazia asta. Vei găsi poze pe Internet, prezentările PowerPoint, clipurile YouTube, dar ediția în sine nu se va mai repeta. Nu vor fi nici aceeași participanți cu care să faci networking, nu vei învăța nici la fel de bine de la speakeri privind clipurile pe Internet.

Așadar, te așteptăm!

Mulțumim pentru suport partenerilor noștri: Conversion, MReady, WebDigital, Vinescu, AgileMedia, Retargeting, NetopiaDWF și 2Parale.
Parteneri media: Găzduire.ro, Impact Hub Bucharest, IQads, Profitshare, SEMRo, SEOmonitor, Softlead, Trusted.ro, Trafic.ro, WebArmada.

Te așteptăm cu drag la eveniment!

Partajează pe WhatsApp

3 comentarii la „Ediția #138: „Mobile marketing”, 25 februarie 2016, la Impact Hub”

  1. buna,
    eu sunt om de finante si as veni pentru a da un ajutor pe latura financiara a proiectelor / start-up-urilor.

    imi pare rau insa aceasta constrangere de taxa la intrare, nu e bine venita.

    robert

  2. Buna Robert,

    Multumim pentru interes.
    Ne pare rau ca vezi taxa de participare ca pe o constrangere. Evenimentul are cateva costuri asa ca trebuie sa ne asiguram ca se intampla luna de luna si ca le putem acoperi.

    Daca ti se pare interesanta comunitatea, fii alaturi de noi pe grupul de Facebook si imparte articole interesante. Sau vino la intalnirile informale, lunare unde discutam despre marketing intr-un mediu relaxat.

    Zi frumoasa!

Comentariile sunt închise.