Follow-up: ediția aniversară, #100: „Social Media Marketing”, joi, 31 iulie 2014, Impact Hub Bucharest

Pe 31 iulie 2014 a avut loc la Impact Hub Bucharest – Strada Halelor, nr. 5, etaj 2 (foarte aproape de metrou Piata Unirii, vezi harta), la ediția cu numărul 100 Lumea SEO PPC. Intervalul orar al întâlnirii: de la ora 19 la 21.

Am discutat despre tacticile folosite în campaniile de Social Media Marketing, despre tipuri de licitare, metrici de engagement, LOX, reach block, update-uri și alte categorii de indicatori care contribuie la setarea și evaluarea campaniilor, alături de speakerii acestei ediții.

000-mic

Vedeți albumul pe Facebook: Ediție aniversară, #100: „Social Media Marketing” (31 iulie 2014)

Mai jos, prezentările de la eveniment, înregistrarea audio a evenimentului, fotografii de la eveniment.

Nota sponsorului:

În curând site-ul Vinescu.ro, un proiect online pentru promovarea si vanzarea vinurilor, va împlini 3 ani.

Pentru că suntem întotdeauna alaturi de clientii și prietenii noștri, în pagina de promoții am adăugat mai multe vinuri bine alese: Prosecco, șampanie, vinuri românești și internaționale.

În curand vom avea în portofoliu vinurile unuia din cei mai renumiți producători din Spania, Vincente Gandia.

Așteptăm cu bucurie comenzile Dumneavoastră.

Recomandarea noastră: vinuri rose, vinuri spumante, pentru a simți bucuria vacanței de vara.

Cu incredere,
Vinescu.ro

Ionuț Munteanu – Introducere

Aneta Plesa – Facebook Ads. Revolutii


Download: Aneta Plesa – Facebook Ads. Revolutii (2014.07.31, Impact Hub Bucharest)

Alex Gavril – Communities – Analyze, Engage, Build


Download: Alex Gavril – Communities – Analyze, Engage, Build (2014.07.31, Impact Hub Bucharest) (sau: Alex Gavril – Communities – Analyze, Engage, Build (2014.07.31, Impact Hub Bucharest))

Georgiana Tanase – Prezentare Găzduire.ro

Ana Maria Constantinescu – Social Media through the eyes of a Creative Mind


Download: Ana Maria Constantinescu – Social Media through the eyes of a Creative Mind (2014.07.31, Impact Hub Bucharest)

Ionuț Munteanu – Încheiere

Vezi playlist: „Social Media” – LSP #100 (2014.07.31, Impact Hub Bucharest) – YouTube

Ascultă podcast întâlnire

Download mp3: Fastupload.ro.

Fotografii eveniment

[alpine-phototile-for-picasa-and-google-plus src=”user_album” uid=”100050990853086188413″ ualb=”6042933690838836369″ imgl=”fancybox” shape=”rectangle” size=”640″ num=”300″ shadow=”1″ border=”1″ highlight=”1″ align=”center” max=”200″]
Album foto pe Facebook: Follow-up: ediția aniversară, #100: „Social Media Marketing”, joi, 31 iulie 2014, Impact Hub Bucharest

Speakerii de la ediția 100:

01-aneta-plesa Aneta Plesa – Online Marketer at Kondiment

Online Marketer la Agenția Kondiment, trainer SEM – Digital Marketing Institute. Experiență în Facebook & Google Advertising, strategie online, web analytics. Iubește marketingul online pentru că s-a dovedit a fi combinația perfectă între  gandirea analitica și creativitate.

02-alex-gavril Alex Gavril – Creative Engineer at Promocrat

La doar 24 de ani, Alex face parte dintr-o nouă generație de întreprinzători, deschizând noi piețe pentru propriile proiecte, dar și pentru cele ale clienților. În prezent, conduce Promocrat, o agenție de comunicare și guerrilla marketing dedicată start-up-urilor și firmelor mici. În 2013, a pus bazele pentru Hivemind, un instrument de analiză comportamentală în Social Media, iar de la începutul lui 2014, acoperă componenta de Social Media în HotSeat, un proiect dedicat construirii de strategii integrate pentru brand-uri în mediul online.

03-ana-maria-c Ana Maria Constantinescu – Social media & e-reputation Freelancer

Ana Maria Constantinescu, Good Creative on Facebook, Social Media enthusiast, cu experiență de Community Manager și monitorizare a unor pagini foarte mari, transformă FanPage-urile de Facebook în comunități ce reunesc oameni specifici interesului paginii. Cu un mindset global, la punct cu toate trendurile din industrii de la tech start-ups și mobile apps, până la FMCG, sau luxury goods, creativitatea și pasiunea pentru comunicarea pe canalele de social media o ajută să simtă că nu muncește nici măcar o zi din viață. Ghidându-se după principiul Build Trust, and Tribes, and True Fans, she makes Facebook Pages rock!

Mulțumim pentru suport partenerilor noștri: IQads, Trafic.ro, Comunicate de presă, 2Parale, WebDigital, SEMdays, SEMRo, Orașul Meu, IMworld, Mready, Impact Hub Bucharest, Newsman, Vinescu, Agile Media, Găzduire.ro.

Partajează pe WhatsApp

Un comentariu la „Follow-up: ediția aniversară, #100: „Social Media Marketing”, joi, 31 iulie 2014, Impact Hub Bucharest”

Comentariile sunt închise.