Liviu Taloi: „Acest ghid a aparut din nevoia mea personala de a echilibra cele doua parti aflate parca mereu in conflict. Am inteles ca transparenta maxima este singura cale prin care cele doua parti pot obtine rezultate excelente, iar aceasta transparenta am tradus-o pentru voi in clauze contractuale, si pasi, etape de lucru in cazul unui proiect mare cum este un magazin online. Este nevoie de educarea pietei in continuare, nu doar adresata clientilor ci si companiilor de programare / dezvoltare. Trebuie insa sa acceptam in special sa lucram cu opiniile celorlalti, sa le respectam si sa le integram in ceea ce facem, sa renuntam la a ne impune punctul de vedere si sa lucram cu punctul de vedere al colegului de discutie. Sper sa va rezolvati o mare parte din problemele de comunicare cu agentia de webdesign, si astept curios feedbackul pietei dupa lansarea acestui ghid. O relatie perfecta va doresc!”
Poți sa vezi un scurt intro video înainte de a descarca ghidul aici
Pe scurt pentru cei grăbiți:
- nu exista o relație perfectă
- există probleme în comunicare
- termenele se depășesc probabil
- nu există business online perfect
- construcția unui «site» nu se termină
- un business online un proiect complex
Pe plan profesional, mă ocup de audituri de site-uri pe partea de SEO și UX (SEO – optimizare pentru motoarele de căutare / UX – uzabilitate – experiența vizitatorilor), și realizez / mă ocup de mentenanță pentru site-uri pe platforma WordPress. Cofondator al lumeaseoppc.ro și al cetd.ro. Blogger pe olivian.ro.
Pe plan personal, caut să cresc, și pentru asta merg la evenimente, fac sport și încerc să trăiesc sănătos, fac voluntariat, citesc.
Detalii despre mine pe profilul de LinkedIn: linkedin.com/in/olivian/