„Digital Marketing-ul – așa cum îl știm astăzi – a murit!” este de părere Jono Alderson (Yoast), unul dintre cei 8 speakeri internaționali legendari care vor urca pe scena GPeC SUMMIT în zilele de 27-28 Mai.
„Tot ce știm astăzi despre Marketing și Publicitate se bazează pe regulile de <ieri>, în timp ce noile tehnologii, schimbările radicale în comportamentul consumatorilor și dezvoltarea accelerată a asistenților personali inteligenți (AI), fac ca aceste reguli să devină inutile și numai bune de aruncat la gunoi”, explică Jono Alderson.
Jono Alderson este Special Ops la Yoast și a fost considerat de către Serpstat drept cel mai bun specialist SEO în 2018. Pe data de 27 Mai, Jono va susține în cadrul GPeC SUMMIT, prezentarea „Digital Marketing is Dead – are you ready for what’s next?”, în care va explica de ce, unde și cum trebuie să acționeze companiile pentru a putea supraviețui acestei revoluții tehnologice.
GPeC SUMMIT este considerat, de 14 ani, unul dintre cele mai importante evenimente de E-Commerce și Marketing Online din regiune. Acesta se va desfășura pe 27-28 Mai la Teatrul Național București, Sala Mare, unde sunt așteptați peste 800 de participanți C-level din domeniu.
Mai sunt doar câteva zile de înscrieri cu cel mai mic preț prin intermediul Ofertei Very Early Bird care expiră pe 15 aprilie 2019, prețul unui bilet de acces pornind de la doar 79 EUR + TVA/persoană. Începând cu 16 aprilie, prețurile cresc cu 20 euro. Înscrierile se fac online pe website-ul GPeC: https://www.gpec.ro/inscriere-gpec-summit-mai/
GPeC SUMMIT 27-28 Mai: Speakeri excepționali și know-how premium
8 speakeri internaționali de excepție vor urca pe scena GPeC SUMMIT în cele două zile de eveniment:
- Karl Gilis – Top 3 experți internaționali în Usability și Optimizarea Ratei de Conversie, potrivit PPC Hero
- Wil Reynolds – Expert practician în SEO, PPC, Content Marketing și Analytics
- Gerry McGovern – Top 5 vizionari care au contribuit semnificativ la dezvoltarea Web-ului, potrivit The Irish Times
- Dennis Yu – Unul dintre cei mai buni specialiști internaționali în Facebook Ads
- Jono Alderson – Special Ops @Yoast și cel mai bun specialist SEO în 2018, potrivit Serpstat
- Ian Jindal – Fondatorul și Redactorul Șef al publicației Internet Retailing
- Steven Hoober – Top 4 experți în Mobile UX din întreaga lume
- Hannah Thorpe – Expert în Content Marketing
Pe lângă speakerii internaționali, specialiști autohtoni precum Valentin Radu (CEO Omniconvert), Cristian Ignat (CEO Aggranda), Alex Dona (Founder Infant Media), Raluca Radu (CEO MTH Digital) sau Andrei Radu (CEO GPeC) vor susține, de asemenea, prezentări și cursuri în cadrul GPeC SUMMIT 27-28 Mai.
Potrivit organizatorilor, lista speakerilor va continua să se îmbogățească și cu alte nume sonore.
Subiecte de maxim interes pentru oricine caută succesul în E-Commerce și Digital Marketing
Ziua de 27 Mai din cadrul GPeC SUMMIT este dedicată Conferinței și Expo – locul cel mai potrivit pentru networking între reprezentanții magazinelor online și furnizorii de servicii e-commerce.
În cadrul Conferinței, speakerii invitați vor aborda subiecte de actualitate precum: Customer Experience, Usability, SEO, Mobile UX, Content Marketing, Facebook Ads, Digital Marketing, Engagement, Retention, Growth Hacking, AI, Voice Search, Personalization.
Ziua de 28 Mai aduce 5 sesiuni de Masterclass cu speakeri internaționali și 1 Curs intensiv de E-Commerce & Marketing Online pentru Începători, astfel:
- Masterclass Facebook Ads (3 ore) – Dennis Yu
- Masterclass SEO (3 ore) – Hannah Thorpe
- Masterclass Google Tag Manager / Analytics / Data Studio (3 ore) – Jono Alderson
- Masterclass Mobile UX (3 ore) – Steven Hoober
- Extended Masterclass Usability & Customer Experience (6 ore) – Gerry McGovern
- Curs E-Commerce & Marketing Online pentru Începători (6 ore) – Raluca Radu, Andrei Radu & Guests
Locuri limitate și ultimele zile de înscrieri cu cel mai mic preț Very Early Bird
Locurile pentru sesiunile de Masterclass sunt limitate la max. 30 de participanți pentru fiecare Masterclass, iar potrivit organizatorilor există deja sesiuni la care sunt înscriși peste 20 de cursanți în mai puțin de 3 săptămâni de la lansarea oficială a înscrierilor.
Până pe 15 aprilie 2019, ora 23:59, este valabilă Oferta Very Early Bird care asigură doritorilor cel mai mic preț pentru biletele de acces la GPeC SUMMIT, acesta fiind doar 79 EUR + TVA/persoană pentru ziua de Conferință & Expo (27 Mai).
Prețurile biletelor de acces la sesiunile de Masterclass & Curs variază între 79 și 99 EUR + TVA / persoană, dar există și oferte speciale cu discount pentru ambele zile de eveniment.
Începând cu 16 aprilie, prețurile vor crește cu 20 până la 40 EUR / persoană.
Pentru a profita de Oferta Very Early Bird, este necesar să completați formularul de înscriere de pe website-ul GPeC până cel târziu luni, 15 aprilie 2019, ora 23:59. Detalii complete despre eveniment la același URL: https://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/
______________________________________________
GPeC 2019 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Eveniment susținut de: Cora, DPD, Frisbo, GTS, New Black
Radioul Oficial: Kiss FM
Hosting Oficial GPeC: Hosterion
Limousine Service: City Limo
Partajează pe WhatsApp
Pe plan profesional, mă ocup de audituri de site-uri pe partea de SEO și UX (SEO – optimizare pentru motoarele de căutare / UX – uzabilitate – experiența vizitatorilor), și realizez / mă ocup de mentenanță pentru site-uri pe platforma WordPress. Cofondator al lumeaseoppc.ro și al cetd.ro. Blogger pe olivian.ro.
Pe plan personal, caut să cresc, și pentru asta merg la evenimente, fac sport și încerc să trăiesc sănătos, fac voluntariat, citesc.
Detalii despre mine pe profilul de LinkedIn: linkedin.com/in/olivian/