București – 16 Februarie 2021: Pentru profesioniștii din comunicare și relații publice, 2020 a fost un an al adaptării, al rezilienței, al reinventării. Domeniul trece de ani buni printr-un proces de transformare, însă primul an al pandemiei a accelerat schimbarea, a subliniat decisiv importanța tehnologiei și a impus efectiv un nou mod de a lucra și comunica. De la distanță.
În 2020, practicienii și-au făcut încălzirea pentru o noua eră a comunicării. Au învățat în timp real cum să coreleze mesajele și acțiunile cu contextul actual. Au îmbrățișat instrumentele online mai mult ca oricând. Au pus accent pe responsabilitate, implicare și empatie.
În 2021, industria relațiilor publice își va stabili prioritățile nu pentru următoarele 12 luni, ci pentru următorii ani. Strategiile vor fi reinventate pe scenarii posibile și imposibile, tacticile vor fi alese în funcție de obiective clare, iar activitățile vor răspunde cât mai mult așteptărilor publicului.
PR & Communication Summit, cel mai mare eveniment de comunicare și relații publice, va prezenta pe 25 februarie tendințele actuale, direcțiile de acțiune ale brand-urilor și soluțiile la provocările momentului. Cele mai noi concepte și lecțiile anului 2020 vor fi surprinse de prezentări consistente și discuții aplicate pentru a oferi specialiștilor un kit complet pentru restul anului.
Printre subiectele acestei ediții se numără:
- AGILE PR STRATEGY – Cum planificăm acțiuni pe termen scurt cu efect pozitiv în strategia anuală
- BRAND STORYTELLING – Care sunt noile abordări în comunicarea de brand și corporativă în contextul actual
- EMPLOYEE COMMUNICATION – Ce oportunități și provocări vom avea în comunicarea internă într-un an de telemuncă
- PR TRANSFORMATION – Ce schimbări ne-a adus pandemia și care sunt transformările din PR azi
- EMERGING SOCIAL MEDIA – Cum abordăm noile tendințe în social media și utilizăm în comunicare noile platforme
- NEW MEDIA RELATIONS – Cum aducem valoare în relația cu media când toată comunicarea are loc în mediul online
Printre vorbitorii accestei ediții se numară: Anna Rose Kerr (Creative Director Ketchum London), Cristina Hanganu (Communication & Csr Director Lidl Romania), Gabriela Lungu (Global Creative Director VMLY&R Commerce), Patricia Zegreanu (Marketing & Communication Manager Porsche Romania), Ioana Mănoiu (General Manager GMP PR), Sorana Savu (Senior Partner Premium Communication), Alexandru Păiuș (Senior Partner Image PR), Bogdan Tomoiagă (Executive Director Graffiti PR), Irina Roncea (Managing Director Golin Romania) și Laura Savu (Global Community Manager TikTok).
Peste 1000 de specialiști în comunicare, relații publice și social media, jurnaliști și creatori de conținut și-au anunțat deja participarea. Participarea este gratuită, iar înregistrările se fac online, pe site-ul evenimentului, până pe 24 februarie.
Conferința este organizată sub conceptul evenimentelor „fară atingere”, ce țin cont de normele de distanțare socială și de siguranță tuturor persoanelor implicate, de la staff la vorbitori. Conceptul propune vorbitorilor o experiență pe scenă apropiată de cea a unei conferințe clasice, gândită însă ca o apariție live într-un studio TV.
PR & Communication Summit este un eveniment prezentat de Lidl România, creat cu sprijinul GMP PR, Golin, Graffiti PR, Image PR, Premium Communication și în parteneriat cu Nespresso și Skoda.
Mai multe informații despre eveniment, agenda și vorbitori sunt disponibile pe www.prsummit.ro
Partajează pe WhatsApp
Pe plan profesional, mă ocup de audituri de site-uri pe partea de SEO și UX (SEO – optimizare pentru motoarele de căutare / UX – uzabilitate – experiența vizitatorilor), și realizez / mă ocup de mentenanță pentru site-uri pe platforma WordPress. Cofondator al lumeaseoppc.ro și al cetd.ro. Blogger pe olivian.ro.
Pe plan personal, caut să cresc, și pentru asta merg la evenimente, fac sport și încerc să trăiesc sănătos, fac voluntariat, citesc.
Detalii despre mine pe profilul de LinkedIn: linkedin.com/in/olivian/