Ca să ai șanse maxime ca un newsletter să fie deschis, e nevoie să îl optimizezi pentru inbox.
Iată, mai jos, ce poți face, conform Newsman.
Sfaturi pentru a trimite un newsletter în inbox
- Autentifică domeniul de trimitere newsletter (le spui clienților de email că tu ești tu);
- Optimizează conținutul campaniei de email (vorbești într-un limbaj care nu e spammy);
- Folosește formulare de abonare double opt-in (abonații validează abonarea la newsletter);
- Solicită abonaților să te adauge în address book (te asiguri că ești într-un filtru de email);
- Trimite newslettere segmentate (în funcție de interesul fiecărui abonat);
- Menține o listă de abonați activi (trimiți doar către cei care sunt engaged);
- Oferă un proces ușor de unsubscribe (le faci viața ușoară dacă vor out).
Cum menții o listă de abonați activă și curată?
- În primul rând trebuie să te asiguri că trimiți newsletter abonaților în mod regulat. Nici prea des, să îi agasezi, dar nici prea rar să uite de brand. Spre exemplu de 2-4 ori pe lună e frecvența optimă de trimitere campanii aflată de noi.
- În al doilea rând, e nevoie să ai în permanență un flux de abonați în listă. Acest lucru înseamnă de obicei să îți plasezi strategic formularele de abonare și să le reînnoiești la nevoie.
- Și nu în ultimul rând, un alt mod de a menține o listă de abonați de calitate, este segmentarea și curățenia celor inactivi. După 6 -12 luni de trimiteri segmentează abonații în funcție de activitate. Trimite către cei inactivi o serie de emailuri de re-engagement. Păstrează-i doar pe aceia care răspund la apelul de reactivare.
NewsMAN dispune de toate funcțiile de email marketing de care ai nevoie pentru a comunica eficient cu abonații și a-i transforma în clienți recurenți. Planul GRATUIT îți oferă acces la toate funcțiile, inclusiv la Editorul Intuitiv de Newsletter Drag & Drop și la fluxurile de automatizare eCommerce.
Partajează pe WhatsApp
Pe plan profesional, mă ocup de audituri de site-uri pe partea de SEO și UX (SEO – optimizare pentru motoarele de căutare / UX – uzabilitate – experiența vizitatorilor), și realizez / mă ocup de mentenanță pentru site-uri pe platforma WordPress. Cofondator al lumeaseoppc.ro și al cetd.ro. Blogger pe olivian.ro.
Pe plan personal, caut să cresc, și pentru asta merg la evenimente, fac sport și încerc să trăiesc sănătos, fac voluntariat, citesc.
Detalii despre mine pe profilul de LinkedIn: linkedin.com/in/olivian/