Ediția #148: Legislația promovării online, 25 august, la Impact Hub

Pregătește-te pentru campaniile de toamnă și află cum sunt afectate campaniile SEO și PPC de către legislația în vigoare. Te invităm să descoperi cele mai bune și corecte practici în SEO și PPC de la specialiștii din domeniu, în ediția cu numărul 148 Lumea SEO PPC.

Pe 25 august, începând cu ora 18:30, ai ocazia să afli cele mai noi informații de la profesioniștii SEO și PPC. Evenimentul va avea loc la Impact Hub (harta) și îți recomandăm să ajungi cât mai devreme, pentru a nu rata oportunitățile de networking cu antreprenori și profesioniști din domeniile SEO și PPC.

Vei afla cele mai noi informații despre legislația promovării online de la:

2016---600x315---Prezentare-Speaker-LSP

Performance Manager @Kubis Interactive, cu 7 ani de experiență în marketing online și performance media Dragoș a investit bugete de peste 1.5 milioane de euro în campanii PPC, pentru peste 150 de clienți din mai mult de 100 de domenii diferite de activitate: de la magazine online de cărți, fashion sau de agricultură până la B2B sau platforme online din industria berii, beauty sau FMCG.

www.smeu.ro & www.kubisinteractive.com

2016---600x315---Prezentare-Speaker-LSP

Ramona lucrează ca Online Marketing Specialist și Team Coordinator al agentiei digitale iAgency.ro de peste 7 ani. Deși nu face încă alpinism la propriu, consideră creșterile organice în SERP ca pe o escaladare a „vârfului Google”. Fiecare brand de care se ocupă trebuie să ajungă în vârf!

Bucuria și adrenalina care apar atunci când un site atinge primul loc în Google, satisfacția că am mai „escaladat” un „munte”, mă fac să fiu perseverentă, la curent cu ultimele noutați legate de SEO și SEM mă fac să mă simt bine cu job-ul meu. Scopul meu este de a ajuta companiile să atingă succesul, să aibă vizibilitate maximă în online pentru produsele sau serviciile oferite.

iAgency.ro este una dintre cele mai vechi agenții de SEO și SEM din Romania, cu o experiență de peste 10 ani. Ramona este alături de iAgency înca din primii săi ani de activitate. De peste 7 ani, construiește strategii de marketing online pentru a ajuta companiile să-si crească vânzările în mediul online. A colaborat și colaborează cu multe branduri cunoscute in România, pentru a le ajuta să își îmbunătațească prezența pe toate canalele digitale, printre care TotalSoft, Retargeting.biz, Floria, Clinicile Dr Leahu sau Veloteca.

2016---600x315---Prezentare-Speaker-LSP

De 11 ani și-a canalizat toată energia în zona de marketing online și, cu toate acestea, reușește zilnic să descopere lucruri și tehnici noi, care îl fac și mai pasionat de acest domeniu.

În urmă cu 2 ani a fondat agenția de marketing online DARE Digital, în parteneriat cu grupul de agenții de publicitate FrankGroup. Doar câțiva dintre clienții pentru care a dezvoltat strategii online complexe sunt: METRO, Telekom, Farmexpert, World Class, Olympus Dairy, UNIQA Asigurări, Durex, Banca Românească sau Johnnie Walker.

Vrea sa demonstreze că se poate, inclusiv în Romania, să avem campanii de marketing cu adevărat bune, un mediu de concurență sănătos, cu furnizori de servicii de încredere, în care toate părțile implicate să aibă beneficii.

Mai multe despre Ciprian pe blog-ul lui, www.CiprianSusanu.ro, unde scrie regulat despre marketing online, tehnologie și antreprenoriat.

Poți achiziționa biletul direct la eveniment, la pretul de 30 de lei, iar dacă vrei să ni te alături și la evenimentele din viitor, îți recomandăm să optezi pentru una dintre următoarele variante:

  • 150 lei / 6 intrări (25 lei / eveniment)
  • 250 lei / 12 intrări (20 lei / eveniment)

Nu poți ajunge la această ediție? Abonează-te la notificări și fii primul care află de următoarele evenimente.

Partajează pe WhatsApp

Un comentariu la „Ediția #148: Legislația promovării online, 25 august, la Impact Hub”

Comentariile sunt închise.