Follow-up ediția #79: “Cum te ajută SEO și PPC să promovezi magazinele online cu produse de papetărie?”, joi, 29 august 2013, ora 19:00, Impact Hub Bucharest, 6,3 euro/30 de lei

DSC_1843-image
Asociaţia Specialiştilor în Search Engine Marketing din România v-a invitat joi, 29 august 2013, de la ora 19:00, în Impact Hub Bucharest, la o ediție Lumea SEO PPC dedicată produselor de papetărie. În contextul începerii anului școlar și creșterii volumului de comenzi online pentru produse de papetărie și rechizite, ne-am gândit să aducem în discuție cele mai eficiente strategii de SEO și PPC în vederea promovării magazinelor online din această nișă.


Descarcă: PPT, PDF, PPTX.


Descarcă: PPT, PPTX, PDF.



Descarcă: PPT, PPTX, PDF.

Fotografii de la eveniment:
[alpine-phototile-for-picasa-and-google-plus src=”user_album” uid=”100050990853086188413″ ualb=”5917795544964107777″ imgl=”fancybox” style=”vertical” size=”640″ num=”200″ shadow=”1″ border=”1″ highlight=”1″ align=”center” max=”100″]

Speakerii de la ediția 79:

Razvan Acsente – Online Marketing Specialist, Okazii.ro

razvan1-micPasionat si practicant de Digital Marketing si e-Commerce, Razvan si-ar structura propria campanie AdWords Search pe baza urmatoarelor Ad Groupuri: 1.Clienti, keywords: Okazii, „Atmosphere Fashion”, eMenatwork, „Smart Drinks”, D-Mail. „Orkla Foods”, Corks, Rosegur, „Event Stuff Central Europe”, -international, -strainatate; 2.Specialitati, keywords: „digital marketing” „eCommarketing”, „sem”, „email marketing”, „social media marketing”, „lead generation”, „cro”, usability, „user experience”, readability, „web analytics”, -offline.

George Ploaie – Project Manager – ContentSpeed

george-ploaie

Project manager in online cu peste cinci ani experienta in sustinerea clientilor cu potential din Romania, atat din pozitia de account manager, cat si din cea de responsabil pentru dezvoltarea si implementarea proiectelor. Pasiunea pentru comert electronic si social media s-a materializat prin implicarea activa in lansarea a peste 100 de magazine online, atat pentru branduri consacrate, cat si pentru start-upuri. Printre proiectele de suflet se numara: dol.robabyneeds.ro,chicco.rozorilestore.roshop.piaro.ro. Inevitabil, pe masura evolutiei in cariera s-a produs si afinitatea pentru antreprenoriat, primul proiect propriu fiind axat pe generarea si optimizarea de continut.

Florin Petu – SEO Chef at SEO cupcake

poza florica 1 (1)Cu o experienta de peste 30 de milioane de secunde in mediul online, Florin este in prezent „SEO Chef” la SEO cupcake. Iubeste rolul pe care il are in echipa (Account Manager) si considera ca SEO este cel mai dificil proces de marketing online, atat din punct de vedere al modului in care se face, cat si a modului in care sunt intelese beneficiile aduse

 

Mulțumim pentru suport sponsorului nostru: NewsMAN, dar și partenerilor: 2ParaleIQadsTrafic.roWebdigital, ComunicatedepresaSEOmonitorSEMRoBucharest HUBOrașul MeuSEMdays.

Partajează pe WhatsApp

Un comentariu la „Follow-up ediția #79: “Cum te ajută SEO și PPC să promovezi magazinele online cu produse de papetărie?”, joi, 29 august 2013, ora 19:00, Impact Hub Bucharest, 6,3 euro/30 de lei”

Comentariile sunt închise.