Follow-up: PPC Hot Seat, 10 iunie 2013, Club Control

Luni, pe 10 iunie, în Club Control, a avut loc prima editie PPC Hot Seat, un eveniment dedicat exclusiv marketingului de tip pay-per-click, organizat de Asociatia SEMRo si Lumea SEO PPC.

PPC Hot Seat a adus fata in fata trei specialisti în PPC, Dragos SmeuIonut Munteanu si Marius Lazarescu, si alti trei clienti din industrii diferite, care au participat cu campanii Google AdWords propuse drept studii de caz pentru a fi discutate la eveniment.

Astfel, aplicand principiul „hot seat-ului”, specialistii au discutat rand pe rand despre campaniile clientilor fiecaruia si au oferit sfaturi punctuale de optimizare a costurilor si a conversiilor. Participantii au fost activi, punand multe intrebari si luand notite cu constiinciozitate.

[alpine-phototile-for-picasa-and-google-plus src=”user_album” uid=”100050990853086188413″ ualb=”5941996630409367393″ imgl=”fancybox” style=”vertical” size=”640″ num=”100″ shadow=”1″ border=”1″ highlight=”1″ align=”center” max=”100″]

Rezumand, principalele sfaturi oferite s-au referit la:

  • importanța conectării contului de Google Analytics cu cel de AdWords
  • testarea anunturilor si optimizarea lor prin folosirea insertiilor dinamice, a extensiilor de anunt si includerea diacriticelor, a beneficiilor, precum si a unui call to action in scopul cresterii CTR-ului si scaderii CPC-ului
  • crearea listei de cuvinte-cheie, gruparea lor eficienta in grupuri si folosirea tipurilor de potrivire (match types)
  • importanta folosirii cuvintelor-cheie negative
  • importanta campaniilor de retargeting
  • cum sa testezi performanta campaniilor si cand sa iei decizia de a opri anumite ad group-uri, cuvinte-cheie sau anunturi

Multumim tuturor celor care au fost alaturi de noi la PPC Hot Seat si, nu in ultimul rand, multumim celor care au facut posibil acest eveniment: Club ControlWebdigital si Today’s.

Partajează pe WhatsApp