Follow-up ediția #151: Google Analytics (24 noiembrie 2016, Impact Hub București)

Știm că febra Black Friday a cuprins pe toată lumea și, dacă am vorbit despre acest subiect în ediția anterioară, joi, 24 noiembrie, am fost la Impact Hub București ca să analizăm ceea ce s-a întâmplat cu ocazia celui mai important eveniment comercial din an.

Am discutat mai multe cum ne poate ajuta Google Analytics în interpretarea datelor și în construirea următoarelor campanii.

Mai jos, câteva imagini și înregistrarea video a evenimentului.

Înregistrarea video a evenimentului (clipurile rulează unul după celălalt):

Vezi lista cu toate clipurile »

Selecție foto pe Facebook »

Album foto integral pe Google Photos »

 

banner-mihai-andrei

Mihai Andrei – Manager of Operations WebDigital

Mihai este Manager al Operatiunilor la WebDigital, iar de 8 ani face exact ce îi place pe plan profesional, adică Pay Per Click Marketing. Este pasionat de Google Analytics, iar pe parcursul acestor 8 ani a analizat și interpretat datele din peste 1000 conturi de Google Analytics din peste 30 industrii. Îi face plăcere și se simte “acasă” atunci când vorbește cu proprietari de business despre obiectivele lor și despre cum acestea pot fi satisfăcute cu ajutorul Marketing-ului Digital.

banner-horatiu-voicu

Horațiu Voicu – SEM Specialist Answear

Născut in ‘84, primul contact mai serios cu tehnologia l-a avut în 1990 când vecinul său a primit o consolă Atari. Un an mai târziu a început sa butoneze „calculatoare” de tipul HC-91 si CIP03.

Momentan, are vreo 70k site-uri vizitate numai în istoricul Stumbleupon, de un an este fotograf amator, scoate sub 2h la un semi-maraton, este în programul Google Partners, Hubspot Academy, este al 6-lea certificat Bing Ads din Romania și lucrează ca SEM Specialist pentru o companie internațională.

banner-matei-fesnic

Matei Fesnic – Growth Developer Canopyst @ Canopy

Matei își folosește din plin experiența în Google AdWords și pasiunea pentru software engineering pentru a dezvolta scripturi și automatizări AdWords. Datorită soluțiilor lui, în echipa Canopy eficiența în gestionarea campaniilor AdWords a atins un nivel superior. Obiectivul lui este să ajute brandurile în crearea unor experiențe de produs unice și memorabile prin valorificarea la maxim a automatizărilor în marketingul online.

Gazda evenimentului va fi Auraș Geambașu, Co Founder Mobile Academy.

auras-geambasu-banner

Partajează pe WhatsApp