Lumea SEO PPC

Ca între prieteni și profesioniști

  • Acasă
  • Despre
  • Unde înveți SEO și PPC?
  • Follow-up
  • Contact

Ediţia de primăvară a GPeC Summit s-a încheiat: 600+ participanţi au luat pulsul comerţului electronic în cele 3 zile de eveniment

29 mai 2014 by Olivian Breda

Cel mai important eveniment de comerţ electronic din România, GPeC Summit Mai 2014, s-a desfăşurat în zilele de 26-27-28 Mai 2014, la Bucureşti, reunind peste 600 departicipanţi în cele 3 zile. Evenimentul a adus 45 de speakeri de top români şi internaţionali, 1 zi întreagă de Conferinţă, 12 Workshopuri, E-Commerce Expo, dar şi excelente oportunităţi de networking şi discuţii libere la GPeC Party. GPeC Summit este doar primul eveniment major din cadrul GPeC 2014. 

GPeC Summit 2014, Ziua a 2a 000-mic

GPeC Summit 2014, Ziua 3 000-mic  

GPeC Summit 2014, Ziua 1 000-mic

Ziua de 26 Mai a fost dedicată Conferinţei care a constat în keynote speeches şi 5 panel-uri de dezbatere, subiectele dezbătute fiind axate pe optimizarea conversiilor,marketing online şi creşterea performanţelor magazinelor online. De asemenea, au fost prezentate cifre şi studii de piaţă, trend-uri de evoluţie, dar şi profilul celorcare cumpără de pe Internet.

Chris Goward (CEO WiderFunnel) – invitatul special al GPeC Summit – şi-a încheiat prezentarea în ropote de aplauze după 45 de minute de speech despre testarea şioptimizarea website-urilor, iar sesiunea susţinută de Chris în ziua de 27 Mai a reunit aproape 200 de participanţi. De asemenea, au fost extrem de apreciate prezentările susţinute de Jacob Kildebogaard (WebJuice) şi Caroline Hey (FACT-Finder).

Tot în ziua de 26 Mai, în paralel cu Conferinţa, s-a desfăşurat GPeC E-Commerce Expo care a reunit principalele companii furnizoare de soluţii şi servicii dedicate magazinelor online, fiind o excelentă oportunitate de networking şi stabilirii de parteneriate pe termen lung.

Nu în ultimul rând, Petrecerea GPeC din seară zilei de 26 Mai a reunit peste 150 de invitaţi – participanţi, speakeri şi organizatori – încurajând dialogul deschis şiinformal între aceştia.

Zilele de 27 şi 28 Mai au adus participanţilor 12 workshopuri axate pe subiectele de maxim interes pentru orice magazin online şi extrem de apreciate de participanţi: Optimizarea Conversiilor, E-mail Marketing, Personalizare, Logistică şi Curierat, Loializarea Clienţilor, Branding, Persuasiune, SEO, PPC, Usability, Web Analytics, Social Media.

“Ne bucură mult feedback-ul participanţilor la GPeC Summit. Unii ni l-au transmis verbal, la faţa locului, alţii ni l-au lăsat şi în scris pe facebook, dar indiferent demetodă aleasă, am primit exclusiv opinii precum: excelent content, super eveniment, cea mai bună ediţie din toţi anii, evenimentul de referinţă în comerţul electronic,organizare perfectă, număr impresionant de participanţi şi, mai ales, oameni de calitate etc.”, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC. “Le mulţumim tuturor şi ne bucurămcă muncă noastră s-a tradus în rezultate concrete, aşa cum facem de 9 ani la GPeC”, adaugă Radu.

Ce urmează la GPeC 2014? 

Ediţia de primăvară a GPeC Summit a fost doar primul eveniment major din cadrul GPeC 2014. Potrivit organizatorilor, pe calendarul GPeC urmează multe alte acţiuni:

• magazinele online care s-au înscris în Competiţia GPeC 2014 intră în procesul de jurizare (prima etapă de jurizare desfăşurându-se în luna iunie, iar etapă finală înluna octombrie);
• în urmă primei etape de evaluare, ownerii de magazine se pot întâlni faţă în faţă cu membrii juriului pentru a discuta asupra raportului de jurizare;
• la sfârşitul lunii august are loc cea de a 4-a ediţie a Şcolii de Vara de Comerţ Electronic GPeC – adică 5 zile de cursuri e-commerce la munte;
• în octombrie, GPeC aduce încă o premieră în comerţul online românesc: primul Târg al Magazinelor Online – pentru prima oară, magazinele se întâlnesc faţă în faţă cuclienţii lor şi cu internauţii;
• luna noiembrie aduce ediţia de toamna a GPeC Summit şi cea de a 9-a ediţie a Galei Premiilor eCommerce.

 

GPeC 2014 este un eveniment sustinut de: Cargus; Carrefour Online; DPD; FAN Courier; Garanti Bank; MasterCard; Microsoft; Orange; SameDay; UIS; ZITEC

 

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

 

Recommended Travel Partner: Paravion.ro

 

Cu sprijinul: 2Parale, Advanced Ideas, Agile Media, Alin Dobrin Photo, CasaDeTraduceri, ECOMpedia, EuroWeb, Extended, Hostway, Marketizator, New Black,TRUSTED.ro, Vibetrace, WebDigital, White Image, ZeList

 

Parteneri media: 220.ro, (Ad)Hugger, Akcees, ANIS, AvocatNet, Bursa, Business Review, Blogal Initiative, Business24, Business Woman, Cariere, Comunicate De Presa, eJobs, Femei in Afaceri,Fulvia Meirosu, Hotnews, IQAds, Kiss FM, Laptop News, Lumea SEO PPC, Modern Buyer,RomaniaPozitiva.ro, Shopmania, Softbinator, SoftLead, Startups.ro, Tech Cafe, Ziare.com

 

Bloguri partenere: Alex Mihaileanu, Alin Vlad, Ana Matei, Anca Duma, Andreea Stan, Auras Mihai Geambasu, Blogatu.ro, Carmen Albisteanu, Chinezu, Claudia Tocila, Corina Maria Scheianu, Cristi Dorombach, Dorin Apavaloae, Elena Ciric, George Hari Popescu, Ioana Budeanu, iYli,  Lavinia Biberi,Madalin Blidaru, Miruna Siminel, Oana Grecea, Olivian Breda, Raluca Popa, Razvan Acsente, Sabina Cornovac, Sandra Clipea, Sorin Rusi.

Filed Under: Special

About Olivian Breda

Pe plan profesional, mă ocup de audituri de site-uri pe partea de SEO și UX (SEO - optimizare pentru motoarele de căutare / UX - uzabilitate - experiența vizitatorilor), și realizez / mă ocup de mentenanță pentru site-uri pe platforma WordPress. Cofondator al lumeaseoppc.ro și al cetd.ro. Blogger pe olivian.ro.

Pe plan personal, caut să cresc, și pentru asta merg la evenimente, fac sport și încerc să trăiesc sănătos, fac voluntariat, citesc.

Detalii despre mine pe profilul de LinkedIn: linkedin.com/in/olivian/

Vezi reguli pentru comentarii »

Pagina de Facebook »

Grup Facebook: Lumea SEO PPC »

Grup Google » dedicat pentru a citi știri SEO mai rapid.

Întâlnirile Lumea SEO PPC se încheie

Categorii

Articole recente

  • Numărul de locuri de muncă remote scade abrupt pentru prima oară în ultimii trei ani. Aplicările au ajuns, însă, la cel mai ridicat nivel din 2020 și până acum
  • Biz prezintă cel mai important eveniment dedicat inovației: BIZ INNOVATION FORUM
  • Tendințe și sfaturi în Content Marketing în 2023

Parteneri

Campanii email marketing, trimitere newsletter - Newsman

Newsletter


Click pentru newsletter »

Feed RSS general Lumea SEO PPC »

Feed RSS știri SEO/PPC »

Feed RSS știri evenimente speciale »

Termeni și condiții. Confidențialitate. Probleme cu diacriticele?

Conținutul se poate prelua cu precizarea sursei.
Site-ul folosește cookies.

Creative Commons License