O succesiune de campanii de newslettering bine gândite, adaptate pentru fiecare sărbătoare în parte, dar și profilului afacerii tale, este esențială pentru un final de an reușit cu multe vânzări.
Newsletter de Crăciun
Toată lumea e în dispoziție pentru cumpărături de Crăciun, îți trebuie doar emailul potrivit pentru a-i face să cumpere de la tine! Practic, orice poate fi vândut cu succes în online printr-o campanie de newslettere de Crăciun.
Îți recomandăm să îți împarți campania de newslettere de Crăciun în câteva etape: pre-Crăciun, fix în timpul zilelor libere, de Sărbătoare, și post-Crăciun.
Newsletter dedicat finalului de an
Finalul de an, Revelionul și petrecerea dedicată trecerii dintre ani, vin iar cu posibilități de a marketa produsele tale prin newslettere bine targetate. Oamenii se pregătesc de petrecere, așa că orice, de la alimente la decorațiuni pentru party și mici cadouri pentru gazde, dar și haine de petrecere, rochii sau sacouri pentru bărbați, papioane, pălării festive și alte bijuterii.
Încearcă NewsMAN
Partajează pe WhatsAppPe plan profesional, mă ocup de audituri de site-uri pe partea de SEO și UX (SEO – optimizare pentru motoarele de căutare / UX – uzabilitate – experiența vizitatorilor), și realizez / mă ocup de mentenanță pentru site-uri pe platforma WordPress. Cofondator al lumeaseoppc.ro și al cetd.ro. Blogger pe olivian.ro.
Pe plan personal, caut să cresc, și pentru asta merg la evenimente, fac sport și încerc să trăiesc sănătos, fac voluntariat, citesc.
Detalii despre mine pe profilul de LinkedIn: linkedin.com/in/olivian/