Lumea SEO PPC

Ca între prieteni și profesioniști

  • Acasă
  • Despre
  • Unde înveți SEO și PPC?
  • Follow-up
  • Contact

Newsman: Sfaturi pentru a trimite un newsletter în inbox

13 februarie 2023 by Olivian Breda Leave a Comment

Ca să ai șanse maxime ca un newsletter să fie deschis, e nevoie să îl optimizezi pentru inbox.

Iată, mai jos, ce poți face, conform Newsman.

Sfaturi pentru a trimite un newsletter în inbox

  • Autentifică domeniul de trimitere newsletter (le spui clienților de email că tu ești tu);
  • Optimizează conținutul campaniei de email (vorbești într-un limbaj care nu e spammy);
  • Folosește formulare de abonare double opt-in (abonații validează abonarea la newsletter);
  • Solicită abonaților să te adauge în address book (te asiguri că ești într-un filtru de email);
  • Trimite newslettere segmentate (în funcție de interesul fiecărui abonat);
  • Menține o listă de abonați activi (trimiți doar către cei care sunt engaged);
  • Oferă un proces ușor de unsubscribe (le faci viața ușoară dacă vor out).

Via »

Cum menții o listă de abonați activă și curată?

  • În primul rând trebuie să te  asiguri că trimiți newsletter abonaților în mod regulat. Nici prea des, să îi agasezi, dar nici prea rar să uite de brand. Spre exemplu de 2-4 ori pe lună e frecvența optimă de trimitere campanii aflată de noi.
  • În al doilea rând, e nevoie să ai în permanență un flux de abonați în listă. Acest lucru înseamnă de obicei să îți plasezi strategic formularele de abonare și să le reînnoiești la nevoie.
  • Și nu în ultimul rând, un alt mod de a menține o listă de abonați de calitate, este segmentarea și curățenia celor inactivi. După 6 -12 luni de trimiteri segmentează abonații în funcție de activitate. Trimite către cei inactivi o serie de emailuri de re-engagement. Păstrează-i doar pe aceia care răspund la apelul de reactivare.

Mai multe detalii »

NewsMAN dispune de toate funcțiile de email marketing de care ai nevoie pentru a comunica eficient cu abonații și a-i transforma în clienți recurenți. Planul GRATUIT îți oferă acces la toate funcțiile, inclusiv la Editorul Intuitiv de Newsletter Drag & Drop și la fluxurile de automatizare eCommerce.

Înscrie-te gratuit »

Filed Under: Special

About Olivian Breda

Pe plan profesional, mă ocup de audituri de site-uri pe partea de SEO și UX (SEO - optimizare pentru motoarele de căutare / UX - uzabilitate - experiența vizitatorilor), și realizez / mă ocup de mentenanță pentru site-uri pe platforma WordPress. Cofondator al lumeaseoppc.ro și al cetd.ro. Blogger pe olivian.ro.

Pe plan personal, caut să cresc, și pentru asta merg la evenimente, fac sport și încerc să trăiesc sănătos, fac voluntariat, citesc.

Detalii despre mine pe profilul de LinkedIn: linkedin.com/in/olivian/

Vezi reguli pentru comentarii »

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Pagina de Facebook »

Grup Facebook: Lumea SEO PPC »

Grup Google » dedicat pentru a citi știri SEO mai rapid.

Întâlnirile Lumea SEO PPC se încheie

Categorii

Articole recente

  • Biz prezintă cel mai important eveniment dedicat inovației: BIZ INNOVATION FORUM
  • Tendințe și sfaturi în Content Marketing în 2023
  • Email Marketing – unul din cel mai apreciate canale de comunicare

Parteneri

Campanii email marketing, trimitere newsletter - Newsman

Newsletter


Click pentru newsletter »

Feed RSS general Lumea SEO PPC »

Feed RSS știri SEO/PPC »

Feed RSS știri evenimente speciale »

Termeni și condiții. Confidențialitate. Probleme cu diacriticele?

Conținutul se poate prelua cu precizarea sursei.
Site-ul folosește cookies.

Creative Commons License