SEMRo implementeaza Studiul SEM 2013 – 2014

Anul trecut, Asociatia SEMRo a implementat pentru prima data in Romania un proiect de anvergura nationala, care a reprezentat o cercetare amanuntita asupra pietei de online marketing din tara noastra.

studiul-semro-center

Proiectul a avut un real succes:

  • Au ales sa participe 91 agentii si 160 clienti;
  • Am creat o baza de date de 300 persoane, care s-au inscris sa primeasca studiul si informatii despre SEMRo prin newsletter-ele periodice;
  • Toti participantii la studiu l-au primit gratuit, in format electronic;
  • Atat cele mai importante agentii din domeniu cat si clientii participanti descriu cat de importanta a fost aceasta cercetare de piata si rolul sau in previzionarea si alocarea bugetelor de promovare online in acest an.

Anul acesta ne propunem obiective si mai indraznete:

  • Un numar dublu de participanti la studiu;
  • Toti participantii vor primi studiul gratuit, in format electronic;
  • Sa prezentam evolutia pietei de online marketing in 2013 fata de 2012 si prezentam tendinte pentru 2014.

Participa si tu, fie ca reprezinti un client sau o agentie. Completeaza chestionarul de mai jos.

De ce sa completezi chestionarul?

  • Arati ca iti pasa si vrei sa ajuti industria de SEM in Romania.
  • Vei primi chestionarul in mod gratuit imediat ce este publicat. Afli primul si in mod gratuit de ultimele tendinte pe piata de SEM din Romania.
  • Daca completezi chestionarul, vei intelege mai bine datele cand le vei citi. Faptul ca te implici te face sa devii participant, si nu spectator la studiu.

Multumim pentru implicare!

Partajează pe WhatsApp